-Hey kalkın gün uzun baylar
River: Saat daha dört ama biz kalkmak zorundayız.
-Kapa çenenide hazirlan
River: Ah hadi dostum kalk
Merhaba Ben Norm Amerikan Özel Kuvvetler'inde görevli bir askerim. Ha River'mi? O da yıllardır birlikte çalıştıgım silah arkadaşım. Bize kalkın diye bagıran lanet adamda Çavuş John. Ama asıl önemli olan o ,yani Red benim. Red benim ta kendim içimdeki adam aslında benim beynimde diyebiliriz bana ne yapmam gerektigini o soylüyor. Öldürdügüm insanlarin yüzüne bakarak gülmemi ve suratlarina tükürmemi söyler ama ben genellikle onu fazla takmam.
River: hadi artik bu lanet gemiden gitme vakti geldi.
Norm: Evet dostum biliyormusun şu lanet ahçının yemeklerini özlicem.
River: Ahaha hayir dostum okadar degil.
-Hazırmısınız çocuklar
Sky: Evet efendim
-Güzel. Saat 04:26 siz beşte ayrılacaksınız ve tahmini olarak saat 05:10 da ikinci ekip sizi karşılar Hama'ya varana kadar ikinci ekip ile birlikte olacaksiniz sonra Hama'da ayrılacaksınız siz Hama'da kalırken onlar gidecekler. Hama'da bulunan Yüzbaşı Robert sizle ilgilenecek ve ikinci bir emre kadar Hama'da kalıcaksınız. Anlaşılmıyan bir yer varmı? Bu arada ekibin yönetimi bay Norm sizde ve size Hama'da Deniz Piyadelerinden 2 kişi daha katılacak. Ozman baylar saat 5'te herkez nakliye helikopterinde olsun. İyi operasyonlar dilerim.
River: Sagolun efendim
Haa söylemeyi unuttum biz bir operasyon ekibi olarak 4 kişiyiz ben River,Sky ve Homs. River agır silahlarda uzman , Sky keskin nişanci , Homs medic ve bende mekanik alanda egitim aldım. Şu ana kadar 4 farklı sahada çatıştık; Afkanistan , Libya , Irak ve Yemen. Bu bölgelerde ekibim 46 başarılı operasyon düzenlemiş 207 hedefi ortadan kaldırmış ve 257 suçlu öldürmüştür. Ben ise bu operasyonlarda 198 insan öldürdüm ekipte en çok vuran benim. Ama ben bu 198 insanı öldürmedim sadece 23 insanı kendi iradem ile öldürdüm. Geriye kalanları bana Red öldürttü. Çünki o bana kandan zevk aldıgını söylüyor. Bu arada şu anda Akdeniz'de Suriye yakınlarinda bir Amerikan savaş gemisindeyiz Çavuş'u duydunuz Hama'ya yani Suriye'ye gidiyoruz bir çok terör örgütünü içinde bulunduran ülkeye gidiyoruz ve Red buyüzden çok heyecanlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofrenik Savaş
ActionŞizofren bir asker olan Norm Amerikan Özel Kuvvetleri'nde takım lideridir. Tek sorunu Norm bir şizofrendir bunu her ne kadar saklasada yeni Suriye yolculugu boyunca birçok olay yaşayacak ve şizofren benligi ile yüzleşmek zorunda kalacaktır.