Eenmaal in Frankrijk aangekomen brachten de 2 mannen hem naar een cafe, waar ze de rest van hun plannen bespraken.
Ze hadden een kaart waar de volgende stik van de sleutel op stond.
Er stond een kruis, ergens in de buurt van Lyon.
Dus ze gingen opweg vanaf parijs naar lyon.
Het was een lange reis met de auto, en halverwege kregen ze motorpech...
Zo ze moesten wachten tot de wegenwacht kwam
Toen de wegenwacht eindelijk aankwam, bleek dat hun auto weggesleept moest worden.
Dus gingen ze maar liften, maar dat lukte niet want in frankrijk zijn e rhonderden lifters.
Er stond een hele rij, dus ze besloten te lopen en te kijken wat er verderop was... Dat hadden ze beter niet kunnen doen.....
Verderop was er nog een grotere rij.
Dus er zat maar 1 ding op: de opblaasbare helikopter uit het koffertje halen!
Ze blaaste en blaaste en het diurde uren voordat de helikopter was opgeblazen.
Toen hij klaar was dachten ze dat ze misschien beter hadden kunnen gaan lopen, dat duurde minder lang...
Maar ze stapte toch maar in en gingen op weg naar lyon
.
Eenmaal in Lyon aanbeland, parkeerden ze hun helikopter voor de slager en gingen ze op zoek naar het stuk van de sleutel.
Want het bleek dat op d eplek waar het kruis stond nu een slager is.
Dus ze liepen naar binnen om naar de sleutel te informeren.
Maar de slager wist van niks.
Dus ze vroegen of ze mochten kijken in de kelder, of op de zolder.
Ze keken en keken maar ionden niks vind e
Ze liepen weer naar buiten.
Maar toen bedachte ze dat ze nog niet in d evriezer hadden gekeken
.
Dus ze keken in de vriezer, en ja hoor daar lag het stuk van de sleutel, naast de filetlapjes.
Ze hadden nu hey derde stukje dus nou moesten ze alleen nog het vierde stukje en die ligt in china en daarna naar Australië.
Ze gingen met de trein naar China, omdat ze dachten dat dat veiliger was.
Ze gingen via turkije want daar lieten ze d ebanaanen coctail alleen.
Dat hadden ze beter niet kunnen doen...
Want toen de bananen cocktail alleen was werd hij overvallen en ontvoerd.
Hij werd in de auto meegenomen naar een geheime basis, in een grot.
Dat was ergens tussen Turkije en China.
De mannen droegen bivak mutsen, en hadden wapens.
Hij werd op d egron gedropt en zn zak die hij om had gekregen werd af gehaald.
Ze begonnen hem in het Arabisch te ondervragen, maar daar verstond hij natuurlijk geen zak van, dus hij antwoordde alleen maar met gemompel en schouderophalen.
Maar dat was nier wat ze wilden dus ze sloegen hm
.
Maar hij kon er niks aan doen, dus hij besloot in het Engels te vragen wat ze bedoelden.
JE LEEST
Kort weird verhaaltje
Short Storydit is ene verhaal waar om d ezin door iemand anders is geschreven. hope you like it!!