Dusssss voor school moesten we een verhaal schrijven en ja ik natuurlijk Justin er ook ingestoken! Maar het gaat ook over Lauren anny J, als je haar niet kent foto aan de zijkant :)
“Goed gedaan Lauren, proficiat!” Roep de regisseur naar me. Ik ben net klaar met het opnemen van de videoclip van mijn nieuwste single Rsvp, die ik onlangs heb kunnen opnemen.
Sinds die ene gebeurtenis is alles in mijn leven op zijn plaats gekomen. Mijn cariere is van de grond geraakt , en ik word met de dag beroemder. Allemaal door die ene gebeurtenis door die ene persoon…
Maar wacht laat het me even uitleggen van in het begin.
Het begon allemaal zo een 2 jaar geleden, nadat mijn ouders beide gestorven zijn werd ik opgevangen door de beste “vriendin” van mijn moeder. Nu ja “opgevangen” ik denk dat Selena eerder nood had aan een gratis slaafje voor het huishouden te doen. Gratis en voor niets iemand alles voor u doet, makkelijk toch?
Selena is “zangeres” , of zo noemt ze zichzelf toch. Het is al een paar jaar geleden dat ze een single heeft uitgebracht. Volgens haar komt het doordat haar stem niet meer zo goed is, volgens komt het gewoon doordat ze niemand meer vind die haar stem wil auto-tunen!
Ik werd wakker door het hels kabaal van Simon zijn “basgitaar” of toch iets wat daarop moet lijken. “Ik wil pankoeken en wafels en shoco en…” Roept hij bijna in men oor. “Ugh Simon ga weg, ik kom zo” Ik duw hem uit mijn kamer en maak me klaar
Simon is een 11 jarige kleine etter die er zijn hobby van maakt om mijn werk te dwarsbomen. Hij is een typisch rijkeluiskind en krijgt alles wat hij wilt.
Als ik beneden aankom begin ik onmiddellijk aan mijn werk. Koffie zetten pannenkoeken/waffels bakken, koffiekoeken halen bij de bakker en Selena’s speciale vruchtenshake maken. Als ik bijna klaar ben zie ik Simon in de deuropening staan met een hand vol wormen. Oh nee niet weer! Voordat ik hem kan tegenhouden vliegen de wormen al in de richting van de shake en worden ze samen geblend met de ander vruchten shake. Net op dat moment komt Selena binnen, ze neemt de shake en drinkt ervan. “Uhm knapperig met een grondsmaak, laat me raden Simon zijn wormen?”
Na de hele preek van hoe ik Simon had moeten tegenhouden met zijn wormen aten we, waarna ik alles had opgeruimd en op mijn longboard naar school vertrok.
JE LEEST
De Zangwedstrijd Justin Bieber & Lauren Anny J fanfic
Fanfiction“Don’t know how you do, what you do to me Rsvp ….” “Goed gedaan Lauren, proficiat!” Roep de regisseur naar me. Ik ben net klaar met het opnemen van de videoclip van mijn nieuwste single Rsvp, die ik onlangs heb kunnen opnemen. Sinds die ene gebeurte...