TEN

24 10 0
                                    

Camping day ~

Semua pelajar SH 1 dan 2 mula datang tepat pada jam 8 pagi. Mereka berkumpul di dewan untuk mengambil kehadiran pelajar.

Seokyung P.O.V

"HaNa nanti kita nak duduk dengan awak tau dalam bas "tanya aku kepada HaNa
"Alah awak ni macam tak biasa je. Kita kan memang selalu duduk sama ii."
"Yelah, mne tahulah awak nak duduk dengan Jimin awak tu ke "

End Seokyung P O.V
[skip]

Di Campsite ~

HaNa P.O.V

"Kamu dibenarkan memilih orang untuk satu khemah dengan kamu. Dengan yang sama jantina jelah. Yang lain jangan harap dan...... "

"Haishhh "semua pelajar mengeluh tapi bukan aku kerana aku tahu yang diorang nak satu khemah dengan gf /bf diorang.

"Dan khemah ada 10.Jadi 1 khemah 4 orang.Sesudah pilih orang kamu boleh ambik khemah kat depan.Tolong beri kerjasama agar dapat selesai dengan cepat. "Kata Cikgu Yoona kepada semua orang yang ada.
"Awak,kita nak dengan siapa? "Tanya Seokyung kepada aku.
Tiba tiba ada dua orang perempuan pergi ke arah kami. Mungkin pelajar kelas SH 2.
"Awak perlu lagi 2 orang kan? Kebetulan kami pon perlukan lagi 2 orang. Bolehkan kalau kita saty khemah?
"Boleh je "
Dua yeoja tadi tersenyum sinis (?)

Aku dengan sukarelanya untuk mengambil khemah. Benda yang aku tak suka akan terjadi.Aku nampak Mingyu hendak ambik khemah juga. Aku taknak dia kacau aku.

Krik krik krik krik

Aku pelik, kenapa harini dia tak kacau aku. Mungkin tak de mood ?

"Awak buat khemah ke ambik khemah "Seokyung perli aku.
"Tak,tadi kita jumpa dengan budak badger hensem."
"Nuduya? "
"Mingyulah "

xxxxxxxxxxxxxxx

Selesai pasang khemah ,kami dikehendaki berkumpul untuk mengetahui aktiviti malam ini.

Mingyu P.O.V

"Kamu semua dibahagikan kepada 10 kumpulan. 1 kumpulan ade 4 orang. 2 namja dan 2 yeoja. Choose now and you 'll know what kind of activities will we do tonight "kata Cikgu Yoona.
Semua murid hanya diam. Tak faham? Mungkin salah kot sebab diorang kelas no satu dengan no dua.
"Kenapa tak gerak lagi? Kamu nak cikgu yang bagikan kumpulan? Ok,cikgu bagikan.Kalau kamu tak dapat satu kumpulan dengan kawan kamu jangan salahkan cikgu dan jangan merungut "cikgu Yoona marah.

Kumpulan 1

Woozi
Jeonghan
So Ra
Nayeon

Kumpulan 2

Mingyu
Jimin
Seokyung
HaNa

Kumpulan 3

Scoups
Taehyung
Naeun
Bomi

"Yes aku sekumpulan dengan dia, tapi Jimin tu siapa? "Aku menjerit dalam hati dan tertanya -tanya siapa Jimin.

[BERSAMBUNG ]

Kalau nak vote story ni hati kene ikhlas. Saya bukan batak nak vote tapi kalau awak ii semua vote saya akan vote balik semua story awak. Ulang semua tau bukan satu.
Ok, bye

Don't Leave MeWhere stories live. Discover now