Canım mi??? Neyden bahsediyorsun sen hem bana çarp hem de canim cicimli konuş ay çok pardon alışkanlık olmuş isminizi öğrenebilir miyim ??? Adım tuğba güzel benim ismimde mert tanistigima memnun oldum tabiki böyle tanışmak istemezdim ama birden böyle bir güzel gözlerimi kamaştırdı herhalde bu kadar ukalalık yeter lütfen kaparmisin sen çeneni tabiki ama son bir soru sormadan susmam hayır sorma sorayım lütfen ya tamam sor hadi ama bu sor neden bu kadar güzelsin. Bak ben ne diyorum yaaa sus artık yeter ne ukala bir insansın sen ya. Tamam tamam sustum susmadan önce ben sana soru sorayım mi mert bey tabiki tuğba hanım sen neden bu kadar ukala ve yilisiksin ( ve ayrıca yakışıklı tabiki bunu diyemedim ) ve bana dönerek bilmem belkide sen beni bu kadar yılışık yaptın he ne dersin ??? Sonra bir kahkaha patlattı çok komik ve ayrıca her neyse... Hemsire bana iğne yapmak için gelmişti ben kolum acidigi için BİRAZ bağırdım ( tabi onu bir de yan odadakilere soracaklar) mert döndü dedi ki çok mu canın yandı benim yüzümden keşke sana çarpmasaydim da kendime daha cok zarar verseydim ve tabiki bende dururmuyum iyi tarafından baksana belkide sen bana carpmamis olsaydın biz hiç ama hiç tanisamayacaktik nasıl yani tanismamizdan memnun musun dedi sevinçli gözlerle bana dönerek ben ise yani bardağın bos değil dolu tarafindan bak birazda hiç değilse bu nedenle birbirimizi tanıma fırsatı bulduk bay geveze dedim ve ağzı kulaklarına varmis bir şekilde bana dönerek iyi ki seni tanıma fırsatı buldum bayan güzel dedi ve ikimizde birbirimize bakarak kahkaha attık ne kadar ona kizsamda artık yapacak bir şey yoktu ve o bir türlü dile getiremesemde iyi ve... işte iyi bir insandı ya daha fazla kurcalamaya gerek yok kapı çaldı ve bir demet çiçek geldi acaba kime gelmişti bay gevezeye mi bana mi ve çiçekçi geliyordu çiçekleri merte verdi mert sevinçli gözlerle kartı okurken gözü bana kaydı ben telaşlı bir şekilde kafamı yana cevirdim ne o bay geveze sevgilinizden mi geldi deyince evet dedi ve dünya sanki başıma yıkıldı sevgilisi mi vardı yani??? Noluyordu bana aşık mi olmuştum yoksa? ??
Yorumlarinizi ve oylarinizi paylasirsaniz sevinirim 💐💌💐💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ MAVİSİ
ChickLitAh hayır başım nerdeyim ben burası neresi biraz kalkmaliyim sanırım ah kafam çok açıyor bakarmisiniz hanımefendi nerdeyim ben afedersiniz bakarmisiniz ve kadın sonunda yanıma geldi üzerinde beyaz bir önlük ve elinde iğne vardı hastanedesiniz tuğba h...