Saya nak cite kan pasal geng yang saya paling tak suka sangat. Mereka suka hina Nessa. Apelaa salah si Nessa tu. Tak lupa jugak. Elly bekas Geng diorang. Elly keluar sbb dia tak suka sikap leader geng tu. Elly juga benci dengan salah seorang ahli mereka. Dia perampas segalanya. Nak ikut kan Elly nak je tumbuk muke si budak tuu.
Meh saya cite kan pasal Sebuah Geng Diva nii. Pertama skali leader dia iaitu Tasya.Dia ni bahasa dia agak lucah.Mulut dia ni jahat. Sapa kawan dengan dia pastik perangai akan berubah sekelip mata.
Kedua iaitu Fatin. Ni la budak yang merampas semua benda Elly. Dia budak paling Elly benci. Nak ikutkan si Tasya tak suka sangat kat Fatin ni. Di sebab kan kesian. Terpaksa la. Perangai dia tak laintak bukan ialah merampas semua benda.
Elly nak je humban dia kat dalam longkang kt sblah rumah dia tu.
Ketiga ialah Amy. Baik sangat dia ni. Dia bekas Geng Nessa. Amy tinggalkan Nessa, Sara dan Elly bertiga. Sungguh jahat. Sara memg tak puas hati. Budak tak kenang budi. Lupa kawan sebernar.Amy baik sekali dengan Elly. Elly tak suka sedikit dengan Amy.
Keempat ialah nabila. Nabila aku tak nak cakap pape. Di baik sangat. Cuma dia anoyying sikit.
Geng diorang banyak cuma lagi tiga orang aku malas nak sebut. Hanya mampu sebut nama. Aleesya,fathiya dan farisyah.
Farisyah baik sikit. Yang fathiya mulut memg serupa dengan 🐷.Sara gemar memanggil geng diorang diva. Sebab diorang tersangat over. Lagi lagi Fatin uhh. Elly terlampau benci dengan fatin.
Nessa cakap biarlah diorang nak cakap ape ape pon. Biar mulut diorang tutup sendiri.Sebab sebab knape Elly terjebak dengan geng diva tu. Pertama permulaan dari wechat. Dan kelama lamaan Elly terpengaruh dengan tasya. Tasya cakap pasal Nessa. Dia kutuk Nessa. Elly jadi terpengaruh dengan kata kata itu.
Sebab tulaa kenape Elly terjebak dengan Geng diva tu.Sara pon permulaan yang nasihat aku tinggalkan geng tu. Sara rasa geng tu memg tak baik. Sejak Elly msok ke geng tu. Keputusan Elly sangat menurun. Dulu Elly slalu dapat markah yang tinggi.
Dan akhirnya.Elly mula sedar apa yang dia buat selama ni. Dan Elly membuat keputusan untuk mendengar nasihat Sara untuk keluar dari geng diva itu............
Bersambong
YOU ARE READING
A.D.E
Historical FictionSebuah geng yang sangat istimewa. Mereka ni sangat bersabah bila dicaci,dihina oleh geng Syaitan.