II

49 10 19
                                    

'' Wspomnienia To Do Siebie Mają, Chcesz Czy Nie Chcesz - Zawsze Wracają... ''

- To Boli ! Przestań ! Proszę ! 

- Wiele Rzeczy Boli Bardziej ! Nie Przestanę ! Nie Proś ! 

" Mą Pasją Jest Niweczenie Wszystkiego,
Wszystkiego Z Czym Się Stykam,
Chwilowe Szczęście, Pięcia Sekundowa Nirwana. 
Hedonizm Przysłania Mi Jasność Umysłu. 
Odkładam Wszystko, Świat, Swój Świat Na Tą Chwilę Przyjemności
Wiedząc, Że Już Jestem Przegrana...
...Jedno Wiem, Nadszedł Czas Na Zmiany... "

- Zostaw ! To Boli ! 

- Zasłużyłaś ! 

Po raz kolejny została pobita przez swojego Pijanego Ojca, Ojca Alkoholika. Bała się go. On był jej koszmarem, on był jej najgorszym snem. Pomimo tego jak ją traktował, jak się nad nią znęcał Ona nadal go Kochała. Próbowała go niejednokrotnie zmienić, ale za każdym razem na jej drodze pojawiała się przeszkoda, która była nie do złamania. Pragnęła tylko jednego: By ten chociaż raz przytulił ją oraz powiedział dwa słowa '' Kocham Cię ! ''  Lecz to było dla niego niewykonalne, ponieważ on nie posiadał uczuć, a przynajmniej nie umiał ich okazywać. Nie kochał swojej rodziny, mógłby wymienić ją na jedną butelkę wódki ! A Czy To Było Prawdą ? 

Uzależnienie

#Narrator:

#Abraham:

- Będziesz na dzisiejszym koncercie ? - Chłopak zapytał się z nutką nadziei w głosie.

- Nie... Nie mogę, nie mam czasu. Mam za dużo spraw na głowie: Faktury do rozliczenia, spotkania i muszę nadzorować budowy. Nie mam czasu nawet odpocząć. A ty mi jeszcze głowę zawracasz jakimiś koncertami ! Myślisz, że ja mam czas na takie głupoty ?! - Odpowiedział Ojciec nie odrywając wzroku od Faktur Rozliczeniowych.

- No tak...Mogłem się domyślić ! Przecież ty nigdy nie masz czasu ! Zawsze ta sama wymówka '' Nie mogę, nie dziś '' Mam tego wszystkiego dość ! Rozumiesz ?! Tych twoich '' Nie '' W ogóle się mną nie interesujesz, nie mamy czasu nawet ze sobą porozmawiać ! Bo dla Ciebie jest ważniejsza praca od własnego Syna ! Czy ty w ogóle mnie kochasz ?! - Wykrzyczał Abraham ze wzrokiem wlepionym całkowicie w mężczyznę.

- Gdyby nie moja praca nie miałbyś co jeść. Nie miałbyś gdzie mieszkać ! Spałbyś pod mostem ! I nie podnoś na mnie głosu jestem Twoim ojcem ! Jak się zachowujesz w stosunku do mnie jest niedoszczętnie niestosowne ! 

- Mówisz, że jesteś moim Ojcem.. - Prychnąłem - To dlaczego czuję się jakbym tego Ojca nie miał ? - Mężczyzna po tych słowach nic nie odpowiedział, jakby ucięli mu język.

Chłopak wyszedł z pomieszczenia z mieszanymi uczuciami. Nie wiedział co tym sądzić. Jego myśli plątały się z sekundy na sekundę. Coraz bardziej to wszystko stawało się pogmatwane. Z dnia na dzień stawało się trudniejsze do zrozumienia. Z dnia na dzień powiększało się niezmiernie. Aż w końcu go przerosło całkowicie. 

  '' Życie To Nie Bajka, Każdy To Wie. Bajkę Można Powtórzyć, Ale Życia Nie ''

#Lily:

Dlaczego Życie Jest Takie Okrutne ?! 

Dlaczego Ludzie Mnie Nienawidzą...

Dlaczego Rodzice Mnie Nie Kochają...

Dlaczego Wszystko Jest Takie Trudne...

Dlaczego Ja Tak Cierpię...

- Życie Jest Okrutne Dla Każdego... 

-  Jeszcze Się Przekonasz...

- Skąd Możesz To Wiedzieć...

- W Życiu Zawsze Są Trudności...

- Każdy Musi Wycierpieć Tyle Ile Zostało Mu Przypisane...

#Abraham: 

Dziewczyna..

Brązowe Włosy..

Zielone Oczy..

W Dłoni Trzyma Żyletkę..

Pierwsze Cięcie - Wypływa Krew

Drugie Cięcie - Więcej Czerwonej Cieczy..

'' Mała Dziewczyna Po Świecie Swym Kroczy. Zamyka Śliczne, Zroszone Oczy, Modląc Się O Siłę W Szaleństwo Popada. Rach Ciach Po Rączce I Robi Się Blada ''

                            Przepraszam za to, że żyję. To już się więcej nie powtórzy..! 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Hejoo ! 

Najpierw coś ważnego ! 

Wattpad mi Szwankuje ! 

1. Gdy piszę kolejny rozdział wyskakuje mi jakieś ostrzeżenie.

2. Nie wiem czy wyświetlają Wam cię całkowicie rozdziały.

3. Nie wiem czy w ogóle dochodzą do Was informacje o zaktualizowaniu książki.

Gdy pisałam ten rozdział usunął mi się chyba 5 razy i musiałam pisać wszystko od nowa. Myślałam, że dziś już nie napisze tego rozdziału, bo byłam ( i nadal jestem ) tak zdenerwowana, że masakra ! Ale mniejsza ! Jak się podoba ? Szczerze nie będę się rozpisywała, bo mi się nie chce...I rozdziału na '' Do You Still Love Me ? '' nie dodam dziś, bo nie dam rady..

Uwaga: Rozdział Nie Sprawdzany ! 

Uwaga: Wczoraj pojawił się rozdział na Enemy ! :D 

Dobranoc ! *-*







You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Two WorldsWhere stories live. Discover now