Aralık aylarıydı hava soğuktu ve ben soğuktan nefret ederdim. Okullar tatil edilmişti her zamankinden daha fazla kar yağmıştı bu nedenle bir hafta okullar tatil edilmişti. Annemden bana kahve yapmasını istemiştim oda yapıp bana getirmişti sağolsun canım annem. Yatağımın içine girmiş bir elimde kahve diğer elimde kitap okuyordum bunu yapmaya bayılıyorum sosyal medya da fazla takılmayı sevmiyorum çok saçma şeyler oluyor. Bir süre böyle zaman geçirdikten sonra sıkıldığımı anladım ve kalktım yatağım sıcaktı ve çıkınca gerçekten bacaklarım donmuştu. Annemin yanına gittim işe gitmek için hazırlanıyordu. Ona döndüm "yine yakıyorsun anniş valla biri asılacak diye korkuyorum" dedim gülümsedi ve yanağımı sıktı "benim yanımda da sen olacaksın sana bakmaktan bana bakmazlar" deyip güldü gözlerim büyürken ağzım açıldı şaşırmıştım annem her zaman dediğini "ağzını kapat sinek kaçacak" demesiyle yüzümü buruşturdum "anne iğrençti" dedim onaylar gibi kafa salladı "neyse asıl konuya gelelim"dedim ve anneme "anne ben neden seninle geliyorum" dedim ve biraz çıkıştım annem "Baran da oradaymış küçük hanım" dediğin de zıpladım ve "seni seviyorum anne" diye bağırıp odama koştum. Evet Baran'ı seviyordum çünkü eğlenceyi çok iyi biliyordu ve ben buna bayılırdım. Bir yanım gitme evde arkadaşlarını çağırıp pijama partisi yap zaten hava da soğuk desede fazla aldırış etmedim Baran'ı ne zamandır görmüyordum ve birbirimizi özlemiştik dolabıma dönüp karıştırırken telefonum titredi
arayan Barandı hemen cevapladım bana şirine der. Telefonu açtım ve "efendim" dedim "Naber şirine" diye ekledi "iyiyim sen nasılsın" diye klasik telefon konuşması yaptık bu ilginçti çünkü Baran hiç bir zaman normal şeyler yapmazdı "noldu bir şey mi var sesin durgun geliyor" dedim endişeli bir sesle ve ardımdan bir kahkaha sesi geldi yankı yapan bir yerde olmalıydı ki telefonu kulağımdan uzaklaştırma hissi uyandırdı "Baran noluyor" dedim ve kahkahayı bırakıp soruyu cevapladı "nasılda tanırmış arkadaşını yok kızım iyiyim şaka yaptım nasıl tepki vereceksin" diye ekledi aslında onun böyle olmasını sevmiyordum çünkü eğlenceli biriydi ve ben Baran'ı böyle çok seviyordum "allah seni Baran valla sesin kötü geldiğinde üzülüyorum" deyip bir gülüş attım hemen "bir şeyim yok be şirine şirkette seni bekliyorum daha doğrusu otoparkta bekliyorum harika planlarım var" dediğin de gözlerimi kıstım "geçen gün arabaları çizdin Baran yine aynısını yapamam" dediğim de "yok yok kanka bu daha eğlenceli" deyip kötü adam gülüşü attı bu hoşuma gitmişti gülüp "birazdan geliyoruz" dedim ve telefonu kapattım. Dolabımdan siyah dar paça bir pantolon aldım hemen üstüme geçirdim üşümüştüm daha sonra bordo renk kazağımı aldım onuda hızla giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı yukardan spor bir şekilde topladım montumu giyip bere ve boyunlugumu sıkıca bağladım ve annemin yanına gittim "ben hazırım Kraliçem" dediğim de hemen bana döndü ve "oo küçük hanim ne bu hazırlık yoksa Baran var diye mi?" Dedi sinirle ona baktım çünkü böyle bir şey olamazdı yüzümde ki sinirli ifade gidip yerini biraz hüzün aldı ve o çocuk aklıma geldi hemen kendimi toparladım ve anneme "ya anne Baran benim kankam" deyip göz devirdim annemde montunu giydi sonda kez aynaya baktı yine makyaj yapmıştı ne anlıyordu bilmiyorum ama neyse yanıma geldi ve yanağımı sıktı "biliyorum güzel kızım aranız çok güzel kardes gibisiniz siz bizde Ebru ile böyleydik hey gidi günler" dedi benim annem ve Ebru abla yani Baran'ın annesi küçüklükten beri çok iyi arkadaşlardi ve şuan da aynı şirkette çalışıyorlardı gülümsedim yine "öyle olsun Anne ama hadi artık gidelim Baran beni bekliyor çok güzel planları olduğunu söyledi" dedim yanına ilerlerken annem "yine ne yapacaksınız o kadar kosuyorsunuz ama yorulmuyorsunuz ah bu gençlik" dedi güldüm "sen yaşlısın anniş" dedim ve koşarak aşağı indim annem bunu sevmezdi aslında yaşlı değildi henüz 33 yaşındaydı ben sadece ona takılmak için diyordum. Annem yanıma geldi "ben senin yaşına inemem küçük hanım ama sen benim yaşıma geleceksin" dedi güldüm "oy annem benim hala taş gibisin maşallah" dedim sırıtıp bindim çok geçmeden yanıma bindi ve sıcak klimayı bacaklarıma doğru çevirip açtı gerçekten anneler çok düşünceli oluyor diye düşünüp gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK ve HUYSUZ
Teen FictionMerhaba arkadaşlar :) Bu wattpad'de ilk deneyimim olucak süreç içinde sizin yardımınıza ve desteğinize çok ihtiyacım olucak aklımda sürükleyici bir serüven var umarım ilk bölümü beğenir ve destek olursunuz ;) Şimdiden sizinle tanisacagim için çok he...