Peste 2 ore...
-Vin imediat. Ma duc sa vorbesc cu doctorul. Îmi spune Emma ieșind din camera.
-Bine. II răspund.Peste câteva minute Emma intra în camera cu doctorul.
-Te simți mai bine Niall? Mă întreabă doctorul.
-Da. Mă simt mult mai bine. II răspund.
-Bine. Îți voi scrie o fisa de externare apoi ești liber sa pleci.
-Mulțumesc domnule doctor...... încerc eu sa îi citesc numele de pe ecuson. Andrew.
-Oricând. La revedere. Spune doctorul
-La revedere. Spunem eu și Emma la unison.-Hai. Schimba-te. imi spune Emma.
Imi strang lucrurile, ma schimb si iesim amandoi catre biroul doctorului Andrew.
-Poftim fisa de externare. Imi spune doctorul dandu-mi o foaie. Semneaza aici. zice si imi arata cu degetul o casuta care langa ea scrie ,,Semnatura". Semnez, ne luam la revedere de la doctor si plecam spre receptia spitalului. Acolo ii dam foaia doamnei de la receptie si o verifica. Dupa ce ne spune La revedere plecam spre masina. Nu apucam sa iesim bine din spital ca ne si apare in fata o GRAMADA de reporteri si cameramani.
-Ce ai patit? Esti bine?
-Erai beat la volan cand s-a intamplat accidentul?
-Ai iesit dintr-un magazin cu bijuterii. Ai luat ceva pentru Emma?
-V-a casatoriti?
Efectiv imi venea sa le bag pe gat microfoanele reporterilor si sa le dau cu camera in cap cameramanilor. Cand in sfarsit ajungem la masina Emma urca la volan si pornim spre casa.
Va urma....
Stiu e mega scurt acest capitol. Nu mai am chef sa scriu :). Sorry ca nu am mai postat capitole de o GRAMADA de timp.
Bye bye
YOU ARE READING
Harry Styles adopt ME?!
FanfictionEmma este o fata de 17 ani care a fost adoptata din orfelinat de către faimosul Harry Styles din trupa One Directione. Viața ei se schimba pe zi ce trece.... Restul veți afla când citiți cartea.