1. Bölüm ~ adrien' ın güven patlaması ~

3.3K 107 36
                                    

MARİNETTE

Sabah alarmımın sesiyle uyandım ve saate baktığımda dersin başlamasına 10 dakika kaldığını farkettim.
Aceleyle üstüme her zamanki kıyafetlerimi giyerek tikkiyi uyandırdım ve karnını doyurdum . Sonra çantamı alıp evden çıktım . Ve koşarak okula gitmeye başladım .
Işıklarda beklerken yanımda bir araba durdu ve penceresi açıldı.
İçeriden, dışarıya bakan adrien i gördüğümde ağzım açık kaldı . Ne yapacağımı şaşırdım.
Andrien benim okulun ilk gününden beri aşık olduğum çocuktu.

"Marinette gecikmiş gibisin beraber gidelim mi ?"

"Ihm şey ben ııı "

" Hadi işte itiraz istemiyorum bin "

" Tamam "

Yola koyulduğumuzda ben kendimi heyecandan ölecek gibi hissediyordum . Çünkü yan yana oturuyorduk ve bacaklarimiz birbirine değiyordu . Biraz yana kaydığımda ayaklarımın tutulduğunu hissettim. Elimi koltuğa koyarak kendimi dikleştirdim ve elimi koltuktan geri çekmedim . O anda adrien elini elimin üstüne koydugunda nefesim kesildi ve adriena doğru yavaşça döndüm. O ise bana gülümsüyordu  ben de hafifçe gülümsedim.

ADRİEN

Marinette baktığımda çok masum duruyordu biraz daha bakıştığımızda onun Uğurböceğine benzediğini farkettim acaba olabilirmiydi saçı göz rengi herşeyi benziyordu. Bunu araştırsam iyi olacak . Okula geldiğimizi arabanın durmasıyla anladım . Ayrı kapılardan çıktık ve okula doğru ilerledik . Merdivenden çıkarken marinettenin ayağı takıldı ve düşecekken elinden tuttum. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Teşekkürler"

" Her zaman "

MARİNETTE

Adrian beni tuttuktan sonra dikleşmeme yardım etti. Sonra sınıfa giderken elimi tuttuğunu farkettim. Aman allahım adrien benim elimi tutuyor !!!
Elimi hafifçe çekmeye çalıştım farketmiş olmalı ki yavaşça gevşetip bıraktı , kızarmıştı. Ben de kızarmıştım .

ADRİEN

Marinettenin elini tuttuğumu unuttuğumda elini çekmeye çalışınca biraz utandım, o da utanmıştı . Hiç farketmediğim bir anda Marinette yanağıma bir öpücük kondurdu . Yine kızarmıştım. Tabii o da ...
Marinette hızla uzaklaştı  ve sınıfa girdi. Ben de gülerek arkasindan girdim . Şansımıza öğretmen toplantısı varmış bu yüzden öğretmen sınıfa gelmemişti . Marinette beni gördüğünde koşarak dışarıya çıktı ben de peşinden gittim .

MARİNETTE

Gerçekten bu güne kadar böye utanmamıştım . Koşarak arka bahçeye gittim ve bir banka oturdum kafamı ellerimin arasına alıp kimseyi ya da hiçbirşeyi düşünmemeye çalıştım . Bugün kendime gerçekten inanamıyorum ne yaptım ben ?!
Bunları düşünürken yanımda bir gölge belirdi. Kafamı kaldırıp baktığımdaysa adrian ın bana baktığını gördüm yanima gelip yavaşça oturdu bense ses çıkarmiyordum bir anda yanağımda oluşan sıcaklık ile yüzümde hafif bir tebessüm oluştu . Yuhhhh yanağımı öpen adrian dı, bi anda ayrıldı ve bana bakıp çok tatlı bir sırıtış attı bunu bir daha unutamam galiba ...
Biz birbirimize bakışırken alya geldi ve öğretmenin sınıfa geldiğini söyleyip kıkırdayarak gitti. Biz de sinifa gittik. Öğretmen den özür dileyip yerimize geçtik.

"Çocuklar yer değişikliği olacak ve kız erkek oturulacak "

Bu neydi şimdi cok sıkıcı alyayla oturamayacakmiyim şimdi ben ne diyo bu öğretmen off  ?!

"Oturacak listesini açıklıyorum"

"Alya ve nino

Chloe ve nathael

Adrian ve marinette

Sabrina ve mex

Alex ve kim
 
Rose ve juleka

Mylene ve Ivan evet bu kadar arkadaşlar teneffüstesiniz yerleri değiştirebilirsiniz "

Öğretmen çıkınca alya bana sarılıp nino nun yanına geçti ve adrian da yanıma geldi ben de iyice kenara çekildim ama uzun sürmedi. Bir el beni belimden dolayıp kendine doğru çekti ve bu el adrian ın eliydi. Şu anda sınıfta çok az kişi olduğundan adrien daha rahattı da noluyo ya adrien a bu aralar güven geldi sanki .?  !
Şu an aramızdaki mesafe o kadar azdı ki burun burunaydık ve adrian sadece yuzume bakıyordu ve gözleri gözlerimden dudaklarıma kaydı ...

Mucize Uğurböceği ile KarakediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin