Geçmişten Bu Güne 2

471 22 15
                                    



''Normalde beni kesseler gitmem babamın işyerine! Ama o s*ktiğimin çocuğu için gidiyordum adı Jongdae'ymiş. Annemle babam konuşurken az evvel duydum.Baekkiee*.* Görmen lazım bana nasıl utangaç ve masum bakıyor! Başkası olsa öküz gibi bakar ama bu o kadar saf ve masum ki! Baekkie, bakma bana öyle konuş hadi! İçine ne doğuyor söyle bana. Sence ben ve Jongdae nasıl bir çift oluruz?'' deyip gözlerimi heycanla gay arkadaşıma çevirdim.


''Valla hayatım ben onu bunu bilmem de , bi kendine çeki düzen ver! Bu ne çocukmuş bu kadar göklere çıkardın! Ayrıca bir ilişkiniz olursa da bunun götü kalkar ha , sana bunu önceden söyliyiiiimm yaniii! Sen böyle bunu pohpohlarsan ohoo senle işimiz var. Buda heykeli gibi tapıyorsun çocuğa. Hani çocukta bir şeye benzese, yani benim totom bile ondan daha güzel.'' deyip kıçına vurdu Byunbaekhyun!

''Bir de bak hayatım bir şey daha var ki içime doğan o ilahi hisler diyor ki ; önce çok mutlu ve tutkulu aşk kokan ilişkiniz olacak sonra o ilişkinizin üzerine limon sıkanlar olacak.'' Baek'in hisleri gerçekten çok güçlüydü o ne derse ağzım açık dinlerdim hep ama nedense o an onun sözleri bana içi boş , 2 kuruş için sallayan kehanetçi falcıların lafı gibi gelmişti.

Baek'in dediklerine sessiz kaldım önümdeki koca waffle tabağı da mal mal bana bakmaktaydı zaten ilk defa waffle yiyordum ama beğenmemiştim. Keşke Jongdae olsaydı da bana aheste aheste yedirseydi ne bileyim filmlerde olur ya hani çileği çiftler beraber yiyerek öpüşürler falan çok tatlı oluyorlar. Neden bizde onlar gibi olmayalım ki?!

''Tatlımm! Heyyooo! Kız yine daldın hayal dünyana! '' diye cimcikledi Heechul beni. Acıyla yüzümü buruşturdum.

''AAhh!!! Ne var be hayvanat?! Ne ! Ne! İki hayal kurdum şurda mahvettin! Söyle ne var?! Heh söyle!!!'' diye cırlarken Baek kahkahalarını tutamadı tabii ki de Baek kafamdan geçen hayali biliyordu. ŞEytani gülüşünden belliydi.

''Hayatım o waffle ile aşk dolu bakışman bitmeyecek galiba. Yiyecek misin onu?''
''Hayır Heenim. Sen ye...''

''Aha! Bende bunu demeni bekliyordum!'' deyip tabağı önüne çekti öküz!


Anılarımdaki Sen Oc (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin