POV James
Emma loopt steeds heen en weer. 'Emma stop ik word nog zenuwachtiger door je!'. 'Waar kunnen ze zijn? Strakst zijn ze ook ontvoerd!' schreeuwt ze. We worden onderbroken door een harde klap. De deur. Ik en Emma kijken elkaar aan en rennen naar beneden.
We zien Harry en Sam onder het zweet en bloed. (A/N bloed, zweet en tranen. Sorry dat moest ik even kwijt. Xd)
'Waar waren jullie en wat is er gebeurd!' Schreeuw ik.'We wouden Maya redden dus zijn we er heen gegaan' zegt Harry. 'Wat, waar is ze dan?!' zegt Emma paniekerig. 'We hebben haar achtergelaten, Ethan was geraakt en ze wou hem niet alleen achter laten' zegt Sam kalm.
Kalm hoe kan hij kalm zijn?! 'Je hebt hun achtergelaten!' Woede borrelt in mijn lichaam. Ik loop naar hem toe en pak hem bij zijn nek vast. Ik druk hem tegen de muur aan. Hij wordt blauw en even later paars. 'James laat hem los!' schreeuwt Harry.
Ik kijk naar Emma en zie dat ze bang is. Ze kijkt me smekend aan. Met haar twinkelende ogen. Haar blik kalmeert me. Ik laat hem los. Hij snakt naar adem. 'Jullie alle 2 eruit!' Ze rennen het huis uit. Als ze weg zijn zak ik op de grond.
Emma komt naar me toe en legt haar hand op mijn schouder en komt naast me zitten. Ze kijkt me aan. 'Emma het sp-' ik word onderbroken door haar zachte lippen op de mijne. Ik weet niet wat me overkomt en doe mee. Ik vraag om toestemming die ik gelijk krijg.
Ik trek haar op mijn schoot. Ze laat los en legt haar hoofd op mijn schouder. Zo zitten we een tijdje. 'We krijgen haar terug, dat beloof ik je' zegt ze zachtjes.
POV Ethan
Ik zit onder het bloed. Ik kreun van de pijn. Maya komt snel naar me toe gekropen. 'Waarom ben je niet met hun meegegaan?' 'Ik kon jou hier niet achterlaten Ethan'. 'Je was vrij, je hoefde geen pijn meer te lijden als je mee was gegaan'. Ze kijkt me aan.'Ik kon het niet'. 'Waarom niet?!' schreeuw ik. Boos omdat ze van dit alles af kon zijn. Er zit maar een paar cm tussen ons in. 'Waarom vertel het me dan!?' 'Ethan ik....'
-------
A/N
Ik heb bijna de 2K bereikt lezertjes! Ik had problemen met wattpad, dus vandaar dat het deel nu online is gekomen!-Esra-
JE LEEST
Can i trust you
Bí ẩn / Giật gânIk zit gevangen. Gevangen in een vreselijk spelletje. Gedwongen om keuzes te maken. Onmogelijke keuzes. Om het spelletje nog moeilijker te maken moet ik het alleen spelen met de mensen die ik kan vertrouwen. Maar wat als ik niet de juiste mensen he...