De zangwedstrijd #4

150 13 0
                                    

Door Laurens ogen

“Geen denken aan! Ik ga geen nummer opnemen voor Jill, zodat zij die kan playbacken op de show!” “Je hebt hier niets te willen, je weet toch dat je zomaar op straat kan zetten?” Antwoord Selena kwaad. “Ughh ok, ik heb toch geen andere keuze!” “Zo hoor ik je praten! En werk maar verder, de single moet binnen 2 dagen klaar zijn zodat je hem kan opnemen!” Maar twee dagen om hun domme single te schrijven, TWEE dagen. Ik weet niet hoe ik dat ga regelen met mijn werk hier en voor school! Ik moet al die moeite doen voor die domme Barbiepop. Als je van de duivel spreekt! “Lauren, Lauren, Lauren je moet me helpen!” “Waarmee?” “Justin komt vandaag om een song met me te schrijven, en ik heb daar totaal geen verstand van dus je moet me helpen!” “Ugh, heb ik een keuze?!” “Nee!” Dit komt er ook nog bij! Geweldig, Jill zien flirten met de jongen waar je stiekem op verlieft bent en tegelijk haar helpen met het schrijven van een nummer, echt fantastisch!

“Dus als ik in deze micro spreek kan Jill me horen?” Ik zit in de kamer van Simon, die er blijkbaar een hobby van had gemaakt om camera’s in heel het huis te hangen. Hij hielp ook met de oortjes en de microfoon aan te sluiten. “Jep, maar stop nu met zeuren straks komt Justin binnen en ik wil horen wat ze zeggen” Even later komen Jill en Justin in beeld. “Laten we dan maar beginnen?” Vraagt hij aan haar. “Ok is goed” Antwoord ze. Uhmm, een goeie songtekst… Ja ik weet al iets! “ Ik heb misschien al een idée! It feels like we been out at see, woah. So back and forth that’s how its seems woah” Zeg ik in de microfoon, waarna Jill me volledig nadoet. Justin gaat verder met “en misschien daarna And when I wanna talk you say to me, then if its ment to be it will be” (Origineel: Justin Bieber ft Jesicca Jarrell – overboard) Zo gaan we nog verder tot de hele song af is. Jill en Justin lachen en flirten heel de met elkaar, waardoor ik toch een paar jaloerse steken krijg. Ugh Lauren get over it! Hij gaat toch nooit iets zien in iemand zoals mij! Hij valt waarschijnlijk in alleen voor zo van die rijke mooie meisjes, en kijk mij nu lelijk en arm!

De Zangwedstrijd Justin Bieber & Lauren Anny J fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu