Hi nama aq jungkook aq mempunyai seorang nenek yg baik hati dan penyayang ...Dalam dunia ni aq tidak perlukan seorang insan yang digelarkan omma,appa...Bagi aq dorang x wujud dn tak perlu diambil tahu kerana mereka meninggalkan aq sewaktu kecil,sampaikan laaa suatu hari semuenye berubah...
Yaaa!!!jk bangun dh lambat ni!!!!
Mmmh kata jk lalu bangun mengambil tualanya and masuk ke bilik mandi untuk membersihkan diri,selepas menyiapkan diri jk turun ke bawah
Nenek cpt sikit jk nk pergi dh ni"kata jk sambil duduk,menunggu breakfastnya itu...
Ye laaa...aigoo cucu nenek ni...
Ptff bile dipikirbalik rasa lawak plk outhor tengok ff outhor ni HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JK:K GUYS JGN LAYAN OUTHOR NI....MOOD MEROYAN DIE DH ON LAA TU...PATUTLA ORANG CAKAP DIE NI KURANG WARAS...
DIAM AH KAUUUU SEDIH AQ...DH LA ORANG PANGGIL AQ...SQUIRTLE,BIAWAK,GILA,KUAT MEROYAN,TRIVAGO AND YG PALING TERUK DORANG PANGGIL OUTHOR NI LEMBU...HUHUHUX SADIS...SAKITNYA TUH DISINI DIDALAM HATI KU...HAHAHA KAY SAMBUNG....
Huh dh lambat jk berlari tetapi...
ahjushi tepi sikit...kata jk dgn sopan
Eh tepi sikit ade orang kemalangan ni kata ahjushi tadi sambil mendail tefonnya mungkin tefon ambulan...
Eh aq yg suruh die ketepi..aq plk yg kene
Ketepi...haih aq pikir kau orang tue je...kata jk dlm hati...Haa dh lambat palli"jk berlari sambil melihat jam...haih hari pertama aq dh lambat msk sekolah...ape laaa nasib...
Pov yeri
Ok saye akan turun kebumi
Eh nanti dulu,haa nah buku ni akan membantu awk..dlm kesusahan,ingat jgn jatuh cinta dengan manusia...mulai sekarang nama awk di bumi kim yerim..kata jaesuk sambil menyerahkan buku itu....saya akan dtng kebumi melihat awk...and jaga diri kamu kim yerim...
Yeri pun turun ke bumi...
End pov yeri
Yaaa mianhea aq dh lambat ni...kata jk sambil membantu yeoja itu bangun...
Nea...kata yeri???
Mmmh bye aq dh lambat ni...kata jk
S
K
I
PYaaa kamu berdua murid baru kann asal lambat...sekarang kamu berdua lari ke padang 5 pusingan (nasib kau laaa jk HAHAHAHA)!!!
whatt dah --" yaa ini semue salah kau kata jk kepada lelaki itu...
Diam ah kau..lalu namja itu berlari meninggalkan jk...
Yaaaa tunggu pabo..
Name aq bkn pabo laaa...nama aq jimin..
Ouhh ok name aq jk kata jk lalu baring di atas rumput...
Mmmh...
Mmmhh...
Haaaa jom laaa msk class...
Kau sape nk suruh aq msk class kata jimin
Betsambung...
Best x...hahahahhaa outhor tau x best...huhux sedih...k laa bye...ouh and btw selamat berpuasa...maafkan daku kalau ade buat kesalahan dn kesilapan....