Ca in fiecare vineri seara merg la prietena mea,ChaeRin.De obicei ne uitam la filme sau cantam la instrumente impreuna.
Astazi stiu ca va fi ceva diferit. Mi-a spus ca va fi o surpriza placuta pentru amandoi,fiind aniversarea de doi ani de cand am format un cuplu.
Sunt imbracat elegant,cu un sacou negru si un buchet de trandafiri rosii in mana.Pe langa acestea,mai am pregatita o cutie din catifea neagra.
Nu ajung bine in pragul usii,caci imi este deschisa usa. ChaeRin este uimita de cadoul primit.Obrajii i se inrosesc,incercand sa ii ascunda cu palmele.Se apropie de mine si ma saruta dulce.In timp ce imi ciufuleste parul, ii apare un zambet larg pe fata.
Se indreapta spre canapea si se asaza plina de gratie.
GD: Nu ai uitat ceva?
ChaeRin incearca sa se uite la lucrul pe care il ascund la spate.
Ma priveste drept in ochi, curioasa.Ador cand face asta.Se ridica de pe canapea,isi inchide ochii si isi intinde mainile in fata.
O cuprind din spate cu bratele.Cu o mana ma joc in parul ei moale.Scot lantisorul din cutie,punandu-i-l la gat.Ma saruta dulce inca o data,ramanand mult timp imbratisati.
Cuvintele mele rup tacerea:
GD: Surpriza mea unde este?
Chaerin ma ia de mana si ma duce in dormitorul ei.Se chinuie sa ia o tablie din lemn de pe dulap,insa tot eu trebuie sa o ajut.
CL: Iti aduci aminte?
GD: Nu este jocul pe care il jucam atunci cand eram mici?
CL: Deci iti aduci aminte de "Tabla Ouija"...
GD: Desigur,era unul din jocurile mele preferate!
CL: Jucam?
GD: Nu trebuia sa mai intrebi! spun incantat.
Eu si CL ne asezam palmele pe triunghiul din lemn.Cu acesta incercuim de doua ori tabla de joc,iar CL pune prima intrebare:
CL: Esti aici?
Piesa se deplaseaza incet spre "Da".
GD: Care iti este numele?
"L-e-e Y-u-r-i "
CL: Care a fost cauza mortii?
De data aceasta,spiritul ezita sa ne raspunda.
CL: Te-ai enervat?
Piesa de lemn se misca cu o viteza foarte mare, aratand literele:
" D-A! L-A R-E-V-E-D-E-R-E! "
Triunghiul din lemn se opreste la ultimul cuvant.ChaeRin pare putin speriata,asa ca incerc sa o linistesc:
GD: Nu ai de ce sa iti fie frica! Adevarul despre genul acesta de jocuri este faptul ca totul este coordonat de subconstient.
Chaerin ramane cu aceeasi expresie a feței. O cuprind in brate,adaugand:
GD: In noaptea asta nu te las singura.
Dupa cateva minute a adormit in bratele mele.
CITEȘTI
Ouija Board
HorrorOuija Table- Tabla Ouija este cunoscuta ca fiind descrisa o tabla de joc satanica,un portal spre lumea demonilor. Jocul se poate incepe doar cand sunt minim doua persoane! Doi adolescenti, Lee ChaeRin si Kwon Ji Yong gasesc aceasta tabla intr-o came...