yeni kişiler

35 6 0
                                    

bir insan sevmeyi nasıl bu kadar mükemmel yapabilir


ahh Hayır olamaz yarın okullar açılıyor ve ben hiç bir hazırlık yapmadım aslında yapmayada gerek yok  üniversitem 5 sokak arkada .

ev tutmam için arkadaş bulmama gerek yok yani .
evet ben yağmur  peki ben kim miyim ? 18 yaşında ailenin tek göz ağrısı .sevgiyle sulanmış kız. peki bundan rahatsızmıyım ?hayır onlar benim için bir parçam gibiler onlar olmadan makineye bağlı olarak yaşayan bir insana benzerim.
fiziki özellik olarak Zümrüt yeşil gözlerim , kızıl Kıvırcık  saçlarım, hafif dolgun dudaklarım ,hafif çillerim, 1.70 buyum ve 51 kilom ile  kendimi tamamladım .aslında herkezden farlı biri olduğumu düşünürdüm çillerim ve kızıl saçlarım ile. hep içinde boşluk ile yaşayan kız ama o boşluğu bir ilkle yani Aşk(korksada)  ile doldurmak isteyen kız.
Ben üniversiteyi derece ile girdim aslında mutlu olmam gerekirdi ama aklım ; içimdeki  boşluğu düşünürken uyuyakalmişım .

Ah belim ,boynum her yerim tutulmuştu saatime baktığımda ise 20 dakikam kaldığını gördüm "Anneee!,annee! "
"efendim  yağmurcum"
"anne ben geç kalıyorum okula dersim sabahtan herhalde bu sabah kahvaltı etmeden gideceğim zamanım kalmadı orada yerim ben"   "tamam yavrucum gelmemize gerek varmı "  "Hayır annecim zaten kayıt için gelmiştiniz hem işede geç  kalmayın ben giderim"  "tamam bitanem dikkat et"  "tabiki de Matmazel  babamı benim için öpp!" 
saçlarımı serbest bıraktım  çünkü o şaçları bu zaman diliminde  birşey yapamazdım üstüme salaş tişörtümü  ve şotlu Tulumumu ve vanslarımı da giydikten sonra kendimi evden dışarıya atabildim .
saatime baktığımda ise 10 dakikam kaldığını gördüm hemen taksi durdurup okuluma gideceğime söyledim okulum dedim çünkü 5 yılımın yarısını orada geçirecektim . orada edebiyat Fakültesinde eğitim alıp  hayata tamamiyle atılcaktım ve de öyle olmasını tüm kalbimle temenni ediyorum.
taksiciye parayı ödeyip indim neyseki daha kimse girmemiş
Ben okuluma heyecan ve korku ile bakarken kolumda bir sızı hissettim. 10 metre topukları ve pembe ruju ile ben kokoşum diye bağıran bir kız bana, koluma çarpmıştı ,üstüne üstelik "önüne baksana kızıl  demişti .ben " hey podyumdan fırlamış  kız önüne baksana"
ah evet duydu  neyseki bana doğru geliyor  boyu benim boyumdan fazla uzun deildi o nedenle fazla eğilemedi . "sen bana mı dedin onu?" hah evet bazı gözler bize dönmüştü bile "bir bak bakalim  senden başka podyumdan fırlamış kişi varmi "  "kızım sen ilk günden fazla göze battın bunun bedeli ağır olacak "diyip gitti
ben de çok korktum! zaten.
bana bela olarak piyangodan sen mi çıktın bana ah! ne talihsizim ama .
bazı gözler ile  ilerlemeye koyuldum derken önümden koşa koşa gelen birisi vardı
bu benim için  şaşırtıcı derecedeydi.

acaba kim ? vote ve yorumlarınızı bekliyorum  hepinizi seviyorum

Islak yollarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin