R.I.P.

278 15 2
                                    

Sunt trezit de lumina diminetii.Deschid ochii incet si observ ca ChaeRin nu mai era aici.Cobor repede din pat si incep sa alerg spre toate camerele casei. Intr-un final ma linistesc,gasind-o in bucatarie,cu o ceasca de cafea in mana.
CL: De ce ai fața asta?
GD: Ai idee cat m-am speriat?! Credeam ca nu mai esti!
CL: Se pare ca pe cineva a marcat jocul de ieri,spune chicotind.
GD: Nu este amuzant...Chiar mi-am facut griji,spun pe un ton descurajator.
ChaeRin se ridica de la masa,sarutandu-ma pe frunte si redandu-mi zambetul pe buze.
Dupa alte cateva ore de stat impreuna,primesc un telefon important.
GD: Dongsaeng,am primit un telefon si...
CL: Stai calm,e in regula!
GD: Esti sigura? Nu vreau sa te las singura...
CL: Nu crezi ca sunt destul de mare incat sa ma descurc pe cont propriu? spune zambind.
GD: Poate ca nu...rostesc cuvintele cu un ton milog.
CL: Aish...Oppa!E in regula,du-te!
ChaRin imi deschide grijulie usa si ma saruta pentru ultima data,iar eu plec spre treburile mele.
ChaeRin se uita pe geam dupa GD,pana cand nu il mai zareste.
Isi termina de scris temele si de invatat lectiile.Se uita incontinuu spre dulap,pana cand se apropie de el si ia tabla de acolo.
Inconjoara cu piesa din lemn.Incepe sa puna intrebarile:
CL: Esti aici?
Triunghiul se indreapta spre "Da".
CL:Care iti este numele?
" Ti-am zis sa ma lasi in pace! "
CL: Esti Lee Yuri?
Piesa se indreapta rapid spre " Da "
ChaeRin isi retrage repede mana si tranteste tabla de pamant.

*Nota pentru autor!
Tabla Ouija trebuie jucata de minim doi membrii!
In timpul jocului acestia nu au voie sub nicio forma sa ridice mana de pe piesa de lemn sau sa lase jocul neterminat (dupa fiecare joc,piesa trebuie deplasata la cuvantul "La revedere!"), altfel spiritul fiind inca liber.

Ora 22:00.ChaeRin este nelinistita.Se duce in baie,unde ia un pumn de medicamente.Privirea ii devine intetosata si mersul leganat.Se indreapta spre o camera,unde gaseste o pereche de foarfece.Cu lamele acestora isi raneste picioarele si mainile.Putinul care a mai ramas din ChaeRin inca incearca sa se lupte,dar fara rezultate.Pe antebrat isi cresteaza semnul infinitului,semn care era medalion la lantisorul primit de la GD.
In drumul spre living,gaseste o bucata de franghie destul de lunga. O agata de candelabru,unde isi gaseste sfarsitul.

Ouija BoardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum