Bugün sen gideli yaklaşık bir ay oldu . Evet senden ben gittim . Belki düşünüyorsundur biliyorum ben seni . Beni mutlu sanıyorsundur. Mutlu olmasa arar sorardı diyorsundur ama biliyor musun öyle değil . Dışardan da çok mutlu göründüğümü düşünmüyorum . Tamam bu sefer ağlayamıyorum içime atıyorum. En kötüsü de ne biliyor musun ? Kokunu özledim . Böyle seninle gittiğimiz yerlerde seni görüyorum bizi görüyorum o kadar canım yanıyor ki. Ama belli etmiyorum kimsenin beni üzgün görmesini istemiyorum. İçimde hep bir sıkıntı var . Eskiden olsa arardım sesini duyardım içim rahatlardı. Şimdi öyle birşey yok . Sesini duyamıyorum kokunu içime çekemiyorum gözlerinin içine bakamıyorum . Kimseye anlatamıyorum hissettiklerimi anlamayacaklar biliyorum . Sadece boşver diyecekler geçicek diyecekler ama geçmeyecek . Evet bunu ben istedim. Çünkü bizim ilerimizi göremiyordum. Gelecekte bizi yan yana hayal edemiyordum . Çünkü bazı şeyleri zamanla tükettik ... Hayallerimiz vardı mesela aynı şehirde okumak gibi ben şimdi okumak bile istemiyorum . Seninle olan hayallerimi başkalarıyla yaşamak istemiyorum. Zaten o kadar yalnızım ki kiminle yaşayacağım . Kim arayıp soruyor ki beni ? Sen gittin gideli çok yalnız kaldım be adam . Sen benim herşeyimdin birşey olsa hemen sana koşardım ... Ama şimdi yoksun . Ve artık hiçbir zaman olmayacaksın . Hayallerimiz yarım kaldı biz yarım kaldık ben yarım kaldım ... Yüzüğümü her zaman saklıycam o benim için gerçekten çok değerli. Aldığın çiçeği de atmaya kıyamadım hala saklıyorum. Sana yaptığım kutu hala dolabımda . Sanada aynısından aldığım gömlek her gün gözümün önünde sen kokuyor be adam insanın yıkayası gelmiyor .
Yokluğunu iliklerime kadar hissediyorum be adam ...