My Sweet Love ; With A Thug

763 26 1
                                    

Brii Pov .

Today Is Saturday & I'm Thinking About Letting Jaii Spend A Night & Give Him Some Of This Sweet Pussy Of Mine . It Has Been Awhile Since I've Been Ate Out & I Miss The Feeling Of Sex . 

So I Decide To Text Jaii 

Me - Jaii Baby You Should Come Over Tonight . You Can Stay To Night If You Like . I Gotta Something To Show Youu . 

Jaii - Brii Baby I'll Be Over There In A Hour .. Okay (: . I'ma Go Home & Grabb Some Clothes & Money . See You In A Few Babyy 

Me - Itee Bae . I'll Be Waiting 
 

End Of Conversation 

I Tossed The Phone On The Bed & Look At The Clock It Was 8:45 & So Jaii Wasn't Gone Be Here Til 10:15 ; 10:30 . So I Have 2 Hours To Get Ready . I Straighten Up Around The House . Fixed A Nice Dinner & Lit A Few Candles . I Jumped In The Shower For 20 Minutes . This Got Out . My Hair Was Curls So I Left It Alone & Combed It Out So They We're Deep Wave Curls Just Straight Looking Curls . I Looked For My Half Shirt With So Jogging Pannts & Some Mixed , Matched Socks & Laied On The Couch Until I Head A Knock On The Door . 

I Ran To The Door & Seen My Babe Looking Fine As Ever . He Had On A Red Snap Back ,  A Red No Sleeves Shirt With Cargo's & His Ride Gold & Black Turfs . So He Walked In & Sat On My Zebra Print & Leopard Couch & Patted His Lap Telling Me To Sit On His Lap . So I Walk Over & Sit In His Lap & I Look Him In His Eyes As He Look Into Mine . I Leaned In & He Leaned In So That Our Lips Touched Into A Genital Kiss . Ugh His Lips Were Soft &  It Taste Like Her Was Smoking But I Didnt Cake I Smoked Like 2 Or 3 Blunt Before He Got Here . So I Got Up & Saidd Baee Lets Eat . I Got Up Holding His Hand . As We Walked Into The Kitchen He Messed The Food & Watched His Hand & Got Him A Plate & Got Some Mac & Cheese , Fried Chicken , Collard Green , & Some Ribbs . He Was Grubbing . We Sat & Talk About How We Gone Make This Money For My Party . Either I'ma Sell This Loud & Gas . Or I'ma Have To Do This Laa'Dope Girrl Thing . I Hide His Dope & Make His Dope , Count His Money & Start Hustling . It Didnt Matter To Me Like Rich Homie Quan Said ,

Even If She Sell Dope & Start Cooking , Dancing Or Selling Pussy .

It Don't Matter Because You Judge Her . Even If She Got 4 Different Baby Daddy Do Care Long Ass She Happy You Can't Judge Her

, Nawl I Can't Judge Her , What She Do Is Yo Business But When I See You Out In Public I Can Tell That Getting , Them Shopping Dues Is Lately & She Remind Her Self By Her Own , She Paying All Her Classes

, Pay Towision On Her Own , Tell Them Bitches This Their Song , Turn It Up That's What For Us That's What Them Stripper , I Got My Own Everything , So We Relate , Together , Forever , Bitches Wee

Fuck Together , She Got My Back Forever , I Love The Fact You Got Yaa Own & I Salute You Girl , You Dont Depend On No Body , I Dedicate This To Ya Girl , I Remember I First Asked Faa Yaa Number , You Said I Could Have It & It When Like This . 

See I Met Her At Magic & I Don't Go The Often , Anything You Can Have It All Yaa Gotta Do Is Call'Em She School My Name Because At Night She Work At Honest & She'll Do Anything To Get That MONEY ! 


Lmaoo , We Both Started Laughin , That's Was Our Song . But After We Ate We Cleaned Up The Kitchen & He Took A Really Long Shower For About 20 Minutes . While He Was In The Shower I Put My Blue & Orange  G-String & Bluee & Orange 6 Inch Hooker Heels & Put Baby Oil All Over He Smooth Silk Skinn . Jaii Got Out The Shower & He Smelled The Vanilla Candles Lit & The Baby Oil & Seen My Sexy Asx Laying Across The Bed . He Walked Over & Said " Said Damn Baby This What You Had To Show Me BecauseDamnn ! ?? Lol " Yess Daddy I've Been A Bad Naughty Girl " i said in my sexiest voice "  Owiee Baee I Love It When You Talk That To ME " he said " As He Laid Back On The Bed He Gently Rubb My Breast In A Circlular Motion . While Sucking On The Other One . 

I Let Out A Deep Moann Whilee Patting My Clit Into A Circlular Motionn . He Kissed My Neck All The Way To My Nable . He think stoppped & un wrapped the towel & put it underneth me . He Opened A Pack Of Skittles & Put 3 On My Juices & Began To Suck On My Juice . I Grabbed Him By Is Hair & Moanned  Loudly . He Stuck His Tongue In & Out  . As He Slowed Down , He Rolled Over & Lemme Ridee His Faces , My sweet juices was everywhere . he slide me down & gently rub his monster across my clit  . He stuck it in me , and begann to pound my goodies ! in & out side to side . we bothh moaneddd really loud . i just started screaming , yea , tea , awee , aaweeeee , owiee , fu-fuu-fuc-fuck me . Owieee Jaii .. MHMM Babyy . Right There ! Tssss Tssss , Beat the cookie  , rigght there , right-ri-g-right there . Mmhm hahhh haammmhhh i - i - ihhhhaa  Baby .. Owh it feels so got then he held it in for 2 minutes . then i jackedd him off until nutt was all over my clit he patted & patted & begaan pounding even moree . i started to gripped his backk until he had scratch marks  all over his back from me . then we let out a big nutt together ! We both we're breathing like dogs .

Ughh baby he said . Huhh baee i said . I tore the baby up up huh ? Yes baby you did . i thinnk im sore " i said " . We both laughed ass we laid their . He wrapped me in his arms & we laid there naked until we we're sleep . 

Lovee & Thuggs .Where stories live. Discover now