Part 10

1K 58 0
                                    

/Ashley/

Pár nappal később egy koszos szobában ébredtem fel. Ezek az emberek nem tudnak takarítani?! Amúgy is.. Miért vagyok itt?.. Tettem valami rosszat?

---

Pár órával később kinyitották az ajtót. 5 feketehajú fiú jött be. Kik ezek és mit akarnak?

-Kelj. fel - utasított az egyik, én meg felálltam.

-Ti kik vagytok? -néztem végig rajtuk.

-A gazdáid vagyunk - vigyorgott aki középen állt. Ő valami vezető féleség lehet?

-Mi az hogy a gazdáim?! - kezdtem egyre idegesebb lenni.

-Fent elmagyarázom,hamár ilyen idióta vagy, és nem érted meg - felvezettek a házba. Gyönyörűen nézett ki. Akkor ugylátszik az volt lent a pinceszerűség,ahol nem takarítanak.

/Liam/

Az utóbbi pár napban összevesztem Ash-al, amit már bánok. Éppen hozzá tartok hogy megbeszéljük a dolgokat.

Nemsokára odaértem és becsöngettem. Semmi. Megpróbáltam megint. Semmi.

-ASHLEY NYISD KI! -elkezdtem ütni az ajtót. Erre se reagált. Mi történhetett vele?!

Elindultam megkeresni. Néztem a parkban, ahova járni szokott, a kedvenc éttermében, de sehol se látták.. Lehet hogy valami komoly baja esett..

Felhívtam telefonon, de nem vette fel. A telefont mindig felveszi. MINDIG. Igen, mostmár tényleg komoly baja eshetett... Vagy lehet hogy azóta hazament.. Megpróbálom megint.

Mikor odaértem még mindig nem volt itthon.  Mostmár tényleg mindenhol kerestem Ash-t. Nem igaz hogy eltűnt! Ez lehetetlen. Nem akarom elveszíteni.

/Ashley/

-Szóval, a szexrabszolgánk leszel. Akkor dugunk meg mikor kedvünk tartja és engedelmeskedsz.

-HOGY MI LESZEK?! -kikerekedett szemmel néztem a srácokra.

-Jól hallottad.. Szexrabszolga leszel. A mi szexrabszolgánk. -mondta az egyik.

-De.. ez.. nem.. lehet.. igaz.. -néztem kétségbeesve, a fiúk meg csak nevettek.

-Nem lenne ez,ha kellenél a szüleidnek,a bátyjádnak és a pasidnak. -röhögött a főnök.

IG Message - Liam PayneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang