[ II ] Când m-am îndrăgostit de tine?

240 13 13
                                    

15 martie 2013,10 a.m.

Uooah sâmbătă dimineața.Ca orice om normal ar fi trebuit să mă trezesc după ora 12 dar ceva sau cineva mă pipăia toată noaptea.Mi-am șters puțin ochii apoi am văzut-o pe Ally lângă mine în pat.Era așa drăguță cu mânuțele ei sub cap și salivând pe pernă.Am atins-o cu degetul pe năsuc.Se simțea așa bine.

-'Neața 

-Te-am trezit?

-Se pare că da.Cum ai dormit?

-Destul de bine,dar tu?

-Excelent.Levi?De când vorbești tu în somn?

-Hă?Ce?Cum?

-Mă gândeam eu că nu știii.

-Dar...

-Hi hi.Le ai cu declarațiile de dragoste.

Ce naiba am zis atunci?Nici acum nu știu...

-Păi...

S-a apropiat de fața mea și mi-a șoptit

-Și eu te iubesc!

M-am  pus în fund și m-am pus pe gânduri...ceea ce am făcut noi nu era bine...vreau să zic...adică suntem frați,nu?Și totuși...

-Știi Ally...seara trecută...

-M-am simțit extraordinar cu tine Levi.Mulțumesc mult.Nu voi uita asta!

-Dar...

Am vrut să continui conversația însă Ally a sărit pe mine și a început să mă sărute.Nu puteam să o opresc.Îmi plăcea la nebunie deși știam că ceea ce făceam nu era bine...voiam să uit de asta.Să uit de orice piedică și de orice fel de probleme doar ca să fiu cu Ally...cu toate astea nu eram sigur de ceea ce voi face și de ceea ce voi alege.

-Cred că mă duc să fac micul dejun,tu rămâi în pătuț.

M-a oprit din drum luându-mă de mână și mi-a zis

-Stai!Nu pleca!Te rog Levi...rămâi aici...cu mine!

Atunci am văzut-o bosumflată și îmi părea așa rău...voiam să sar pe ea și să o sărut cât de mult pot...hormonii au început să urle în mine.

-Trebuie să mănânci Ally.

-Eee eu nu te lasă să pleci și punct!Rămâi aici cu mine.Plus că ești și dezbrăcat.

-De ce nu mi-ai zis înainte?

A fost un moment așa de rușinos încât am sărit în pat și m-am acoperit imediat.M-am băgat în pătură lângă ea apoi m-a luat în brațe.Inima îmi bătea așa tare...și ceva tare bătea în continuare...

-Vezi ce bine și călduț e aici cu mine?

-Văd...și simt.

-Hi hi.

-Ce e așa amuzant nebuno?

-Toată situația asta hi hi.

-Cred că mă voi pune să dorm.

-Întoarce-te spre mine.

-Ce?De ce?

-Doar fă-o.

-Păi..bun.Gata.

-Nu vrei să mă iei în brațe?

-Dar...

-Nu vrei?

Nu am mai rezistat,am strâns-o în brațe cât am putut de tare.

-Așa te vreau.

-Ally ești așa moale...

-Levi perversule!Unde pui mâna?

-Ce?Dar nici n-am obervat...îmi pare rău...

I-am atins sânii!Hormonii ăștia o iau razna.

-Glumeam of Levi.Sunt doar ai tăi,simte-te liber să îi atingi oricând vrei tu.

Cred că am murit și am ajuns în Rai.Naah....asta nu era nici pe aproape de...

-Pizza!

-Ce?

-A mai rămas pizza în frigider de aseară.Mă duc să o aduc.

-Levi încă ești...off lasă.Nu te vede nimeni.

Dar știam că ea mă vedea...

-Așa!Am găsit.

-Vino odată,nu mă lăsa singură aici!

-Vin,vin.

Din ziua aceea zâmbeam încontinuu...eram așa fericit că și ea mă iubește.Până la urmă nu e sora mea biologică deci oarecum relația noastră poate rezista.Chiar și așa nu îmi păsa.Îmi păsa doar de ea și nimic altceva.Atâta timp cât eram cu ea nimic nu mai conta.

-Poftă mare.

-Dă-mi tu să pap!

-Ally?Nu știam că ești așa jucăușă.

-Poate că abia acum începi să mă cunoști.

-Probabil ai dreptate.

-Mereu am dreptate Levi.

A fost o experiență morală cu adevărat impresionantă,am descoperit latura asta a ei care nici nu știam că există.

-Hey Ally?Am o mică întrebare...

-Da!Mă mărit cu tine!Asta m-ai înrebat și în somn.

Ok asta a fost foarte ciudat dar și comic în același timp...am început să roșesc și să mă bâlbâi.Nu am mai întâlnit pe cineva ca ea.M-am îndrăgostit din mai multe motive.Zâmbetul ei,umorul ei.Timiditatea care mă copleșește.Privirea ei șarmantă și inocentă,aspectul fizic care evident nu contează pentru că m-am îndrăgostit de ea pentru felul ei de a fi.O iubesc foarte mult și o voi iubi mereu.Cu toate astea mă macină o întebare.

-Ally?

-Da Levi?

-Când m-am îndrăgostit de tine??

Promit că te voi proteja mereuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum