مصطفي ورمضان والشيخ

1.8K 117 70
                                    


صلي علي سيدنا محمد

_____________

طبعا البارت اللي فات خلصان علي ان رمضان قال انه هيقتل الشيخ لو عمل حاجه لنورهان..

_____

#الشيخ

معرفش ليه كل واحده بتيجي مع رمضان بتعجبني تفتكروا وساخه مني لا طبعاا هو اللي بيجيب بنات حلوه بس التانيه كانت سهله.. بس دي شكلها كده والله أعلم مؤدبه بس علي مين بردو..

(لا ما فتكرش وساخه منك خالص هو اللي غلطان ليه يجيب بنات حلوه معاه النادي وهو عارفه أنك وسخ😂😂)

ايه ده نورهان استأذنت تقوم تتمشى على ما أظن دي فرصتي استأذنت انا كمان..

انا:يا جماعه انا رايح الحمام..

كلهم ردوا ما عدا رمضان وقالوا:حاضر..

مشيت وراها لاقيتها وقفت مره واحده وفضلت سرحانه..

#نورهان

استأذنت اتمشي شويه علشان أفكر في اللي حصل ده ومستغربه رد فعل رمضان لما قالي متخافيش.. انا كنت مفكراه بيكرهني.. هو فعلا بيكرهني بس كان بيحاول يصلح غلطت صاحبه.. فجأه لاقيت ايد محطوطه علي عيني ببص لاقيته...

#الشيخ

حاطيت إيدي علي عينيها.. شالت ايديا وبصتلي بقرف كده وقالتلي..

نورهان:نعم.. أنت ازاي تحط إيدك علي عيني.. مين اللي سمحلك اصلا..

انا:هدي أعصابك بس الأمور دي بتتاخد بالهداوه كده..

#رمضان

بعد ما نورهان استأذنت الشيخ استأذن هو كمان قلت اكيييد هيعملها حاجه فقمت مشيت وراه بس وقفت بعيد شويه وشوفته لما حط ايده علي عينيها.. بس مسمعتش هما كانوا بيتكلموا.. في ايه..

نورهان:بلا هداوه ولا زفت ولو سمحت ابعد عني..

الشيخ: لا مش هبعد هتعملي ايه يعني؟؟! وقرب منها وكان عايز يبوسها..

ايه اللي انا شايفه ده دا أحمد بيقرب علي نورهان وعايز يبوسها وهي عماله تزقه بس مش قادره عليه.. جريت جري ولسه هضربه لاقيته وقع علي الأرض..
#شخص

كنت رايح نادي الاهلي اشوف أصحابي هناك زمانهم جايين علشان نتفق مع لعيبة نادي الاهلي أننا نخرج سوا.. وأنا داخل لاقيت الشيخ بيرخم علي واحده زي عادته.. قربت شويه لاقيتها البنت اللي قابلتها في الجامعه.. فجأه لاقيت الشيخ قرب عليها وبيحاول يبوسها وهي مش عارفه تبعده.. رحت جريت عندهم وضربته بوكس في وشه وقع علي الأرض وقعدت مناخيره تنزل دم..

#نورهان

الشيخ حاول يبوسني بس مره واحده لاقيته وقع علي الأرض ومناخيره بتنزل دم.. ببص علشان اشوف من اللي ضربه لاقيته كابتن مصطفي فتحي..

الجامعه&الاستادحيث تعيش القصص. اكتشف الآن