"לא מפסיקה לעשות בעיות הא?" הבלונדי שואל בחיוך ממזרי ואני ממהרת לגלגל את עיני.
"זאת הייתה השמלה שלי מההתחלה." אני מתרגזת כשאני נזכרת בפניי הכלבלב. חורקת את שיניי ועוקפת אותו בעצבנות.
"אני מאמין לך" הוא מצמצם את המרחק בנינו ואומר במלוא הרצינות, "חשבת על ההצעה שלי?" הוא נ
נעמד ושואל אפילו מבלי להביט בי. אני מכווצת את גבותיי."הצעה?"
"לצאת איתי." הוא סוף סוף מביט בי.
אני שוב מגלגלת את עיניי, "לא נראה לי בלונדי". אני אומרת לו בחיוך ומגחכת.
"אני חושב שלא הצגתי את עצמי," הוא אומר ומסתובב אליי במלוא גופו, מה שגורם לי לעצור. עיניו מביטות בעיניי וסוקרות את כולי רגע לפני שהוא מתחיל לדבר, "אני מייק" הוא אומר בחיוך כובש ומושיט לי את ידו הגדולה והשרירית. אני מגחכת וכמעט מגלגלת את עיניי שוב כשאני מושיטה לו את ידי בחזרה. לוחצת אותה.
"סו-"
"סופי, אני יודע.." הוא משלים אותי וקורץ, גורם לעיניי להתרחב בהפתעה, מה שגורם לו לצחוק ולהמשיך ללכת.
"איך אתה יודע?" אני רודפת אחריו.
"או, אני חושב שקשיש ההוא שלך צעק את השם שלך כמה פעמים בזמן שהתפרצת בגלריה" הוא צוחק. "בהתחלה הוא ניסה להישאר מאופק. הוא קרא לך סופיה, אבל אחר כך, הוא כלכך התעצבן שכשהוא קרא לך סופי. יצא לו קול של נקבה בלידה" הוא אומר ולא מצליח לשלוט בעצמו כשהוא פורץ בצחוק חזק. שגורם לכמה אנשים להביט בנו ולכמה נשים להבליע חיוך ולנשוך את שפתיהן.
אני מגלגלת את עיניי, מתאפקת לא לצחוק מהצחוק המתגלגל והילדותי שלו, "אתה כזה ילד.." אני ממלמלת והוא מרים את גבותיו ומביט בי במבט משועשע.
"ואת עדיין חייבת לי טובה. אז, מתי אנחנו יוצאים?" הוא שואל ואני מופתעת מעקשנות שלו, פולטת אוויר.
"תרד מזה כבר".
"לא עד שאני אזכה לצאת איתך לאינשהו.." הוא אומר בתחמנות. ואני רוצה להעיף לו בוקס. מאיצה את קצב הליכתי.
"אני נראית לך הצגה או משהו כזה? כי אני ממש לא. תמצא לך משוגעת אחרת לצאת איתה." אני מתעצבנת וממשיכה להתקדם במהירות, כשהוא בעקבותיי.
"קדימה סופי." הוא צוחק, "יציאה אחת, את חייבת לי." הוא אומר, ואני נעצרת בעצבנות ומשלבת את ידיי כשאני מרימה אליו את מבטי, לעזאזל, למה כולם גבוהים ממני כלכך?
"בסדר," אני נאנחת ועיניו הכחולות מוארות. "וזה רק בגלל שעזרת לי שם בחנות עם הקופאית הכלבה ההיא!" אני מצביעה על החנות והוא ממהר להנהן אליי במרץ.
"יציאה אחת, בלי רומנטיקה, שיהיה אלכוהול, ואני נשבעת לך שאם תבוא עם חליפה או משהו כזה אני אקום ואלך." אני מבהירה והוא פורץ בצחוק רגע לפני שנושך את שפתיו.
YOU ARE READING
משוגעת / CRAZY
Romanceמכירים את זה שאתם מרגישים משוגעים? שלא משנה עד כמה תנסו להיות נורמליים תמיד יראה לכם שכולם מסתכלים עליכם כאילו אתם לגמרי מטורפים? סופיה דנקר בת 27, יש לה דירה קטנה ומבולגנת, עבודה שהיא שונאת, חבר בן 31 שמבזבז את כל הזמן שלו בליקוקים לטחונים ולא בנוי...