24 decembrie 2010,
O zi specială pentru unii,o zi macabră pentru mine,Levi,un băiat de 11 ani și pentru sora mea mai mică Ally.
Urma să petrecem Crăciunul împreună cu părinții noștrii dar nu am mai apucat.După ce am terminat orele și am venit acasă împreună cu sora mea eram pregătiți să plecăm într-o călătorie de 7 zile pentru că ne-au promis asta de foarte mult timp.Eram o familie fericită.
Am ajuns acasă,i-am strigat dar nu răspundeau.Am bătut în ușă sperând că ne vor răspunde măcar acum dar nu a fost așa.Am deschis ușa și am văzut oroarea cu ochii mei.Amândoi erau întiși pe podea.A fost cumplit.Erau desfigurați și hainele lor erau rupte.Capul mamei era afundat într-o baltă mare de sânge.Culoarea sângelui...negru.Mi-am mușcat buzele și am început să dau cu pumnii în pereți până când am început să sângerez.
Simțeam un gol în stomac și am început să tremur.Simțeam că leșin.Mă durea capul,îmi era greață și nu aveam nici un chef de viață.Cu toate astea uitasem de sora mea Ally...care era și ea de față
După ce am realizat ce făceam n-am stat pe gânduri și am dus-o imediat pe Ally în camera cealaltă și am chemat poliția,mi-am dat seama că nu se vor mai putea întoarce vreodată în lumea asta.Ally plângea în încontinuu,nu se putea opri,noroc că am fost eu lângă ea să o țin în brațe și să o mângâi pe cap până se liniștea.În cele din urmă a adormit.
Poliția a sosit la scurt timp.M-au pus să semnez niște hârtii,fiind singurul capabil.Nu aveam alte rude.Rămăsesem singuri.Doar eu și Ally.
Am încercat să fiu puternic și să nu plâng,eu trebuia să să am grijă de Ally acum. ca să ducă o viață cât de cât decentă așa că mi-am luat inima în dinți... și am cerut autopsia părinților noștrii.
După câteva ore am aflat cauza decesului.Mi s-a zis că s-a comis o sinucidere dar eu știam că era vorba de un jaf.Îmi cunoșteam cât de cât părinții.Nu ar fi fost în stare să își fragmenteze corpul și să își perforeze capul.Știam că cineva ne-a ucis părinții și știam că voi afla într-o zi.Toate la timpul lor...
Când Ally s-a trezit era complet diferită,zâmbetul ei dispăruse complet,privirea ei era macabră,ochii mari și roșii,puteam să îmi dau seama de setea ei de răzbunare și de durerea din sufletul ei.Am continuat s-o țin în brațe până s-a liniștit și a început din nou să plângă.După 2 minute s-a oprit și a înțeles ce s-a întâmplat.Am fost ușurat,nu era nevoie să complic și mai mult situația.M-am bucurat că Ally a încercat să accepte situația și să treacă peste.De asemenea mă bucuram foarte mult că s-a oprit din plâns iar zâmbetul ei a revenit.Eram fericit.După toate cele întâmplate eram din nou fericit.
De fapt ea nu este sora mea.Părinții mei au adus-o acasă când aveam 8 ani deși nu mi-au spus de unde venea cu exactcitate.Am încercat s-o accept ca pe sora mea și asta am și făcut.Ea a aflat de curând iar relația noastră a rămas aceeași.Eram fericit.
14 martie 2013,
Ally împlinește 14 ani...Eu i-am împlinit în ianuarie.Cu toate că nu este o diferență așa mare între noi eu tot o vedeam ca pe sora mea mai mică.După acel incident eu și ea ne-am apropiat foarte mult.Mergeam împreună la școală,în aceeași clasă,eram mereu lângă ea.O ajutam de fiecare dată.Nu o lăsam să stea de vorbă cu alți băieți.Simțeam că ar putea fi periculos și trebuia să am grijă de ea.Ea nu avea nimic împotrivă.Ne simțeam bine unul lângă altul.Mult prea bine...
Ziua ei am petrecut-o cu prietenii noștrii,au venit și câțiva băieți însă nu au încercat nimic ciudat și chiar ne-am simțit bine.Ally era și ea fericită iar eu erau mai mult decât mulțumit.Atâta timp cât ea era fericită și eu eram.
14 martie 2013,ora 22:00
Toți prietenii noștrii au plecat acasă iar noi am rămas iar singuri dar ei nu îi păsa.Zâmbetul ei îmi spunea că era fericită doar cu mine prin preajmă.M-am grăbit către camera mea pentru că eram obosit dar Ally m-a luat de mână și m-a oprit din drum.
-Ally?Ce este?E târziu.
M-am pierdut în ochii ei mari și albaștrii.Mă holbam încontinuu la ea și nu știam de ce.Așteptam să îmi răspundă.Înima îmi bătea foarte tare ca și cum a fost stârnită de ceva anume.Eram nedumerit.
-Levi...știi....eu v-vreau...
Glasul ei m-a atins profund și am înghițit sec.
-Ce este?
-Știu că pare ciudat așa dintr-o dată dar...vreau să dormi cu mine în seara asta...te rog...
Ce-a fost asta?De ce mi-a cerut una ca asta?Și mai important de ce rânjeam ca un prost și îmi bătea inima atât de tare?Mult prea tare,simțeam că în curând inima mea va pleca și va rămâne o gaură adâncă în pieptul meu...
-Păi...dacă tu vrei,de ce nu?
-Chiar?Ești de acord??
Deodată a sărit la pieptul meu și m-a îmbrățișat....Corpul ei era așa moale,fața ei era lipită de a mea iar eu am început să roșesc.Nu înțelegeam ce-i cu mine...Apoi m-a sărutat pe obraz...am crezut că leșin acolo...în brațele ei.
-Levi?
-Da?
-Păi....
-Spune-mi,te ascult.
-Ar fi prea ciudat să zic asta...
Și-a înfipt privirea în pământ iar apoi a început să roșească și ea...Ce se întâmpla de fapt??
-Levi,vreau să îmi promiți ceva!
-Huh?C-ce anume?
-Vreau să îmi promiți...
-Să îți promit?
-V-vreau să îmi promiți că mă vei proteja mereu!
Deodată a început să plângă iar eu m-am întristat.Nu suportam să o văd plângând.Nu știam ce să fac.Eram speriat.
Nu știam ce să zic,amândoi am început să roșim și nu ne puteam opri...apoi am îmbrățișat-o.
-Deci?
Nu mai puteam rezista...am sărutat-o pe loc...
-Levi??
-Promit că te voi proteja mereu!
-Levi.... t-te iubesc!
Mi-am lipit buzele de ale ei...părea să îi placă..Ce tot spun?Adora asta!Am mers în cameră unde am întins-o în pat și am continuat s-o sărut.Inima îmi bătea atât de tare.M-am pus peste ea și am continuat s-o sărut pe buze...Apoi am sărutat-o pe gât.Nu voiam să îi dau drumul.O îmbrățișam în continuare.A fost așa frumos.Un vis devenit realitate.Am dormit împreună...
Am început amândoi să plângem fără încetare...dar în acest caz erau...
Lacrimi de iubire.
CITEȘTI
Promit că te voi proteja mereu
RomanceTe-ai gândit vreodată cum ar fi să îți pierzi o parte din familie și să rămâi doar cu sora ta mai mică?Să fi obligat să devi adultul în familie încă de la o vârstă fragedă pentru a putea să îți protejezi surioara?Ba mai mult.Te-ai gândit că după atâ...