Hiç bilmediğim kadar hızlı koştuguma eminim ara sokaklardan birine girip izmi kaybetmeye çalıştım ve başardım zafer edasıyla yürümeye başladim ama bir yandanda nerde olduğumu bilmiyordum karşıda bir sokak lambası altında da bank ( Oturulan yer) oturan bir adam vardı o adama sorabilirdim saçlarımı düzeltip o tarafa doğru yürüdüm yağmur dinmisti adamın yanına varmıştım . Yanına oturup.
"Merhaba."
Ses seda yok elinde sigarası vardı ve yavaşça sigara ağzına alıp içine çekti onu film izliyo gibi seyrettim sonra kendine gel jüpiter dedim.öksürerek söylediğimi tekrarladım.
"Merhaba dedim."
"Benden sana iş yok sürtük seni altıma almayacağım ikile."
Söylediğiyle afallamıstım bana sürtük demişti onu geçtim altıma almayacağım demişti.
"Sana sadece merhaba dedim taksi durağını soracaktım senin altına gelecek bir sürtük değilim. Onu geçtim ben sürtük değilim insanları bilmeden yorumlama."
Içimden gay kılıklı dedim
" Ne dedin sen." Demişti şimdik şıçtım. Korkmuyordum ondan aslında
"Gay kılıklı dedim acaba ibnemi deseydim."
Kalkmaya çalışırken bileğinden tutup beni sertçe oturttu.
"Bana bak sürtük ya da sürtük degilsen süt çocuğu,kime söylediğine dikkat et."
"Açıkça diyorum ışte gay kılıklı ibne kimsinki sen beni üzemezsin Anladın mı zaten canım yeterince yanmış." Dedim
"Senin dramatik konuşmani dinlemeyecegim kimsinki sen konusmana gelirsek onu belkide ilerde sen öğrenisin o zaman belki dikkat edersin taksi durağı ilerdeki barin arkasındaki sağ sokakta."
Teşekkürler demeyecektim kalktım ve yürümeye başladım.
"O taraftan değil sen beni dinlemiyorsun heralde"
Etrafima baktım kahretsin rezillik ruzfalik karşıya gideceğime sol sokaga doru geldiğim sokağa gidiyordum. Durdum ve dediği yola doğru gittim. Bir şeyler mırıldanıyordu fakat anlamamıştım.
Barın adını görmüştüm ışıklandırma ile yazılmıştı adı valentino idi güzel bir ismi vardı fiyakalı gibiydi barın etrafındanmı dolanıcam yoksa içeriye girip yolumu kısaltmalımıydım yürek yemiştim heralde ben 3 sarhoşu orta parmağımı göstermiş mafya kılıklı benim yaşımda bir adama ibne demişti bilmediğim sokaklarda ve o adamı dinleyip bara gelmiştim peki ya şimdik içeriye girip çıkışı arayacaktım.
Bara girdiğim an bok gibi bir koku algıladım sigara ve alkol kokusu birleşmişti thisortumle,burnumu kapatıp geçmeye başladım aynı zamanda yiyişen benim yaşımda gençler midemi bulandırıyordu midem kasılmıştı,karşıda sarışın bir kız oturanlara içki veriyordu o kıza çıkışı sorabilirdim bardaki orospulara benzemiyordu en azından.
"Şey merhaba ben arka çıkışın nerde olduğumu soracaktım" dedim
"Ah bak sana göstereyim."Deyip güzel bir şekilde gülümsemisti güzel bir kız olduğu kesindi.
"Beni takip et." Demişti ve onu takip ettim.
Arka taraftan bir kapıdan geçmiştik uzun ince bir koridordan geçerken sarışın kız.
"Adım Şara peki senin adın ne cehennemde seni ilk defa görüyorum"
"Adım jüpiter aslında bu sokağa ilk defa giriyorum kayboldum yaklaşık bu şehirde 2 haftadır yaşıyorum. (Hangı şehirde olduğunu söylemeyeceğim hayal gücümüzü kullanın ) ."
"Güzel bir kızsın seni burda yerler dikkatli ol burdan çıkıp ne yapmayı düşünuyorsun."demişti
"Taksi durağına gidip istanbula kalkan otobüse binicem ve annemin yanına gidicem."
Hemen elimi cebime soktum acaba param varmıydı yoksa sıçmıştık.
Veeee şıçtım param yoktu kahretsin."Boşuna taksiye binme burdan kalkış olan otobüslere paran gider ben seni kalkış yerine götürürüm canım."
Allah ne şanslı bir kız.ben behhhh.
"Zahmet olucak ama." Klasik cümleler kullanmıştım
"Ne zahmeti canım ama sana bir daha dikkat etmeni isterim meriç seni görmüştür umarım gizli işler sevmez."
"Meriç de kim ??
"Merici tanımıyormusun oha kızım bu şehir Merici tanır."
Koridordan çıkmıştık sara yapılı bir adama.
"Ben çıktım genco."Demişti arabaya binmiştik kırmızı bir arabası vardı hemen arabaya bindik. Ilk soruyla konuşmaya ben başlamıştım.
"Gencoda kim."
"Çok soru soruyorsun. Ama bende çok soru sorarım normalde adı gencer ama biz ona genco diyoruz barın arka guvenligi"
" Bar tüm kurallara aykırı neden bide görevli koyuyorlar."
"aslında aykırı olan kısımlar var ama mesela bara uyuşturucu sokmak yasak ya da damsız girilmiyo. ( Damsız=kız erkek giriş sevgilisi olmalı anlamında.)"
Peki ben nasıl girmiştim sevgilim yoktu.
"Ben damsız girdim ama."
- Damsızları meriç içeri sokar yoksa almazlar."
"Şu Merici bana anlatırmısın ?
Demiştim en son meriç meriç meriç nedir ya ne meriçmiş""kendisi siyah şacli karizmatik bir adam aynı zamanda zengin bir kişi ama zenginliği sevmediği için cehennemde takıliyo cehenmide o kurdu zaten kurallarından cikarsan cezalandırılırsın hemde çok fena."
"Ne gibi mesela." Yine sorular ve ben
"Ben hiç ceza almadım ama arkadaşım aldı bu cezaları meriç vermiyo adamları yapiyo kendisi kötü bir adam olsada kimi zaman merhametlidir. Ceza olarak.kız ayrı erkek ayrı pek söylemek istemem ama tecavüz ya da vücud da kalıcı yaralar ya da semboller yapar Kimseye söyleme sakın cehennemden söz çıkmaz ama ben ne yazıkkı bu kuralı ciğnedim lütfen kimseye söyleme"
Meric'in senbolünü merak etmiştim ve sormadan söylemişti sara
"Sen kesin dusunuyorsundur Meric'in sembolünü meric'in sembolü puzzledır ve bu sembolü nadiren yapar yailan kişilerin sayısı 3 veya 5 kişidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemdeki Melek
Teen FictionKadın gözükmek isterdi başrolde oynamak değil misafir olarak oynamak, insanların gözünde parlamak insanların gözünde aranmak isterdi. Adam sevgiye inanmazdı kalıcı aşka inanmaz gelip geçici yaşardı ama adam inandı sevdi kalıcılaştırdı... SEN BENİM C...