UYANIŞ

33 4 2
                                    

Deniz duruyordu. Çığlık attı., Devrim onu susturdu. "Sakın ol,her şeyi anlatacağım.
-Sanırım öyle oldu.
-Ne,nasıl yaptın? Hemen bana da öğret.
Devrim onun bu tavrına güldü ve sonra her şeyi anlattı.
-Harika!
-Denizciğim benim artık gitmem lazım. Görüşürüz. Deyip gitti.
---
Devrim ofise gitti.Burçin onu kapıda karşıladı."Neredesin sen?"dedi endişeyle.
-Gücümü keşfettim. Geçmişe ve geleceğe gidebiliyorum. Eliz nasıl?
-İyiyim. Dedi Eliz. Eski görünüşüyle geldi.
Devrim şaşkınlıkla Eliz' e sarıldı.
-Çok sevindim. Nasıl oldu?
-Meditasyon sayesinde stres ve korkularımdan arındım. Peki sen neredeydin?
-Meditasyon sayesinde özel gücümü keşfettim. Geçmişe ve geleceğe gidebiliyorum.
-Bu özellik savaşta çok işimize yarar.
Süheyla ve Gökhan yanlarına geldi.
Gökhan "toplantı yapmamız lazım."dedi. Toplantı salonuna gittiler.
-Bu toplantıyı eğitim sürecini planlamak için yapıyoruz.dedi Gökhan.
-Yardımın için çok teşekkür ederiz Burçinciğim.dedi Süheyla.
-Rica ederim dedi ve herkesle vedalaşıp gitti.
-Kahinin gelip gelmemesi önemli bu yüzden size soracağım.Gelmesini istiyor musunuz? Dedi Gökhan.
-Hayır dedi Devrim net bir şekilde.
-Bence de gelmesin. dedi Eliz.
-tamam o zaman. Şimdi tarih ve dövüş sanatları dersleri hakkında konuşabiliriz. Tarihte sadece 2. Ramsesi öğreneceksiniz. Bilinen ve bilinmeyen yönleriyle.dedi Süheyla.
-Dövüş sanatları ise kig box ve Kareteden sizin için seçtiğim hareketleri öğreneceksiniz.Bizimle birlikte 12 kişi daha Mısıra gelecek ve bize yardım edecek.
1 Hafta sonra=
Havaalanında uçak saatinin gelmesini bekliyorlardı.
-Şu an çok heyecanlıyım. dedi Eliz.
-Belli oluyor. Dedi Devrim.
Bunun üzerine uçak saati geldi.

Mısır havaalanından çıkıp kalacağımız otele doğru yola çıktık.
-Ne zaman dirilecek? dedi Devrim.
Süheyla"Daha bir günümüz var öğlene kadar dinlenip Nil Nehrini görmeye gideceğiz."dedi.
-Bir rivayete göre Nil Nehri
firavun dirilince taşıcak ve nesli tükenmiş olan hayvanlar canlanıcak. Bu gerçek mi? Dedi Eliz.
-Gidince görürüz. Dedi Süheyla.
-----
Nil Nehrinin bulunduğu yere gittiklerinde bir sarsıntı olduğunu hissettiler. Gökhan neler olduğunu anladı ve ekibe haber verdi. Nil nehri taşmaya başladı. Firavun tahtıyla birlikte suyun içinden çıkıyordu.

Nil'de UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin