Denizden Ayrılış

26 4 6
                                    

-Baylar Hazırmıyız.
River: Takım hazır efendim
-Tamam beni iyi dinleyin işiniz basit; helikoptere binin Hama'ya gidin aksiyon yok.Anlaşıldımı Bay Norm ?
Norm: Anlaşıldı efendim.
-Güzel o halde sorun yok. Bol şans Takım
Sky: Saol
-Birinci ekip tahliyeye hazır.Helikopter geziniz boyunca size Pilot Valdemir eşlik edencek.Güzel hadi başlayalım gitme vakti.
Başlama vakti geldi.Homs hiç konuşmadı biliyorum aslına bakarsanız bende görev dışında Homs'un konuşdugunu duymadım.Red bana defalarca Homs'u öldürmemi söyledi ama ben yapmadım.Dedim ya Red'e pekte kulak asmıyorum.
Norm: Hadi beyler herkes helikoptere.
Valdemir: Evet baylar ben pilotunuz Valdemir. Rotamız Hama
Helikopterin pervanesi dönmeye başladıgında Red bana Helikopter yükseldiginde atlamam gerektigini söyledi. Ona göre intihar etmem lazım çünki ben intihar edersem o benim bedenimden çıkıp ruhu ortalıkta serbest dolaşacakmış. Helikopter yükselmeye başladı. Denizin üstünden ilerliyorduk deniz ne kadarda güzeldi.Babamla birlikte küçükken balık tutardık. Red'de bizimle takılırdı.Red benim yanimda çok uzun süre kaldı. Söyledigine göre ben dogarken o da dogmuş.
Sky: Hey Valdemir ne zaman vararız?
Valdemir: Tahmini varış süresi 10 dakika
Sky: Tamam
.......
Helikopter Hama yakınlarında alçalmaya başladıgında Çavuş'un bahsettigi ikinci ekip bizi bekliyordu.
6 kişilerdi.Ve helikopter iniş yaptıgında Red bana küfrediyordu.Neden atlamadın seni mankafa bunu yapamayacagını biliyorudum diyordu.
Norm: Baylar helikopteri boşaltın.
Herkes helikopterden inmişti.Karşımızda 6 kişilik 2. Ekip duruyordu. İçlerinden biri bana yaklaştı.
Rodrigez: Hama'ya hoşgeldiniz bay Norm ben ve arkadaşım ekibinize yeni katılacak olan Rotacı Rodrigez ve Kane oda sürücümüz.
Norm: Hoşbulduk Rodrigez
CJ: Bay Norm ben ikinci ekip sorumlusu CJ size Hama'ya kadar ben eşlik edecegim.Detaylar rotacınızda var.Herkes araçlara.
Bizim için getirilmiş desert renkteki jipe bindik.
Norm: Merhaba Bay Kane sürücümüz sizsiniz demek.
Kane: Evet efendim.
Norm: Bay Rodrigez Hama haritası ve gidecegimiz güzergahımız lazım.
Rodrigez: Tabi efendim buyrun.
Norm: Haydi takım Hama bizi bekler
Yol boyunca dışarıyı izledim. Red bana ne kadar insan öldürmem gerektigini fısıldıyordu. Ona göre bu yeni Suriye macerasında çok kan akacaktı haklı olabilir hep haklıdır. Hama Merkezi Komuta Üs Binasına yaklaştıgımızda arabadaki sesizligi rotacı bozdu.
Rodrigez: Yüzbaşı bize yeni görevimizi söyleyecek.
Sky: Ne heyecanlı.
River: Siktir yine lanet bir yerdeyiz.
Arabadan indik binaya dogru yürüyorduk. Sky nişancı tüfegini taşıyordu. Sanki bir gitar taşıyor gibi havası vardı. Zaten gitar çalmayı biliyordu aramızda en iyi dövüşen oydu zaten 6 yıl deniz piyadesi olarak çalıştıktan sonra bizim ekibe özel kuvvetlere atanmıştı. Ben orduya katıldıktan beri özel kuvvetlerdeyim
River'de benimle birlikte katıldı özel kuvvetlere 8 yıldır aynı ekipteyiz ve beraber birçok başarılı operasyon düzenledik Useme'yi yakalarkende o yanımdaydı ama o henüz Red'i bilmiyor... Binanın içine girdigimizde bir çavuş bizi karşıladı.
Tony: Merhaba baylar ben Çavuş Tony özel operasyon takım lideriyim ikinci ekipten. Sizde Norm olmalısınız.
- Evet bay Tony ben Norm birinci ekip.
Tony: Evet sizin namınızı duydum. Afganistanı Texas'a çeviren acemiler sizsiniz aslında sizin yerinize bizim ekip seçilecekti ama generalın kıçını hanginiz yaladıysanız sizi seçtiler.
River: Lafına dikkat et sürtük.
Sky: Hey sakin olun.
Tony: Yüzbaşı Robert sizi bekliyor. Hey Norm aklını kullan ve Bagdadi'yi öldürme zevkini bana bırak.
-Hayır dostum inan bana Bagdadi'de benim olacak.
Sky:Hadi lanet herifler yürüyün bu arada Tony Yüzbaşının kıçını sen yalarsan Bagdadi'yi sen kaparsın.
Tony: Haha ne komik.
Merdivenlerden çıkarken duvarlarda Suriye,Abd bayrakları asılıydı. Dışardaki agır barut kokusu içeriye girince yerini oda kokusuna bıraktı Tony'nin gösterdigi kapıya dogru ilerledik. River kapıyı çalmadan açtı. Aslında pekte kibar degildir.
River: Aaa Yüzbaşı Robert sizi görmek ne güzel.
Yüzbaşı: Evet Bay River sizide görmek çok güzel muhtaşem ekip yine iş başında ha
Sky: Evet tatil okadar kötü degildi Yemen'de savaşırken çok eğlendik.
Yüzbaşı: Sizin ekipde yenileri var ha
Norm: Evet tanıştırayım Bay Rodrigez ve Kane. Rodrigez rotacımız Kane'de sürücü.
Yüzbaşı: Sizi buraya çagırmamın bir sebebi var Bay Norm.
Sky: Yine kimin götü kalkmış
Norm: Evet ben tahmin edeyim Bagdadi
Yüzbaşı: Evet, yani kısmen Bagdadi'den önce bazı Emirler var üst düzey isimler onların işine bakın sonra Bagdadi sizindir.
River: İkinci ekip onlar ne bok yiyecek
Yüzbaşı: Bazı hedefleri onlara verdik bazende ortak operasyon düzenliyeceksiniz.
Homs: Peki ilk hedef nedir.
Sky: Oo Bay Homs konuştu.
Yüzbaşı: Sizi ilk olarak cehenneme gönderecegiz. Örgütün kalesine Rakka'ya bir keşif görevine gideceksiniz.
River: Aman ne güzel
Sky: Evet biraz heyecanlı olacak ha
Rodrigez: Ne zaman yola çıkıyoruz ve rotamız nedir
Yüzbaşı: Sen rotacıydın degil mi ?
Rodrigez: Evet
Yüzbaşı: Acemi oldugun çok belli
Rodrigez: 7 yıl deniz piyadeleri 1 yılda özel kuvvetler.
Yüzbaşı: Bay Rodrigez rotanız size verilen PDA'da olacak ve kara yolu ile gideceksiniz.
Norm: Anlaşıldı efendim
Efendim dedigime bakmayın biz özel kuvvetler orduda rütbe tanımayız biraz rahat davranırız.
Yüzbaşı: Tamam ozaman 3 gün sizi burada yani Hama'da tutacagız. Sonra görev sizi bekler.
Sky: Anlaşıldı. Bu lanet yerde Suriye Askerleride var degil mi?
Yüzbaşı: Evet ama siz fazla takmayın.
Şimdi sizin için ayrılmış odanıza gidin lütfen baylar
Odadan çıkarken Yüzbaşı'nın odasındaki bölge haritası dikkatimi çekti. Merdivenlerden çıkıp bize ayrılan kovuşa dogru ilerledik sadece yatak ve dolap vardı içerde. Bir süre bekledikten sonra kapıdan içeri bir adam girdi kamuflaj giyimliydi.
"Baylar akşam yemegi saat 7 de ve tuvalette koridorun sonunda" dedi ve gitti. Biz daha ögle yemegi yemeden akşam yemegi vakti haber edilmişti.
Bu arada Red rahat durmuyordu sürekli lanet Kane'yi öldürmemi fısıldıyordu. Odaya tehçizatımız getirildi dolaplara dizmeye başladık.
Sky yatagında oturmuş kocaman nişancı tüfegini temizliyordu. River elinde telefon kendi kendine takılıyordu. Homs jarjör dolduruyordu. Kane yanıma yaklaştı ve "Dostum eski anıları anlatmaya ne dersin" dedi. Ben "Evet bu iyi olurdu ama yorgunum başka zaman" dedim kendimi zor tutuyordum çünki Red bana sürekli onu öldürmem gerektigini söylüyordu.
River: Hey Kane sen onu takma adamım biraz gergin yeni bir yer görünce gergin olur
Norm: Kapa çeneni lanet herif
River: Gelde sana ben anlatayım
Kane River'in yanın gitti ve River ona Afkanistan maceralarımızı anlatmaya başladı. Saatler geçtikce dahada sıkıcı bir ortam oluştu. River'e "Dostum yürü kampta biraz gezelim" dedim. Odadan çıktık. Binadanda çıkarken Suriye askerlerinin dövüş talimi yaptıklarını gördük. River onlara küfür etti ve bana "Zaten anlamıyor salaklar" dedi. Bulundugumuz askeri alanda birçok zırhlı araç vardı. Askeri alan şehirin dışındaydı ve etrafımız dag taşla doluydu. River atış talimi yapmak istedi ve odadan silahlarımızı getirdi ben M16A2 kullanıyorum River AK47 kullanıyordu. Bende AK47 severim ama M16A2 daha kullanışlı. Askeri alandan çıkıp dagda birkaç şişe hedef koyduk. Daha sonra biraz daha uzaklaştırdık hedefi yaklaşık 200 metrelik bir uzaklıktaydık hedefi bir türlü vuramadık derken bir silah sesi...
Şişe parçalandı biz sıkmadık. Hemen pozisyona geçtik askeri alandan uzaktaydık ve açık bir hedeftik. River ve ben siper almış şişeyi indiren lanet herifi arıyorduk. River'in cep telefonu çaldı River baktı ve "Sky"dedi. Biz hala etrafa bakarken telefonu açtı. Sky gülerek " Lanet herifler ayaga kalkın" dedi. Şişeyi vuran lanet Sky'mış. Derin bir nefes alıp Sky'ı dinledik "Hadi akşam yemegi vakti geldi" dedi. Askeri alana dogru yola çıktık. Binaya vardıgımızda nöbetçiler dışında kimse yoktu dışarda. Yemekhane tıka basa doluydu ve bizim için ayrılmış bir masa vardı. Masaya oturduk Yuzbaşı, bizim ekip ve Suriye'li komutalar oturuyodu masada. Yüzbaşı "Bay Norm bu Hüseyin" dedi Suriye'li komutanı gösterek sonra ekledi "Merak etmeyin ingilizce bilmiyor."
Yüzbaşı: Bay Norm dilerseniz yemeginizi yerken iş konuşalım. Gideceginiz güzergah rotacınızda bulunuyor güzergahı inceledinizmi.
Norm: Hayır
Yüzbaşı dogru ya siz silahlarınızla oynuyordunuz
Rodrigez PDA'yı uzatarak "Buyrun efendim güzergah burda." dedi
Güzergaha baktım birçok Suriye kontrol noktasından geçtikten sonra örgüte ait kontrol noktalarından geçecektik. Rodrigez'e dönerek "Sorun varmı." dedim
Rodrigez: Hayır efendim sorun yok ama beni endişelendiren nokta kontrol noktaları.
Yüzbaşı: Acemi oldugunu söylemiştim. Rorigez kontrol noktaları yanlarında profosyeneller var iken sorun olmaz
River: Tamamda siz bize görevden ayrıntılı olarak bahsetmediniz.
Yüzbaşı: Bizim istedigimiz şehrin durumunu ögrenmek son zamanlarda örgüte agır darbeler indirmeye başladık. Yakında kalesine saldırmayı planlıyoruz yani şehirde kaç militan var kaç tank var hava savunma sistemi varmı? Bunları ögrenin bize yeter. Ayrıca bu kadar kolay olmayacak tabi örgütün önemli isimlerinden Emir-i Harp'da Rakka'da bulunuyor. Sizden istedigimiz hazır Rakka'ya girmişken onuda halledin.
Sky: Emir-i Harp mı? Oda ne demek.
Yüzbaşı: Bu onun kod adı görevi kuzey cepheleri komutanlıgı.
Kane: Peki şehre nasıl girecegiz
Yüzbaşı: Kara yolu ile şehirde bulunan akrabalarınızı ziyaret etme amaçlı.
Kane: Şehirde köstebek mi var?
Yüzbaşı: Evet
Kane: Öyleyse şehrin durumunu neden bize o anlatmıyor.
Yüzbaşı: Çünki köstebegimiz evinden çıkamayacak kadar yaşlı ve sakat.
Açlıgın veridigi şevk ile yemegimi yedim. Yemekhaneden ayrılıp odaya gittim. Hemen uyumak istiyordum. Yataga girdim ve gözlerimi kapadım. Ekibin geri kalanı sonradan geldi. Yatmıştım... Gecenin geç saatleri bir ses ile uyandım odanın penceresinden baktıgımda bir zırhlı aracın geçtigini gördüm. Yatagıma geri döndüm ancak bir türlü yatamadım Red bir türlü rahat vermedi. Benim yatagımın solunda yatan Kane için "Baksana şu lanet tipe suratına tükürdügüm. Bu lanet herifi öldür Norm hem bana bir iyilik yap hemde kendine. Hadi ama haftalardır kan görmedim Norm" dedi. Ona çenesini kapatmasını söyledim ve uyumaya çalıştım. Sabah oldugunda bir marş sesi ile uyandık. Dışardan iki kez ingilizce iki kezde arapça "Kahvaltı için 15 dakika" diye anons yapıldı. Koridorun sonundaki tuvalate elimi yüzümü yıkamaya gittigimde hüsrana ugradım. Lanet binada küçük tuvalet agzına kadar dolu idi. Muslukların başında sıra vardı.Vazgeçip odaya döndüm. Odada bizimkiler giyiniyordu bende giyindim ve kahvaltıya indim. Yine dünki masada oturuyorduk ve yine Yüzbaşı masadaydı.
Yüzbaşı: Günaydın Norm kahvaltını yaptıktan sonra bir işin yoktur umarım
Norm: Hayır. Neden
Yüzbaşı: Elimizde bir esir var bir türlü konuşmadı. Belki siz onu yola getirirsiniz diye düşündüm
River: Büyük zevk ile.
Kahvaltıyı yaptım ve Yüzbaşı, ben, River ve Homs esirin yanına dogru ilerlemeye başladık.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şizofrenik SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin