Epilóg

88 8 2
                                    

O 10 rokov neskôr

Moje tínedžerské roky života neboli najružovejšie. Prežila som kamarátovu smrť,mnoho nešťastných lások,ba som skúsila aj chuť drôg,ktoré sa niektorým stali osudné. Možno vďaka týmto situáciam by som nebola práve tam,kde som dnes.

Dnes je zo mňa úspešná manažérka v jednej prestížnej bratislavskej firme. Som vďačná rodičom za to,že ma preradili do inej školy. Momentálne som vo vzťahu s Andrejom. Žijeme spolu v mestskej časti Dúbravka,kde sa nachádza mnoho mojich spomienok. Nikdy by som nepovedala,že práve on bude chlapec môjho života. Som veľmi rada,že konečne nežijem zo dňa na deň,ale viem čo mám od života očakávať.

Andrejovi sa nedávno splnil jeho veľký sen a stal sa úspešným slovenským architektom. Je možné,že sa o pár rokov ocitneme v zahraničí,ak mu výjde jeden dôležitý projekt.

Benjamín nemal také šťastie ako ja. Po našom rozchode sa dal dokopy opäť s Karin. Ich vzťah netrval dlho a začal opäť fetovať. Bol na tom o dosť horšie ako predtým. Chodil z jedného liečenia na druhé,no žiadne mu doposial nepomohlo. Peniaze získava ako drogový díler a dodnes má problémy s Damiánovou partiou,v ktorej sú členovia podsvetia. Je len otázka času kedy ho dostanú a zneškodnia zo zemského povrchu.

Tomove začiatky po ukončení vysokej školy boli veľmi nádejné. Stal sa z neho úspešný podnikateľ a mal všetko na čo si ukázal. Bohužiaľ si to neužil dlho. O rok neskôr zomrel tragicky pri autohavárií. Dodnes nie je známa skutočná príčina jeho smrti. Hovorí sa,že spáchal samovraždu,ale viete akí ľudia dokážu byť.

Tomova smrť asi najviac poznačila Laru. Síce s ním už dlho nebola v kontakte,stále ho ľúbila. Po tejto nešťastnej správe sa psychicky zrútila a určitý čas skončila v nemocnici na psychiatrickom oddelení,kde neskôr spoznala svoju životnú lásku. Zaľúbila sa do mladého zdravotného asistenta. Tvrdí,že to bola láska na prvý pohľad. Po jej návrate domov si dohodli stretnutie a časom začali tvoriť pár.  Momentálne Lara pracuje ako učiteľka v škôlke.

Od Frederikovej smrti sa Kika vzťahom neustále vyhýbala. Nedokázala nikoho iného úprimne milovať ako Frederika. Napokon sa to o tri roky neskôr zmenilo. Zoznámila sa s Andrejovým kamarátom Lacom a po pár stretnutiach bolo jasné,že medzi nimi preskočila iskra. Momentálne sú zasnúbení a čakajú dieťa. Čoskoro sa stanú zo mňa a Andreja krstní rodičia. Som neskutočne šťastná,že Kika našla konečne svoje šťastie.

Osud dokáže byť naozaj nevyspitateľný. Nikdy nevieš,čo ti prinesie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zostaň so mnou 2Where stories live. Discover now