-5-

211 32 5
                                    

Ahoj, po dlouhé době jsem se rozhodla něco vydat a je to tento způsob. Určitě každý zná věštění z koule a karet, a pak je tady numerologie. To jsou čarodějky, které čtou z čísel - každý pochopil, doufám.
Musím uznat, že na 95% naší rodiny, přátel a nejbližších to fakt funguje ^^

Vím, že to není jako normálně, jak přidávám...ale zrovna mě nic nenapadlo, a pak jsem si vzpomněla na tento článek (odkaz na konci). Rozhodně doporučuji se alespoň podívat (((:

Díky předem,
Vaše Psychy❤







Přemýšleli jste se někdy nad tím, že den, kdy jste přišli na svět, ovlivnil váš osud? To, jací jste, ovlivní i to, jestli jste se narodili na začátku nebo na konci měsíce. Pojďme propadnout do tajů numerologie. To, jaký den v měsíci jste se narodili, vám prozradí víc, než si myslíte. Nevěříte? Tady máte důkaz!

1. Nezávislost
Jste sebejistí, iniciativní, dynamičtí a průbojní. O všem si rádi rozhodujete sami a k spokojenému životu rozhodně potřebujete volnost. Velký problém máte s autoritami, kterým se neradi podřizujete a zavazujete. Ve vašem partnerském vztahu potřebujete volně dýchat a cítit svobodu a prostor. Pokud jde o váš životní směr, rozhodně vám vyhovují práce, ve kterých se můžete spolehnout sami na sebe a být kreativní. Máte silnou touhu motivovat ostatní.

2. Spolupráce
Tito lidé jsou opravdoví miláčci. Jsou silně intuitivní, laskaví, mírní, citliví a ochotní spolupracovat. Nemají problém vycházet s ostatními a stát se jim vzorem. Velmi snadno je zraníme a rozhodíme. Lidé narození druhý den v měsíci nesnášejí spory a samotu, proto mohou být v lásce až majetničtí a manipulativní. V životě jsou nejvíce spokojeni v oblastech uměleckých, kde mohou vyjadřovat své pocity a emoce. Dvojka oplývá obrovským kouzlem a charismatem.

3. Kamarádství
Trojky jsou plné optimismu, přímočarosti a inteligence. Rychle navazují kontakty a jsou velmi komunikativní. Tito lidé jsou velmi aktivní a jsou neustále v pohybu. V práci preferují velké kolektivy a spolupráci. Jsou velice nadaní a zvládnou pracovat na několika projektech najednou.

4. Stabilita
Zde narazíme na praktičnost, zručnost a fyzickou zdatnost. Vše si umíte zorganizovat a jste naprosto nezávislí na pomoci ostatních. Rozhodně ale potřebujete pevný řád a pravidla. Bez stabilního zázemí nenaleznete vnitřní klid.

5. Nezávislost
Vy jste velmi podobní lidem narozeným v prvním dnu v měsíci. Jste otevřeni změnám a milujete vlastní pokroky a plnění cílů. Nesnášíte, když vás někdo omezuje a narušuje váš prostor. Jste bytosti velmi vnímavé, které potřebují dostatek tolerance a vlastního prostoru.

6. Harmonie
Zde narazíme na bytosti upřímné s vysokou potřebou harmonie. Máte vytříbený vkus a máte v sobě umělecký talent. Dokážete vycítit situace a využít umění diplomacie. Právě vy se hodíte pro povolání učitele, protože jste velmi laskaví a trpěliví.

7. Zkušenost
Sedmičky jsou citliví, vnímaví lidé, kteří soucítí s problémy druhých. Vyjadřujete se velmi originálním způsobem a máte neuvěřitelný smysl pro humor. Ve vztahu jste věrní, ovšem k životu potřebujete podporu svého partnera. Z vás budou skvělí filozofové či myslitelé.

8. Rovnováha
Tito lidé jsou výkonní a dynamičtí, nechybí jim logické myšlení a mají neuvěřitelné vůdcovské schopnosti i organizační talent. Rozhodně jsou obdařeni inteligencí a mají výborné předpoklady pro podnikání. V partnerských vztazích se učí ovšem vřelosti, ústupnosti a citlivosti, které jim scházejí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 30, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

NyctophiliaKde žijí příběhy. Začni objevovat