Clubbingg & Funn

613 20 0
                                    

Brionna Pov .

Okaay , Tonight Wee Turningg Upp . Soo , I Took A Shower & Put On My Thongs & Wrapped The Towel Around Me Hair . I Put Onn My Zebraa Strip , Shirt But Look Like A Strapp Less Braa & My Tights With Me Crosses On It & My 6 Inchh Black Hooker Hill & Did My Hygiene . I Put My Hair Into A Bun With A Chinese Bang . I Must Admit I Looked GOOD ! I Grabbed My Necklace That Sed Jaii & Brii & Put It On . The Put On My Big Earring With A Cross On It & Got My Keys & Headed Out . 

As I Got Out My Car & Was Finna To Walkin Into The Club I Seen Queshaa With Pooh . I Thought He Was Bammed But I Guessed Not . Soo I Heardd Some One Scream BRII ! I Looked Back And It Was Travis Finee Asx . Mhm , He Had On A Pink Trufit Hat , With White Jordan Classes & Pink Polo Shirt & Cocaine White Levi Pants On With Pink&Whitee Samoas . I Mean Got Damnn . He Was Looking Fresh . I Suprised He Aint Even Gotta Girl Yet . 

So Brionna You Looking Sexy Ma' "Travis Said "

Lol & Youu Looking Finee Yo Self "I Said "

Hahaha Maa' Youu Readdy To Go In ?? " He Said "

Yass , I Readyy " I Said "

As We We're Walking In I Heard Them Playing" Do It "

We start up on this floor , in up on ,that bed , when you running through my head . When i all betwwen yoo legs . Ima hit it from the front , back , side , side girl i love the way you do it , tell'em , do it , tell'em , do it , tell'em .

Laa''Mama so damn bad , her shoes matching her bag , he nails matching her feet , laa' shawty so unique .

I Love That Songg . I Seen Jaii Whenn I Walked In But I Didn't Pay Him No Mind . He Acted Like He Didnt Know Me Or Didn't See Mee . I Walked Passed Him Like 5 Times & I Keep Dancing On Jhimen & Rj & Zacc & Jairen & Tonio & A Few Others .. But Armoni & Quesha Said I Was Doing Hoe Things But I Didnt Bother Because Jaii Is A Hoe . Like All Hee Did Was Fuck Around With Hxes . I'm Single I Havee No Boyfriendd Anymore . But Queshaa Goes Runs To Jaii & Tell Him To Fuck With But I Didnt Know Until I Turned ArounD Because He Grabbed Me & Queshaa Was Standing With Him . I Kindaa Wass Ready To Snapp But I Danced With Him Whilee I Luv This Sh!t Was Playing .Then We Stopped Cuddling & There He Goo Finna Fight Every Wood Nigga Out There . I'm Standing On Owb Side & Screaming Odub While He Over There On Sap Side Scream Squad So I Was Screaming Owb In His Facee & All I Seen Was Dee Talkk Strong Ahh Pick Mee Up All The Wayy & Sayy Gtfo My Cousin Face Braa , Thens Jaii Starts Rapping W/ Dee Then Then Next Thing I Know All I Seen Wass Arms Swinging Back & Forth ! But Nobody Got Hit But Mee Dee Hit Mee & The Mouth . I Started To Swing On Dee & Jaii Bigg Over Sizee Asses But I Didnt Because I Heard Jaii GOT KICK OUT The Club ! 

I Go Dashing Out The Door & All I See Is Jaii Yelling & Hitting Peoples Cars & Every Thing . I Caught Jaii Last Punch & I Think He Was Aiming At Me Idk But I Caught That Sh!t Even Though It Hurt Very Bad . So I Said Jaii Look At Me Calm Down Let My Cousin Talkk All Hee Downn Is Rapping W/ Youu Soo What Youu Squad & I'm O'Dubb & A Few Hoes Donee Put A Whitee Flagg In My Facee & Was Talking Sh!t Idgaf What They Say Nor Doo , I Know Where I'm From & I Know I'm About My Lifee , Fuckk Every In That Bxtchh . But When Youu W/ Mee Yeen Goonee Be Fight Norr Arquing W/ Nobody ! 

Jaii , Dosent Respond Back Me Bc What I Said Touched Him . He Looks At Me & Smilee , I Turned My Head The Other Way Because I Was About To Cry ! Idk Why Then I Turn Back Towards Him Face To Face He Bint Over & I Got On My Tippy Toes & Noses To Nose Lips To Lips There We Go Cuddlingg Over Again . He Grabbed My Hand & We Walked To The Sat All The Park Across The Street From The Club , We Sat & Talked & Cuddled Bc Jaii Was Kicked Out The Clubb So Whenn See Where Sitting Downnn He Heard People Shotting At Uss I Didn't Know What They Wass Shooting But I Knew They Were Shooting Soo Grabbed Jaii Really Quick & Sed What Iss That He Said They Gunns Girl  , I Know That But What Kinda Gunns . It A Gloc Girr Lol , I Didnt Know So I Leaned Over & Kissed Jaii We Where Kissing For About 2 Minutes The Here Comes Armoni & Queshaa , They Coming Over Here To Fuck Up Some Sh!t 

Girr What Yalll Too Fat Asses Doing ? Armoni Sed . Chile Just Sitting Here . I've Been Looking For Yall For About Ann Hour Now , & Here Yall Fast Asses Sitting Down Cuddling . Lmaoo So Here Comes Darius & Joc Ugly Assess , Jaii Leans Up & Sed Baee I Gottaa Go Hee Kissed Me & Left Soo Mee & Queshaa & Armoni All Walk Backk To Thee Clubb & Then About 30 Mintues Later We Left The Clubb & Dropped Armoni Of To Our Auntiee Housee & Queshaa & Mee Headed To My Place . 

Lovee & Thuggs .Where stories live. Discover now