Daar aangekomen kwam mijn beste vriend Ian al meteen naar me toe gerend. “Hey Lauren, alles goed?” Ik loop samen met Ian naar onze eerste les. Als school gedaan is neem ik afscheid van Ian en ga op weg naar huis. Onderweg zie ik een grote poster hangen. Grote zangwedstrijd, de winnaar krijgt de kans om 1 single en videoclip op te nemen. Dit is mijn kans, gewoon een liedje opnemen met mijn webcam en opsturen! Maar, ugh zelfs al word ik geselecteerd ik mag toch nooit meedoen! Ik haat mijn leven! Ik spring op mijn longboard en rijd verder naar huis.
Als ik thuis ben aangekomen roept Selena me. “Lauren ik heb je nodig!” Ik ga naar haar toe en ze gaat verder. “Straks komt Scooter Braun langs met die ene jongen? Hoe noemt hij ook weer? Austin Bieber?” “Justin bieber” Oh god komt hij naar hier? Dit moet een droom zijn? Ik ben al jaren fan van hem. “Ja die ja! En ik heb je nodig om ze straks te bedienen” “Ok” Scooter Braun? Dat is mijn kans! Als ik straks nu mijn cd’tje van Suddenly you onopgemerkt in zijn koffertje steek? Ik bedoel als ik mijn nummer erop schrijf is er weinig kans dat Selena erachter komt , toch? Niemand kan mij tegenhouden. Ik neem de cd, schrijf mijn naam en nummer erop en steek hem in men schort.
*Ding Dong* “Lauren doe die deur eens even open” “Ugh, ja mevrouw” Ik doe de deur open en zie een man van rond de dertig en een knappe jongen van ongeveer mijn leeftijd staan. “Mr Braun & mr Bieber?” Ze knikken beide. “Volgt u mij maar” Ik ga met hen naar woonkamer en zeg. “Gaat u maar zitten mevrouw komt zo, moet u iets drinken?” “Water alstublieft.” Antwoorden ze beide. Ik ga naar de keuken om het water te halen en ga daarna terug om het hen te geven. Als ik Justin zijn water heb gegeven schenkt hij mij zijn gekende glimlach. Ik voel mijn gezicht een beetje warmer worden. Als ik terug ga naar de keuken probeer ik mijn cd zo onopgemerkt mogelijk in de koffer van Mr Braun te steken. Yes, gelukt! Ik ga verder naar de keuken en begin met het avondeten.
Achter het eten wilt Jill haar zangvorderingen laten horen.
Jill is de dochter van Selena, ze zingt nog veel slechter dan haar moeder, dus dit word nog interessant. Zij is zo een typische barbie-pop, die denkt dat ze het van het is,. Maar in werkelijkheid is ze gewoon een lelijk kind met een valse stem dat precies in nog geen 5 jaar naar de kapper is geweest, surferslook noemt ze het, maar ik vind het gewoon kapot haar. Je kan haar eigenlijk zo een beetje zien als de boze stiefzus van Assepoester.
Als Selena en Jill aan het discussiëren zijn over Jill haar zogenaamde vorderingen, voel ik me niet meer nodig en ga naar mijn kamer. Ik doe men hygiënische routine en ga verder dromen over Justin.
JE LEEST
De Zangwedstrijd Justin Bieber & Lauren Anny J fanfic
Fanfiction“Don’t know how you do, what you do to me Rsvp ….” “Goed gedaan Lauren, proficiat!” Roep de regisseur naar me. Ik ben net klaar met het opnemen van de videoclip van mijn nieuwste single Rsvp, die ik onlangs heb kunnen opnemen. Sinds die ene gebeurte...