Bölüm 1

36 2 3
                                    

Maddeler Aldı Denizin Hayatını Bölüm1
" Bir Madde Kullandığınız Zaman Siz Kendinize Değil;
Sevdiklerinize Zarar Verirsiniz "
Çalar Saat Çalıyordu Ve Uyandım Üstümü Değiştirdim Kahvaltı Hazırlamaya Başladım Dolabı Açtım Dolapdakileri dizdim masanın üstüne kahvaltımı hazırladım ki kapı çaldı " Kim o ? " dedim . Kapının Arkasından " Ben " diye ses geldi ses Can'ın dı Can beni görmeye gelmiş kardeşimle beraber kahvaltı yaptık " Hadi Dışarı Çıkalım " dedi bende " Tamam Nereye Gidicez " Dedim " Gezeriz "dedi Dışarı Çıktık Yeni Bir Eğlence Merkezi Açılmış bizde oraya gittik . Orda bir kız gördüm Can'a söyledim hemen Can'da bana Alaycı bi tavır ile " Kardeşim Bana kız söyleme yengen kızar" dedi . Ben ciddiydim kız tam karşımdaydı ama sanki uçurumdaydım ve kız öbür tarafındaydı sonra Can'a " Can Hadi Gel Bi Gidelim Tanışalım Kardeşin İçin Yapmıcak mısın ? " Dedim Can'ı İkna ettim ve yanına doğru gidiyorduk ki başka bir çocuk geldi kızın yanına bizde gitmekden vaz geçtik yanlarından geçtik ama hala gözüm kızdaydı Can bana " Kızın Sevgilisi Var Bakma Öyle " dedi . Ama ne fayda ben o kıza sanırım aşık olmuştum Eğlence Merkezinde 2. kata çıkıyorduk merdivende kızla çarpıştık ve bi anda can kayboldu......

Maddeler Aldı Deniz'in hayatını ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin