Missing You

178 11 0
                                    

Au trecut deja cateva zile de la moartea lui Chaelin.Ma simt incomod.In minte am ilustrata doar imaginea cu acea tabla,Tabla Ouija.
Imi vine o idee nebuna,dar nu am de ales.Pun mana pe telefon si le trimit un mesaj prietenilor apropiati de mine si ea: TOP,Seungri si Minzy.
Primesc ca raspuns cuvinte de genul: "E un joc pentru copii,nu imi spune ca tu crezi in asa ceva".
Intr-un final am reusit sa ne adunam toti in fata casei lui Chaelin.Intram exact in camera unde aceasta a decedat,aranjand tabla pe masa.

Incercam sa incepem jocul,dar suntem intrerupti de niste zgomote.Erau Seunghwan si Hwan TaeJi.

GD: Chiar aveti chef de glume la ora asta?!

HTJ: Nu suntem noi aceia care isi incearca ''norocul'' cu un joc pentru copii...

TOP: Daca consideri ca jocul este pentru copii,de ce nu te joci si  tu cu noi?

GD: Chiar asa...

Cei doi ezita sa dea un raspuns,

GD: Doar nu va este frica,nu-i asa?

SH: Bineinteles ca nu...

Cei doi ni se alatura in cerc,punand mana pe piesa din lemn.Urmam primele etape ale jocului,pana cand trebuie sa punem intrebarile:

GD: Esti aici?

Piesa din lemn se misca spre ''Da''. Pe chipurile celor din camera se poate citi teroarea.Nu si pe al meu.Stiam ce ma asteapta.

HTJ: Asta nu e o gluma buna,nu mai miscati piesa!

GD: Noi nu facem nimic...

HTJ: Va bateti joc de noi! Plecam!

Minzy: Regulile spun ca nu ai voie sa pleci in mijlocul jocului.Eu nu as face asta in locul tau...

HTJ: Altfel ce se va intampla? Va aparea micuta Mary in oglinjoara din casuta papusilor?

Se aud sunete de cioburi care cad pe podea.Un geam s-a spart.

Seungri: In locul tau nu as fi zis asta...

Cei doi se ridica si se indeparteaza.Bineinteles ca trebuiau sa tranteasca usa.

GD: Sa revenim!

Minzy: De ce te-ai sinucis?

Primim ca raspuns ''Nu am facut-o eu!''.

Seungri: Ai fost omorata?

Piesa din lemn se indreapta spre ''DA''.

GD: Cunosti persoana aceea? Cine te-a omorat?

Triunghiul se misca spre literele ''Eu''.

Minzy: Ce ciudat!Tocmai a spus ca nu ea s-a sinucis!

Privirile mirate si pline de teroare ale prietenilor se intalnesc cu a mea.

TOP: Prieteni,nu cred ca este Chaelin!

Seungri: Care iti este numele?

Piesa din lemn ne arata ''Jung Hwa''.

Toti trantim tabla de joc de pe masa.Sunt singurul care a ramas cu mana pe piesa din lemn.

Ma uit prin mica fereastra din sticla si vad o umbra neagra ce se apropie de noi.Piesa imi este smulsa din mana de catre o forta necunoscuta,indreptandu-se inapoi spre tabla.

Citesc urmatoarele cuvinte: '' Chaelin- FUGI!!! ''.

Cu toata teroarea pe care o simt, reusesc sa indrept piesa spre ''La revedere!''. Nu pot spune acelasi lucru despre prietenii mei.

Reusim toti sa iesim din casa.Suntem singurii oameni pe strada la o asemenea ora tarzie.Ne decidem sa o luam pe o scurtatura.Se simte un miros greu.Pe jos este plin de sange.Inaintam si gasim cadavrul lui HwangTaeJi si al lui SeungHwan.

Terifiati, ne continuam alergarea.

Ouija BoardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum