Perkenalan

35 3 4
                                    

Sebuah kumpulan yang sangat istimewa. Kumpulan ni mempunyai 3 ahli iaitu Nessa,Sara dan Elly. Perangai mereka bermacam-macam. Ada yang suka merajuk,kuat marah,anoyying pon ada.

Meh saya perkenalkan dorang ni.Okay. Firstly saya nak kenalkan pasl Nessa. Dia sangat putih. Comel. Bergigi Arnab.Nessa ni pendek orangnya. Tapi still cute. Garang gilaa. Serupa singa. Tapi dia jugak lembut.Kadang kadang dia suka bagi duit kat orang. Orang yang hina dia pon Nessa still bagi duit. Dia tak suka berdendam.Hati dia pemurah skali.Dia ni tomboi sikit.

Okay. Kedua ialah Elly. Dia comel. Suara dia ni mirip dengan suara kartun. Suara macam perempuan terakhir. Dia tinggi but still comel.Bergigi kapak. Dia ni sebernanya gangster. Tapi orang tak takut dengan dia because suara dia. Takpelah allah dah jdikan dia cam tu. Terima jelah. Elly suka berfesyen tomboi. Tapi perangai dia tak serupa pon.Puteh tu puteh macam kuning langsat.Dia ni minat sangat kat Kpop sama dengan Sara.

Ketiga iaitu Sara. Comel sangat. Berkulit hitam manis. Dia ni berbadan gemuk sedikit.But still cute.Hah dia ni suka gila kat kpop. Lagi lagi kumpulan BTS. Semua dia suka kecuali Si Namjoon. (Rapmon).Anoyying gila.Dia benci lelaki.Sara berjanji memg tak akan kawin bila besar nnti.Gigi dia lawa cuma jarang jee. Kata bila besar nak pakai pendakap gigi. Alaa takpayah la sara. Gigi cantik la.

Tula diorang. Hmm sebernanya banyak lagi. Cuma malas nak tulis.

..........
Bersambong

A.D.EWhere stories live. Discover now