#BAŞLANGIÇ#

36 3 0
                                    

Çok güzel bir cumartesi sabahı. Matt, sabah benim için kahvaltı hazırlamaya başlamıştır kesin. Ha bu arada Matt, benim iki hafta sonra müstakbel kocam olacak. Şimdiden aynı evde kalmaya başlamıştık. Ben gerçekten çok şanslıydım. Çünkü Matt, hem yakışıklı hem de çok becerikli bir kocaydı. Aa ama az daha unutuyordum. Matt profesyonel bir beyin cerrahıydı. Onunla hastanede ameliyat çıkışı karşılaşmıştık. İlk başta ona soğuk davranıp, gıcık olsam da artık bu noktada olmak gerçekten insanı ister istemez şaşırtıyor. üstümü değiştirip alt kata indiğimde tam bir felaketti.Çünkü Matt yoktu ve anlaşılan şu ki beni terketmişti. Masanın üstüne bir not kağıdı bırakıp beni terk etmişti. Not kağıdında " Gerçekten çok üzgünüm ama bunu yapamam, daha evlenmeye hazır olduğumu düşünmüyorum ve gerçekten seni de tam olarak sevmiyordum sadece gelip geçici bir hevesti. Nolur beni affet... MATT"....

Ben gerçekten şok geçirmek üzereydim. İlk başlarda bunu bana yapmış olduğunu kafama bir türlü sokamadım. Resmen ciddi ciddi beni evlenmemize iki hafta kala terk edip gitmişti. Ama artık yapılacak tek şey vardı. Bu ülkeden onunla olan bütün acı ve tatlı anıları burada bırakıp, yeni ve tertemiz bir sayfa ile yeni denizlere yelken açmalıydım. Ama ilk önce bu işe gözyaşlarımı silerek başlamam gerekiyordu. İki hafta boyunca eve kapatmıştım kendimi ve hüngür hüngür ağlıyordum. Ben bunu hakedecek ne yapmıştım acaba diye sürekli kendimde suç arıyordum. Ama ablam Summer, olayları anlattıktan sonra bütün suçun Matt'te olduğunu ve hayata artık daha sıkı tutunmam gerektiğini söylemişti. Gerçekten bunu çok düşündüm ve haklıydı. Artık şu saatten sonra onun yüzünü görmek istemiyordum. Hemen bavulumu hazırladım ve Matt'e bir mektup yazdım. Mektubu kısaca özetlersem ; artık evi istemiyorum herşey senin olsun kötü anılarınla yüzleşmen dileğiyle haa bu arada hiç merak etme senden vakti gelince intikamımı çok acı bir şekilde alacağım. Aslında ablam Summer'a kalsam evi vermemem gerekirmiş. Artık yeni bir şeyler yapıp kendimi kötü anılardan kurtarmam gerekirdi ve bunu yapmak için ilk adımım bu oldu...

#HER BAŞLANGIÇ ÖZELDİR#

Gerçekten çok güzel bir gün. Artık yeni hayatımın ilk adımını atıyor olmam ve daha iyi ve güzel bir şekilde keyifli vakit geçirmem benim en doğal hakkım. Matt'ten sonra hayatımın en güzel günlerini geçirmek benim için çok ama çok muhteşem. Size bu bölümde Matt'ten sonra hayatımı nasıl düzene soktuğumu anlatacağım. Öncelikle bu hayatın sonu olucak bir olay değildi . Birçok arkadaşımla aynı kaderi paylaştığımı farkedince artık hayata onlarınki gibi değil daha farklı oldugumu düşünüp hayata daha sıkı bir şekilde tutunuyorum. Öncelikle Paris'e taşındım. Daha sonra kendime ait özel bir klinik açtım ve gerçektende hayatımın anlamının o insanları incitmeden yaralarına merhem olmak olduğunu anladım. Matt'ten sonra hayatımı işime adadım. Bu olayın üzerine toprak örttüm. Asla ana asla o toprağı eşelememeliydim.

**Eğer beğendiyseniz yorum yapın**

#Sizi çok seven bir yazar#

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

#YORGUN#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin