2. Het leven van Lex nu

14 2 0
                                    

De volgende dag gingen we naar het bos om allenmaal leuke spelletjes te doen en om met de bal te spelen.
Maar toen we onderweg waren kwamen we een vreemde man tegen.
Papa zij heee eindelijk zien we elkaar weer eens en papa gaf hem een hand en mama gaf hem een knuffel.
Ik ging achter papa en mama staan.
De man ging op zijn hurken zitten en stak zijn hand uit en zij hoi ik ben Benjamin.
Mama gaf me een duwtje en duwde me naar de man toe.
En hij vroeg hoe heet jij?
Ik heet Lex zij ik zacht.
Papa zij dit is je oom.
Ik ging gelijk wat rechter op staan en zij hoi.
Toen vertelde mama wat we gingen doe en papa zij we gaan ook een wedstrijdje rennen.
En ik riep EN IK GA WINNEN.
Papa zij echt niet en hij rende achter me aan.
Ik vroeg aan oom benjamin wil je ook meedoen aan het spelletje.
Ja als het mag zij oom benjamin.
Natuurlijk zij ik en we rende samen naar de open plek en ginge verstopperje spelen.
We hadden een plan bedacht om papa en mama te laten schrikken en ik ging achter de dichtstbijzijnde boom staan.
En ik stak een duim naar hem op.
En papa en mama kwamen eraan en vroegen aan oom Benjamin waar ik was en terwijl e saten te praten sloop ik achter papa en mama. En riep BOE.
Aaaa schreeuwden ze.
En mama zij ik schok echt heel erg ja ik ook zij papa.

Het Verhaal Van LexWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu