BAŞLANGIÇ

46 3 0
                                    

-Nasıl yani firavun erken mi uyanıyor. dedi Gökhan.
-Konuşmamız lazım.dedi Süheyla.
-Çocuklar siz evlerinize gidin ama yarın mutlaka gelin. Dedi Gökhan.
...
Süheylanın evine giden geçitte ilerliyorlardı. İkisi de konuşmuyor ne yapacaklarını düşünüyorlardı."Aylarca sürecek eğitimi nasıl iki haftada tamamlayabiliriz?Ayrıca çocukların hiçbir şeyden haberi yok. "dedi Gökhan düşünceli bir sesle.
-Yapmak zorundayız ve nasıl yapmamız gerektiğine karar vermeliyiz.
-Çalışma saatlerini artırmalıyız ve kahini getirmeliyiz.
-Ama kahine nasıl ulaşabiliriz?dedi Süheyla.
"Zaten geleceği görüyor bu yüzden geleceğinden eminim."dedi Gökhan.
-Psikolog getirelim kahin gelince psikolog gider.
"Burçin Arslan gelsin" dedi Gökhan.
-------
-Eğitim sürecinde dersler ne olacak.dedi Eliz.
- Bilmiyorum söylemediler dedi Devrim.
-Hiçbir şey anlatmıyorlar bize.
-Yine boş boş geldik gidiyoruz.
-Haklısın.
-...
-Tanıştığımız gece ne oldu?
-Bayıldın.
-Hadi canım ben uçtum zannediyorum.
-Çok komiksin.
-Öyleyimdir,teşekkürler.O gece neler olduğunu anlatır mısın?
-Hayır.
-Neden?
Devrim sinirle yol ayrımında durdu.Derin bir nefes alıp Eliz'e döndü.
-Çünkü benim sana olanları anlatmam değil senin kendini keşfetmen lazım.deyip gitti.Eliz, Devrim'in arkasından birkaç saniye baktı.
---
Eliz ve Damla sıralarında duruyorlardı.Eliz dünkü olanlardan dolayı sinirliydi.Ama neşeyle gelen Selimi görünce gülüsedi.Selim,Eliz'in yanına oturup"Naber kızlar"dedi.Eliz gülümseyip"İyiyiz sen nasılsın?"dedi.Bu arada Devrim de onları izliyordu.
"Ben iyiyim ama sen gergin görünüyorsun."dedi Selim.
"Gergin değilim."deyip gülümsedi.Damla"Benim gitmem lazım"deyip sinsice Elize baktı ve koşar adımlarla gitti.Selim tekrar Elize dönüp "Çıkışta bir şeyler yapalım mı?"dedi.
"Bir işim var" diyip suratını astı."Seni bırakabilirim" deye ısrar etti Selim.Eliz hiç düşünmeden"Olur" dedi.
-----
Çıkışta Devrim Elizi beklerken Selimle birlikte geldiklerini gördü.Eliz Devrimi görmezden gelerek hiçbir şey söylemeden gitti.Devrim şaşkınlıkla Elizin arkasından bakkakaldı.Umursamadan farklı bir yoldan ofise doğru yürümeye başladı.
Ofise önce Eliz ve Selim varmıştı."Eliz benimle geldiğin için teşekkürler" deyip Selime sarıldı. Birkaç saniye öyle kaldılar.Devrim yanlarından umırsamaz bir şekilde geçti.Eliz Devrime kısa bir süre bakıp ofise girdi.
Odadaki tekli koltuğa oturup Süheyla ve Gökhanın konuşmasını beklemeye başladı.Süheyla gülümseyerek"2.Ramses bekldiğimizden daha erken bir tarihte dirilecek.Zamanımız yok denecek kadar az."dedi ve Gökhan"O yüzden eğitim sürecine başlayacağız. Alacağınız dersler Mısır Tarihi,dövüş sanatları,ve kendini tanıma olacak."diye ekledi.

Kapı açıldığında içeri tanımadıkları bir kadın girdi.Kısa boylu,kısa kızıl saçlı ,zayıf birisiydi."Hoşgeldiniz Burçin Hanım ."
Size yardım edecek piskoloğunuz Burçin Arslan."dedi.Devrim bize nasıl yardım edeceksiniz ."
Diye sordu.Burçin"Ben size yol gösterceğim siz kendinizi keşfedeceksiniz."dedi.Eliz heyecanla "Ne zaman başlıyoruz."dedi.Burçin gülümseyip "Şimdi "dedi.
Psikoloji dersleri için ayrılan odada Burçinin konuşmasını bekliyorlardı."Şaşkın olduğunuzu farkındayım ama hızlı davranmaya mecburuz.Hayal gücünüzle bir hafıza sarayı oluşturcaksınız.Bu hafıza sarayıyla 2-3 yaşındaki gen aktarımındaki hissetiklerinizi hatırlıycaksınız.Ve yeteneklerinizi keşfedeceksiniz."dedi
Eliz merakla "Sonra nolucak?"dedi.
-Sonra kahin gelicek ve güçlerinizi kullanmanızı sağlıycak.dedi Burçin.
-Bir kahin varsa neden si burdasınız?dedi Devrim.Burçin gülümseyip"Kahinin gelmesi biraz zaman alıcak.Ve bizim zamanımız yok."dedi ve "Hadi başlayalım" diye ekledi.
Eliz bir anda ayağa kalktı."Nefes alamıyorum."deyip boğazını tuttu.O sırada Devrim ve Burçin de ayağa kalktılar.Eliz bayılırken koltuğa düştü ve kılık değiştirmeye başladı.Burçin bu gördüklerine inanamdı.Koşarak Süheyla ve Gokhanı çağırdı.Herkes oturmuş Elizin kendine gelmesini bekliyordu.Kendine geldiğinde karşılarındaki Eliz değildi.

Nil'de UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin