Transformarea

220 14 6
                                    

Toata viata lor n-au stiut cine sunt cu adevarat. Însa totul se va schimba.
Intr-o noapte linistita, doua fete pe nume Louise si Christy mergeau la munte in vacanta de vara. Louise avea un par blond, lung si stralucitor, ochi albastrii ca oceanul si trup subtire si gratios, dovada antrenamentelor de inot la care mergea. Avea un chip delicat si un zâmbet mare, vesel.
Prietena ei Christy avea parul blond ca aurul cu o tendinta de roscat. Ochii ei de un turqoise neobișnuit erau mari si expresivi. Trupul ei delicat era bine conturat. Avea putini pistrui jucăuși pe obraji care parca râdeau impreuna cu ea.
Drumul era foarte linistit. Mai aveau putin pana la destinatie, iar fetele se distrau de minune in masina condusa de Louise. Totul era bine cand, deodata, in fata lor apare o umbra infioratoare. Buff! Louise nici nu apuca sa franeze caci masina se lovi de un om,trantindu-l la pamanat. Fetele incremenisera de spaima.
-Vai de mine, Louise! Ce s-a intamplat?striga speriata Christy.
-L-am lovit din greseala pe omul acela!
-Du-te si vezi cum se simte! Pana atunci eu sun la spital. Ah! N-am semnal aici!
Louise coborî din masina si se apropiase incet de omul doborat.
-Te rog sa nu fie mort,te rog sa nu fie mort!se ruga disperata fata.
Deodata, omul sari pe Louise vrand s-o loveasca, insa fata scapa si incepu sa fuga in padure in intunericul de nepatruns al noptii.
Intre timp, Christy urmari surprinsa toata scena si porni si ea pe urmele prietenei sale cu o lanterna.
-Louise,Louise! Unde esti?striga Christy.
Dintr-un alt loc, Louise striga:
-Hey! Christy!Ajutor! Cineva? Christyy!!Insa nici urma de omul acela misterios. Frica patrunse in fete rapid, vrand disperate sa se regaseasca. Dupa multe incercari si tipete, s-au revazut.
-Christy!Ce bine imi pare sa te vad! Nici n-ai idee ce m-am speriat!
-Si eu m-am speriat ingrozitor! Esti in regula? De ce te-a atacat omul acela? Cine era?
-Nu sunt sigura. Asculta, stiu ca pare ciudat, dar nu sunt sigura ca era om.
-Ce tot spui acolo?! Dar atunci ce sa fie? O fi fost un nebun, dar acum tot ce conteaza e ca a plecat.
-Nu cred. Cum spuneam, nu stiu daca a fost intr-adevar om. Ce am vazut sigur e ca avea colti, iar fata îi era palida in lumina lunii. Parea ca un... Ca un... Vampir...spuse Louise.
-Poftim?! E imposibil! Nu exista vampiri aici si nicaieri. Sunt sigura ca ti s-a parut din cauza ca te-ai speriat. Acum hai la masina.
-Sper ca stii tu drumul pentru ca eu habar n-am pe unde s-o luam.
-Nici eu...zise Christy.Ce facem acum? Ne-am pierdut! fu concluzia înfiorătoare.
In linistea de nepatruns, un singur zgomot isi facuse loc si anume un fosnet apropiat.
-Ce se aude?spuse Louise ingrijorata.
-Nu stiu. Crezi ca e...
-Da. Dar stai! Uite o fata! E la fel ca si el!
-Mai bine am fugi,propuse Christy.
-Ai dreptate. Hai!
Fetele pornira intr-o fuga nebuna intr-o directie oarecare,caci nu stiau unde trebuie sa se duca. Dupa o fuga indelungata, au dat de o mlaștina.
-Ce ne facem acum?intreba Christy.
-Nu stiu... Drumul e infundat.
-Cred ca nebunii sunt in spatele nostru.
-Uite!striga Louise. Acolo e un loc mai uscat. Hai sa ne ascundem acolo. Repede!
Fetele s-au ascuns dupa un pom apropiat de mal,insa,fiind intuneric, n-au vazut unde calca si s-au afundat intr-o groapa cu nisip miscator.
-Vai de noi! Christy,vezi unde ne aflam?!
-Doamne! Ce ne facem acum? Ne afundam tot mai mult!
Nisipul le depasise deja șoldurile.
-Louise,vreau sa stii ca-mi va fi dor de tine!
-Si mie Christy,si mie!
Fetele au inceput sa planga. Nisipul le ajunsese deasupra gatului. Inca putin mai aveau si se inecau in inspaimantatoarea groapa. Gata! Mlastina le inghitise cu totul. Dar totusi ceva era ciudat. In loc sa piara, Christy ajunsese intr-o pestera intunecata nevatamata.
-Cum e posibil asa ceva? Nu aveam cum sa ajung aici... Sigur visez... Louise! Esti aici?
Intre timp, Louise se trezise intr-un alt loc. Oceanul o îmbrățișa cu bratele sale reci.
-Aaaaaa!!!tipa ea in apa.
Era ingrozitor. Era o lunga distanta pana la suprafata, dar nu urca. Era foarte ciudat. Un abis se intindea sub pocioarele ei, caci nu era urma de nisip sau peste. Singurul lucru de acolo(in afara de ea) era doar o pestera subacvatica. Intra in gangul acela misterios si dadu de o pestera. Acolo se aflau cei 2 vampiri care le-au urmarit. Ciudat e ca si in fata lui Christy si in fata lui Louise se aflau exact aceiasi vampiri, insa fetele nu se vedeau.
-Ce vreti de la noi?striga Christy.
-Cu ce v-am suparat de ne-ati atacat pe mine si pe prietena mea? Apropo, ea unde este? Ce i-ati facut?spuse pe un ton nervos Louise.
-Oh, calmeaza-te!striga vampiroaica in acelasi timp si lui Christy si lui Louise. Prietena ta este bine. A ajuns intr-o pestera exact ca asta.
-Dar nu o vad,zise Louise.
-Stiu,continua baiatul, pentru ca e doar un efect magic. Christy e chiar langa tine in momentul asta. Singura problema e ca nu o poti vedea,auzi,atinge sau vorbi cu ea.
-Bine,dar ce vreti de la noi?
-Sa va impliniti destinul!spusera vampirii.
-Poftim?! Care destin?intrebara fara sa vrea fetele in acelasi timp.
Deodata, in mainile vampirilor din fata lui Christy aparura 2 luminite ca o flacara,una mov si una maro.
-Acum alege!spuse vampirul.
-Stai putin! Ce se intampla daca aleg flacara maro?
-Nu stiu,in functie de soarta!spuse vampiroaica.
Cu o urma de indoiala,Christy o alesese pe cea mov, iar intr-o fractiune de secunda,a aparut o lumina puternica,Christy transformandu-se intr-o vrajitoare frumoasa, tinand in mana lumina mov,aceea reprezentandu-i caracterul.
Intre timp, aceiasi poveste se intamplase si la Louise,ea alegand dintre o scoica rosie si una albastra. Fata o alesese pe cea albastra si,spre mirarea tuturor,se transformase intr-o:
-SIRENA?! Sunt o sirena?! De ce o sirena?
-Asta a vrut destinul,Louise.
-Stai putin... De unde stii cum ma cheama?
-In caz ca nu ai observat,eu sunt prietena ta Liv.
-Iar eu sunt colegul tau Justin.
Dintr-o data, vraja peretului invizibil de dinainte se desfacu,iar fetele au putut sa se vada.
-O doamne esti o sirena?!intreba surprinsa Christy.
-Da! Si tu esti... De fapt... Ce esti tu?
-Sunt o vrajitoare!
Christy purta niste manusi negre,scurte,asortate cu rochita alba cu o papadie neagra cu tendinte de verde,albastru si mov. La mijloc avea legata o fundita neagra, iar in partea de sus a gatului avea un guler negru. Parul il avea buclat si auriu.
Louise avea o coada in degrade din mov in verde. Sutienul il avea verde, iar pe bratul stang avea un tatuaj cu motive florale de culoare mov. Parul ii crescuse si devenise putin mai ondulat.
-Casa ta,Christy, este Hogwarts,spuse Liv.
-Serios?! Super! Nu pot sa cred!zise entuziasmata fata.
-Iar a ta,Louise, este Atlantida!spuse Justin.
-Incredibil!
-Va puteti duce acolo chiar acum prin puterea de teleportare. Doar ganditi-va la locul la care vreti sa ajungeti si o sa apareti acolo,explica Liv.
Intr-o fractiune de secunda, fetele disparusera.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Magic World-volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum