Capitolul 1-Adoptia

393 18 3
                                    

Hey! Mă numesc Emma am 17 ani și trăiesc în acest orfelinat de 10 ani. Când aveam eu 5 ani mama și tata au avut un accident de mașină și au murit pe loc. De atunci am stat la bunica mea 2 ani pana a murit și ea. Așa am ajuns aici. În seara ăsta vor mai veni oameni care vor adopta câțiva copii. Daa.... nu cred ca mă vor adopta pe mine.
Oricum, aa.. eu am o chitară la care știu sa cant de 12 ani. Dar nu am voie sa cant la ea când este cineva lângă mine pentru ca dacă mă va auzi cineva o sa mi.o arunce....

Peste 4 ore...

Acum e acum..... au venit acei oameni....eu stau în pat uitându. Mă în gol.... brusc aud un ciocănit în ușă camerei mele. Era directoarea.
D.- Hei Emma cineva vrea sa te vadă. Schimba.te și hai jos în 5 minute!
Eu- Bine Doamna Directoare!
Mă îmbrac cu o pereche de blugi rupți în genunchi, cu un tricou alb mai larg și botinele mele negre în picioare. Mă dau cu puțin rimel si ruj și cobor jos.
D.-Domnule Styles ea este Emma și are 16 ani.
Eu-Incantata! Spun dând mana cu ei.
X- Hey! Eu sunt Harry! Spuse un băiat creț de vreo 20 de ani. Eu te voi adopta. Stai ce?! Vrea sa mă adopte?! OMG!
D.- Emma dute sus și fa.ti bagajul cât domnul Styles v.a semna formularul.
Eu- Bine.
Mi.am băgat hainele în geamantanul meu roz și mi.am luat chitara în spate.
Harry- Ești gata? Spune el intrând în camera mea.
Eu-Da.

După 2 ore...

Când m.am dat jos din mașină în fata mea era........

După ce am citit o gramada de povesti de genul : 1D adopt me, sau Harry ' Sister m.am gândit sa scriu și eu una asemănătoare.
Aștept păreri. 😚😚

Harry Styles adopt ME?!Where stories live. Discover now