Bölüm 1 ♧

31 2 0
                                    

Hayatım bitti.

Yağmurlu sokakta yürüyorum adını bilmediğim sokaklarda...

Yanımda bavul yokta çanta bile yoktu peki para şuan kotumun arka cebine elimi getirecek kadar yorgundum peki ben nasıl istanbula gidecektim. KAHRETSİN

♤ YARIM SAAT ÖNCE ♤

- Sessiz olun kapı açılıyor.

Kapının açılma sesini duymuştum babamın doğum günüsünü sürpriz yaptığımızda yüz ifadesini merak ediyorum ya da şöyle diyim babamın acaba doğum gününü hatırladığını.

- jüpiter , ışıklar neden kapalı ? Elektriklermi gitti. KIZIm cevap verirmisin ?

Yere düşen sandalyeyı görünce bir yanım hunharca gülmek istiyordu.

- Al işte dakka bir gol bir ya bu sandalyeyi kim koydu buraya !


En sonunda salona varınca ışığı aradı ve sonunda ışığı açtı ışığı açıkça koltukta  fırlayıp happy birthday to you happy birhday. Babamın yüzü nedense mutlu değildi. Komşularımızın sesi kesilmişti babam ise

- Doğum günümü kutladığını için teşekkür ederim çok yorgunum b uyumak istiyorum lütfen evimden çıkar mısınız.

Babam eliyle komsularimiza gidin işareti yaptı ben ise ağzım o şeklini almış babama bakıyordum ne sacmaliyordu bu. Saniye yengenin sesiyle kafamı saniye teyzeye çevirdim.

- Neyse biz gidelim taner beycim doğum gününüz kutlu olsun yorgunsunuz yüzünüzden belli iyi uykular.

Babam nasıl komsularimizi böyle kovabilirdi aslında babamda son 2 haftadır halsizlik aşırı sinirlilik vardı ama nedeni ofisteki bazı davalardan dolayı olduğunu düşünüyordum mutlu olsun diye ve zamanı geldiği için doğum gününü kutlamak istemiştim komşularımızla ama babam komsularimizi kovmuştu. Komsularimizi kapıya kadar götürüp onları ugurlamistjm . Kapıyı kapatıp babama döndüm.

- Sana noluyo bana 2 haftadır sinirlilik bana bagırıyorsun sabah bir bakıyorum cam kırıkları bi bakıyorum babam yok nerde ofiste. Babamı mutlu ediyim diyorum süpriz yapıyorum komsularimizi kovuyorsun baba bana anlatmadan bu olayı çözemezsin.

Nefes nefese kalmıştım hayatimda bu kadar uzun ve hızlı hiç konusmamıştım. Nefes alıp elimi kapıya yasladim babam ise sadece öylece bana bakıyordu.

- Konuşalım o zaman.

Deyip mutfağa gitti eline büyük bir sise alıp içine içki koydu ve salona gelip tekli koltuklardan birine oturdu.
Babamın konuşmasıyla ortAm çok sessiz oldu.

- Başla.

- Neye başla baba ben neye başlayayım sen başla.

- Kızım biliyorsun annenle bosandık ve artık benim yanımda kalıyorsun.

- Evet baba.

- Artık gitmen gerek  artık sana bakamıyorum 18 yaşına geldin Annende zaten seni istiyor .

Benim için annemin yanına gitmek sorun değildi asıl sorun babamin beni istememsiydi.

- Sen ssen beni i-istemiyormusun ?

Gözlerim dolmuştu bir damla yaşin boynuma doğru ilerlediğini hissettim. Ağlamayı sevmezdim hemde hiç.

- Evet  git artık jüpiter git.

- Hemen mi.

Bu soruyu sorduğum inanamıyorum nasıl sormuştum babam ise bana yüzsuzce bana bakıyordu. Masanın üzerindeki yemekleri yere attım.

- Demek beni istemiyorsun artık demek beni sevmiyorsun baba. Sen s-sen artık benim babam değilsin olmayacaksında.

Koşarak askiliktan siyah deri  ceketimi giyip botlarimi ayaklarima geçirdim bagçiklarini baglamadan çıktım.

Simdiki zaman

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Peki ben nasıl istanbula gidecektim Kahretsin.

Elimi cebime attım bir umutla telefonum vardı annemi aradım hemen.

- Alo anne istanbula geliyorum.

Annemi dinlemeden telefonu kapattım konuşçak halim yoktu yağmur bastırmaya başlamıştı sokağın adını bilmiyordum tabelada cehennem yazıyordu nereye gelmiştim ben. Karşıdan 3 kişi geliyordu. Birisi yanımdan geçerken durdu ve beni suzmeye başladı suan durdugumun farkına yeni verdim yürümeye başladım. Arkadan beni süzen kişi.

- Cehenneme yeni geldin heralde güzellik.

Sinirlerim çok bozuktu ve orta parmağımı göstererek evet dedim 3 kişiden biri kahkahalar atıyor 2 kişi ise üstüme yürümeye başlamıştı ben ne bok yemiştim. Sarhoş olan Birisi sesiyle ilkilmistim.

- Siktim seni.

Suan iliklerime kadar korku hissediyordum arkadamı dönüp koşmaya başladım

- Hassiktir...

Bölümü umarım begenmissinizdir merak etmeyin bu hikayeden sıkılmicaksiniz tam tersine bir sonraki bolumu merak edeceksiniz begendiyseniz aşagidaki yildiza yorim yapmak  isterseniz mesaj kutucuguna basabilirsiniz yani buna vote deniliyor bilginizin olmasını istedim size ayucuklarım diyecegım.


Cehennemdeki MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin