Aš įsijungiau kompą ir pradėjau naršyti facebook'e.Tuo metu Mark kraustėsi daiktus.Ach ką tik prisiminiau, kad aš turiu tik vieną spintą...tai O.M.G!!!Kodėl aš turėsiu su juo dar ir dalintis spinta?Užteko, kad turiu dalintis su juo savo kambariu, bet dar ir spinta!Aš išprotėsiu!!!Staiga jis manęs paklausė:
-Ar galiu susidėti daiktus į tavo spintą?Nes kaip ir pati matai tu turi tik vieną spintą,-klausia jis manęs.
-Ok, bet tik dvi lentynos,-atsakau.
Nieko gero nerodė facebook'e tai aš jį išjungiau.Tada prisiminiau, kad turiu susitikti su Mya! Omg...Omg...Omg!!!Ką dabar man daryti?Ji mane užmuš!
Aš staigiai paskambinu Mya(M-Mya, B-Bela)
B:Labas!Srr, kad taip veluosiu.Nepyk.
M:Debile!!!Aš tavęs 2h tavęs laukiu.Tai kada būsi?
B: Aš būsiu 17:25h
M: Okey tik greičiau!!!!!
Baigus pokalbį aš greitai susidėjau reikiamus daiktus ir kai ruošiaus jau išeiti staiga Markas manęs paklausė:
-Kur išeini?
-Susitikti su drauge.
"Koks jo reikalas kur aš išeinu"-pagalvojau ir ilipau į mašina. Važiavau kiek tik galėjau greičiau, kad nepavėluočiau pas My, nes paskui vėl užpyks.
Atvažiavus pasistačiau mašiną.Tada išlipau iš jos ir ėjau link Mister'io.Iš kart pamačiau Mya.Ji mane pamačiusi iš kart pribėgo ir apkabino.
Tada mes nuėjome prie Mr coffee atsisėdom ir aš pradėjau gerti kokteili.Staiga manęs draugė paklausė:
-Bela?O kas tas svečias?
-Ammm...Kaip čia tau pasakius.Na tas svečias yra bernas.
Ji išspjovė kokteilį kurį buvo pradėjus gert ir paklausė:
-Tttu...Rimtai??????
-Nu. Jo.Ir dar jis miegos mano kambary.Dalinsiuosi su juo spinta.Tiesiog pragaras!!!
-Ach...Kad man taip būtu.Aš jį iš kart nusitempčiau į lovą.Tiesa ar gražus?Kiek metų?Kokia priežastis, kad jis turės būti pas tave?Kiek laiko su juo būsi?
-Visų 1.Nu visai fainas.Visų 2. 17m. Visų 3.Jis pas mane turi būt, nes mano tėvas išvažiavo į Kinija su jo tėčiu..Bet butinai turi but taip ,kad būtu pas mūsų.Ach...Ir visų 4. 2m.!!!
-Kaip faina!!!Wow gal galėsiu jį pamatyti.Įvertinsiu jo grožį ir šeip pabūsim.OK?
-Ach...OKY!
Kai pavalgėm ir išgėrem savo kokteilius ėjome namo.Aš drauge parvežiau, nes ji su taksi atvažiavo į Mister'į.
Kai grįžau namo ėjau tiesiai į savo kambarį.Jau buvo 23:45.Aš žiauriai pavargau.Mark šiuo metu namie nėra, nes tikriausiai kažkur išvarė tai nusprendžiau eiti atsiprausti ir miegot.
Nusipraususi ir nusivaliusi makiažą kritau į lova.
Sveiki, štai ir sukūrėm trečią skyriu!!! Jei patinko vote🌟 ir prašau nuomonėlių💭💬.
YOU ARE READING
Drakono mergaitė
FantasyMergina kuriai tenka patirti kančias.Kuriai sunku gyventi.Ji nepažįsta savęs.Jai tėvai nieko nepasakoja, kas jai atsitiko tą naktį.