Είχε νυχτώσει. Είχαν μαζευτεί όλοι τους γύρω απο τη πρόχειρη φωτιά που είχαν ανάψει. Οι μηχανές τους ήταν αναμμένες και όλα ήταν έτοιμα. Για καλοκαίρι βράδυ, φύσαγε πάρα πολύ, όμως αυτό θα ήταν υπέρ τους.
-Δεν θα μπορούσαν να είχαν έρθει πιο βολικά τα πράγματα Φένριμ είπε ο Βίκραμ στον αδερφό του που κοίταζε την πόλη απο τον λόφο που βρισκόντουσαν.
Ο αδερφός του γέλασε.
-Αυτή την νύχτα θα την θυμούνται για όλη τους την ζωή, απάντησε ο Φένριμ. Έπειτα και οι δύο γύρισαν στους υπόλοιπους συνεργούς τους.Συνεργούς. Λες και ήταν εγκληματίες. Αν και αυτό που θα έκαναν...ναι μπορούσε να το πει κανείς έγκλημα. Κανονικά, το να γιορτάσεις τα γενέθλια σου πετώντας πυροτεχνήματα δεν ήταν τίποτα το παράνομο...όμως αυτά τα πυροτεχνήματα, ήταν κάπως διαφορετικά.
-Λοιπόν... ξέρετε τι πρέπει να κάνετε έτσι? ρώτησε ο Φένριμ με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη. Όλοι τους έγνεψαν καταφατικά.
Όλοι φίλοι τους απο το ορφανοτροφείο. Μαζί μεγάλωσαν και είχαν πάνω κάτω την ίδια ηλικία. Αρκετό καιρό υπέμειναν ο Βίκραμ και ο Φένριμ τις ενοχλητικές γυναίκες που τους φρόντιζαν. Τις περιφρονητικές ματιές απο τα παιδιά στο σχολείο. Την συμπεριφορά τους λες και ήταν τέρατα... Μόνο επειδή δεν είχαν γονείς. Αν και το καταλάβαιναν, δεν μπορούσαν να αποφασίσουν αν τους πείραζε αυτό ή όχι. Είχαν ο ένας τον άλλο και αυτό τους έφτανε. Τους εκδικούνταν σπάζοντας πλάκα εις βάρος τους και κάνοντάς τους την ζωή δύσκολη, με φάρσες και σχέδια που δεν θα σκεφτόταν ο ανθρώπινος νους εύκολα. Τώρα όμως, θα τους έδιναν να καταλάβαιναν. Αν και θα ξεπερνούσαν λίγο τα όρια.
Ποιός χέστηκε όμως? Εμείς θα γιορτάσουμε απλά σκέφτηκε ο Φένριμ.
-Ωραία, ξεκίνησε ο Βίκραμ. Για να ανακεφαλαιώσουμε, Τζόν, Γουίλιαμ, εσείς θα τραβήξετε την προσοχή των αστυνομικών με όποιον τρόπο θέλετε εσείς. Θα προσπαθήσετε να τραβήξετε την προσοχή όσων περισσοτέρων μπορείτε. Για όση ώρα γίνεται. Τα δύο αγόρια έγνεψαν καταφατικά και κατέβηκαν με τις μηχανές τους τον λόφο.
-Λίλι, εσύ και η Λίσα θα ελέγξετε όλα τα σημεία που έχουμε βάλει τα πυροτεχνήματα και θα μας δώσετε το σήμα για να τα ενεργοποιήσουμε. Οι κοπέλες χαχάνισαν λίγο μόλις τους μίλησε ο Βίκραμ. Κάτι το ωραίο κούρεμα, κάτι τα γυμνασμένα μπράτσα, κάτι και τα βαθιά καφέ μάτια του... Ε δεν θέλει και πολύ. Τα δύο κορίτσια καβάλησαν τις μηχανές τους και κατέβηκαν και αυτές τον λόφο.
ESTÁS LEYENDO
Η Τριάδα Της Σωτηρίας: Μάχη Για Τον Πλανήτη
Novela JuvenilΟ Βίκραμ και ο Φένριμ είναι δύο δύδιμα αδέρφια. Μια ανεξέλεγκτη δύναμη, την οποία δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα έχουν κληρονομήσει και ρέει στις φλέβες τους. Στα 16α γενέθλιά τους, θα τους αποκαλυφθεί ένα μέλλον που κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει...