Capítol 1

6 0 0
                                    

Si hagués sapigut abans que l'Adiddo s'estava fent el graciós a la sortida de l'insti no l'hauria esperat però, com que en aquell moment no ho sabia vaig decidir d'anar-lo a buscar. I just quan vaig obrir la porta va aparèixer ell corrents i clar, em va envestir brutalment.

L'Adiddo és un amic meu, però no és humà. És un Cirrus Mittus, una classe d'animals d'un metre d'alçada, una barreja de conill-gos-humà. I jo només sóc una simple humana. Amb el cabell vermell.

Quan ens vam haver recuperat, li vaig dir quatre de fresques a l'Adiddo fins que va quedar escarmentat i, quan la cosa ja estava una mica més calmada, vaig rebre una e-card des del meu telecard dirigida a l'Adiddo. Ell la va llegir, concentrat:

------------------------------------------------------

Per a: lima_ecard

De: eel_ecard

Assumpte: Excursió chachi

------------------------------------------------------

Hola Adiddo,

Voldries venir d'excursió amb mi, la Anaís i en Willy?

T'esperem al parc a les cinc per començar la excursió.

T'hi animes?

--

Eel, el teu amic empollón.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Quan l'Adiddo va acabar de llegir el missatge, un somriure ampli va brotar a la seva cara.

- Me'n vaig d'excursió! Me'n vaig d'excursió! Me'n vaig d'excursió!

- I quants dies hi vas? – Li vaig preguntar

- Set! Set dies d'excursió! Yupii!

- Això significa que estaré una setmana sense veure't i sense que entris com un esperitat a casa meva?

- Sí. Exactament això. – Em va respondre l'Adiddo.

- Yupii!!!

# # #

Estava al Mercat Virtual Central quan vaig veure una silueta llunyana amb una forma molt coneguda: era l'Adiddo! Ràpidament em vaig acostar a ell i el vaig rebre amb una forta abraçada.

- Ei, Adiddo! Com t'ha anat l'excursió?

- Molt bé! Hem vist moltes coses guais! I tu? Com has pogut passar aquests dies sense mi?

- Jaja, molt bona aquesta! Mira, m'ho he passat súper bé: He anat de festa amb les amigues, he fet la volta al món amb teletransportador*, he anat al cinema a veure "Superman 32" en 16 dimensions, que les acaben d'estrenar...

- Ah, per cert Lima, m'ha passat una cosa molt excitant...

- Ah si? Quina! Va digues, digues, digues, digues!

- Doncs que... O sigui... Com t'ho diria?... Mmmmh... No ho se...

- Va Adiddo siusplau! Ja saps que sóc molt tafanera i no saber-ho em tindria capficada tot el senm** i el següent!

- Per això ho faig, home!

- No, va, ara de debò. Què t'ha passat que sigui tan, tan, tan excitant?

- Doncs... Que ja no estic sol a la vida.

Ara si que no me'n sé avenir! Què ha fet ja l'Adiddo? S'haurà trobat un tresor? Li vaig a preguntar:

- Què? Ostres, no em diguis que... – Li dic jo.

- Sí, Lima, sí. Estic enamorat.

*Nota de l'Autor: Encara que us sembli estrany, al futur podrem fer la volta al món en 80 segons.

**Senm: Nova unitat de mesura dels dies que equival a un mes i mig dels nostres.


- Qui, tu? Ostres, no sabia aquest acudit! Me'l apunto,me'l apunto! Jaja!

- Què passa? No t'ho creus? Ara mateix t'ho demostro!

L'Adiddo estava a punt de demostrar-m'ho quan va sonar el telecard. Però aquell so no era de missatge, no. Era de holotrucada. L'Adiddo el va anar a buscar i durant una estona tot va romandre en silenci.

I després, es va sentir el crit.

Manga Mania - Al Rescat de PanèlopeWhere stories live. Discover now