Sabah annem ve ben kahvaltı yapıyorduk okullar iki gün sonra açılacaktı sınıf arkadaşlarımı özlemiştim aynı zamanda da Beren sınıfa yeni birinin geldiğini söyledi ama kim olduğunu söylemedi gelince görecekmişim öyle dedi. Aradan bir kaç dakika geçti ve abim aşağı indi saçımı karıştırdı ve "abiye bir hoşgeldin yok mu? Güzellik" dedi göz devirdim "hoşgeldin" dedim yanıma oturdu ve Kahvaltı etmeye başladı. Aslında abimi seviyordum hemde çok abim sonuçta ama çok küfür ediyordu ve her gece başka bir kızla birlikte oluyordu bu hoşuma gitmediği için böyle davranıyordum yoksa o benim canım abim. Kahvaltımı bitirip anneme öpücük attık ve odama gittim hocalar okul tatil diye sunu ödevi vermişlerdi ve ben hiç yapmamıştım. Dönen sandalyeme oturup ders yapmayı çok seviyordum oturdum ve bilgisayarı açıp sunuyu hazırlamaya başladım herkes kendine bir konu belirleyip konunun sunumunu yapması gerekiyordu. Bende kendine nesli tükenen hayvanlar konusunu belirledim ve sunusunu hazırlamaya başladım. Aradan çok geçmeden odamın kapısı çalındı "gir" dedim abim odaya girdi ve yatağa uzandı ona döndüm "kendi yatağın yok mu?" Dedim biraz çıkışarak bana baktı ve ukala bir tavırla "yok küçük işine bak" dedi "hah ukala ya biraz bana çekseydin nolurdu sanki" dedim ve ödeme döndüm sırıttığı biliyordum. Tam ödeve konsantre olmuştum ki telefonun çalmasıyla irkildim ve abime baktım uyumuştu benim kokumu sevdiğini söylerdi hep. Telefon bir kez daha çaldı ve dalgınlıktan çıkıp telefona baktım arayan Berendi cevapladım. Birbirimize aşkım, bebeğim vs. şeyler derdik "efendim bebeğim" diye açtım "nasılsın aşkım" diye devamını getirdi klasik bir telefon konuşması yaptıktan sonra bize gelecekti. Tekrar ödevime döndüm yarım saat sonra falan zil çaldı ve Beren odama daldı abim uyuyordu ama aldırış etmedim ve aşkım diye koşup kucağına atladım birlikte yere düştük ve kahkaha attık abim sese uyanmıştı gözünü araladı ve "sessiz olun amına koyayım ne bağrıyorsunuz lan" dedi abime elime geçen ilk peluş ayıcığı ona fırlattım kafasını yastığa gömdü "offf" dedim ve Beren'e döndüm. Beren abimi seviyordu bana döndü ve "kızım manyak mısın sen böyle abiye yapılır mı bu?" dedi ona döndüm gözlerimi kıstım "abimi sevmiyor değilim şapşik sadece küfür etmesi hoşuma gitmiyor" diye ekledim Beren abimi süzerken masaya oturdu ve iç çekti "ah kızım ah tam hayalimdeki erkek şu abin ama nerde bizde o şans" dedi biraz sırıttım "kızım manyak mısın ya sen" dedim bana aldırış etmeden devam etti "esmer esmer bebeklerimiz olur kanka hayalimi yaşıyorum" dedi "kızım sen onu bırakta ödevi yaptın mı" dedim sorgular bir sesle yine aldırış etmedi ve "nerde böyle esmer çocuk" dedi ve iç çekti hemen aklıma Baran geldi Baran'ı düşünürken Beren'e baktım yakışıyorlardı sonra aklıma Beren'in istediği erkek profili aklıma geldi her zaman bana anlatırdı hatta bazen sıkılırdım esmer, uzun boylu, siyah gözlü, deli dolu bir çocuk istiyordu aslında Baranla tam birbirlerine uyuyorlardı Beren'e döndüm "aşkım" diye seslendim ve dikkatini bana çektim "hı" dedi ikisi de çok yakın arkadaşımdı ama daha önce hiç bir araya gelmediler neyse "seni bir çocukla tanıştırıcam esmer, uzun boylu, siyah gözlü, deli dolu bir çocuk" dedim gözleri büyüdü ve heyecanla "kanka hadi tanıştır allahım hayallerimdeki erkek" diye ekledi istekli bir sesle kafa salladım bu fikir güzeldi ikiside yakın arkadaşımdı hatta kardeşim gibi olan arkadaşlarımdı iyiliklerini isterdim ve bunlar çok güzel çifti olacaklardı.
*******
Abim uyanmış kendi odasında oturuyordu bizde dersleri bitirip sohbet ediyorduk ve çok sıkılmıştık aklımıza gelen fikirle abimin odasına çıktık ilk defa çizim yapıyordu buna aldırış etmeden odasına daldık sandalyede arkaya yaslanıp tek kolunu sandalyeye yasladı ve bize döndü göz kırptı "noldu Küçükler" dedi abim bana ya bücür ya da küçük derdi bu hoşuma giderdi aslında neyse bizde abime masum baktık "abi bizi sinemaya götür" dedim ve ikimiz bir ağızdan "nolur" diye masum bir sesle bağırdık abim bir kaç dakika sessiz kaldı ve "tamam hadi gidin hazırlanın" dedi ikiniz birden çığlık atıp abime baktık kulağını kapatmış ama gülüyordu bizde güldük ve odadan koşarak çıktık üstümüzu sıkıca giyindik ve çıktık evden.
*****
AVM de çok dolaşmıştık bu yüzden yorulmuştuk ve oturuyorduk bir yandan da tatlı yiyorduk abim bize döndü "eee şimdi ne yapıyoruz" dedi ilk defa hiç kızlara bakmamıştı bizle ilgileniyordu abime döndüm ve "abi yeter eve dönelim biz yorulduk" dedim Beren de onaylar gibi kafa salladı abimde onayladı hesabı ödedi ve eve döndük.
******
Yatağıma uzanmış düşüncelere dalmıştım Beren de biraz önce gitmişti bir anda abim aklıma gelmişti bütün gün evde durmuş bizimle vakit geçirmiş ve ilk defa mesleğini yani çizim yapmıştı garipti abim böyle davranmazdı bir an önce bu abi meselesini çözmek istiyordum.
Evet 2. Bölümün de sonuna geldim dediğim gibi pc bozuk olduğu için telefondan yazıyorum ve biraz zor oluyor affedin. Kitabı okumaya başlayanlar var çok teşekkür ederim ama yorum ve beğeniler az bu yönü beni üzüyor. Sizi çok seviyorum lütfen Yardımınızı eksik etmeyin başka bir bölümde görüşmek üzere :)
Multide Demir var :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK ve HUYSUZ
أدب المراهقينMerhaba arkadaşlar :) Bu wattpad'de ilk deneyimim olucak süreç içinde sizin yardımınıza ve desteğinize çok ihtiyacım olucak aklımda sürükleyici bir serüven var umarım ilk bölümü beğenir ve destek olursunuz ;) Şimdiden sizinle tanisacagim için çok he...