-JUNGKOOK-
Mesajı gördüğüm an çok şaşırdım. O gerçekten erkek miydi yoksa okuldan birileri benimle dalga mı geçiyordu?
Hoseok.. susmuş bana bakıyordu. Bende ona bakıyordum. Ufak bir sessizlik oluşmuştu. Daha fazla dayanamayıp sessizliği bozdum.
"Hoseok, ne düşünüyorsun?"
"Bilmem bence sen kararın.. ama ben okuldaki gereksizlerden şüpheleniyorum desem?"
"Bende öyle düşünüyorum bu yüzden cevap vermemeli miyim?"
"Biraz konuşabilirsin..belki.." Sözünü kestim.
"Ben odama gidiyorum."
"..."
Uzun holün sağ tarafında kalan odama girdim. Odam küçüktü ama bana yetiyordu. Zaten büyük odalar pek ilgimi çekmezdi.
Yatağıma uzanırken aklıma eski mesajlara bakmak geldi. Engellediğim zaman attığı mesajlara bakmaya başladım.
Onlyu: Neden engelliyorsun??!
.
.
.
Onlyu: Üzgünüm Kook. Hadi lütfen..
.
.
.
Onlyu: Sadece konuşmak istiyorum!
.
.
.
Onlyu: Şuan bende çok üzgünüm. Adım.. bunu söylersem engeli kaldırır mısın?
Aman tanrım. Birsürü mesaj atmıştı. G-gerçekten beni seviyor muydu? Yok canım hem beni nereden görecek?
Facebook? Twitter?
Göremezdi.
Hasiktir! Instagram.. Unutmuştum. Ama Instagram hesabım gizliydi. Yani oradan görmüş olamazdı. Ama belki Hoseok kabul etmiş olabilirdi, çünkü hesabı onunla birlikte kullanıyordum. Lanet girsin, ismini öğrenmem gerekiyordu. Birkaç dakika sonra mesaj engelini kaldırdım. Telefonu yatağa attım. İç çektim. Dakikasında telefondan ses geldi.
*Mesajınız var*
Onlyu: Oh Jungkook ne kadar üzüldüğümün farkında mısın.. O kadar saat sana mesaj atmadan nasıl durabilirim? Lütfen özür dilerim ama bir daha beni böyle cezalandırma.
JJkook: Sakin ol ismini bilmediğim kişi. Birşey sormak istiyorum ama bana dürüstçe cevap vereceksin.
Onlyu: Sana asla yalan söylemem Kook.
JJkook: Öyleyse.. seni tanıyor muyum?
Onlyu: Ah, h-hayır.
JJkook: Peki nerede yaşıyorsun?
Onlyu: Birşey sormayacak mıydın sen?
JJkook: Cevap ver lütfen. Seninle konuşmamı istiyorsan tabii.
Onlyu: Peki. Evime mi geliceksin?
JJkook: Hmm.. Evet olabilir. Güzel bir fikir.
Onlyu: Gerçektenmi? döldofs
JJkook: Evine geleceğime bu kadar sevindinmi?
Onlyu: Hayalimle dalga geçmessen evet♡
JJkook: S-Sapık mısın?
JJkook: Hey!
JJkook: Cevap versene!
Onlyu: Woahh. Beni o kadar merak ediceğini bilseydim çişimi yapmaya gitmezdim. Bu arada.. sapık değilim.
JJkook: Orası tartışılır. Herneyse.. cevap vermelisin. Nerede yaşıyorsun?
Onlyu: Nerede yaşadığımı söyleyemem.
JJkook: Neden?
Onlyu: Üzgünüm. Ama adımı söyleyebilirim, ha?
JJkook: Adını zaten biliyorum. Söylemene gerek yok. Sorularıma cevap vermeni söylemiştim ama vermedin. Bu yüzden üzgünüm ama seninle daha fazla konuşmak istemiyorum.
Onlyu: Jungkook, bir saniye durur musun lütfen saçmalama benimde bir özelim var ve benim sana söylemeyeceğim tek şey yaşadığım yer, ve soyadım. Ayrıca adımı nereden biliyorsun?
*Bu kullanıcı sizden mesaj alamıyor*
Onlyu: Yaahh!! Jungkook!!
Onlyu: Kahretsin! Birazda başkalarını düşünsen!Lütfen votelemeyi unutmayın♡ T_T Bir daha ki bölümde görüşmek üzere ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OF GAY {Jikook Fanfic}
Fanfiction"Jimin, seni seviyorum" Gözleri parıldadı. "Jun..Jungko." "Sus, Jimin. Kararım değişmeden beni öp"