Arkadaşlar medyada yağmur var :D
eve geldiğimde eczane dolabından pamuk, gazlı bez,yara bandı ve oksijenli su alıp yere oturdum . Bu yaralar benim için fazla önemseyeceğim bir şey olmasa da ebeyvenlerim için dünyanın sonu gibi birsey olur , o yüzden kendim yapmam herkez için daha hayırlı olur.
biraz yansada muayene işlemini tamamladım .eşyaları eczane dolabına koyup lavaboya gittim. kendimi aynada süzdüğümde ne kadar değişik olduğumu .birkez daha gözler önüne serdim .
kızıl Kıvırcık saçlarım ,çillerim ve ara sıra kendi renginden maviye dönen gözlerim ile herkezden farklı olduğumu yüz milyonuncu kezi tekrarlamış oldum .
ellerimi ve yüzümü yıkadım ve son kez aynaya bakıp merdivenlere yöneldim evimiz dubleks (iki katlı)ti . Ailemin durumu ne iyi ne kötüydü . Annem öğretmen babam ise polisti. babam polis olduğu için kendimi korumam konusunda çok şey öğrenmiştim ve babamın ve benim ısrarcı isteğim üzerine dokuz ay tekvando kursu almıştım .tavan arasında ki odama yol aldım . odam dediğim gibi tavan arasındaydı .sessiz ve sakin ortam her zaman favorilerim arasında.
odama girdiğimde içeri havalandırmak için pencereyi açmaya gittim .pencereyi açtığımda şehirime baktım . şehrimin ayrı bir güzelliği ve rengi vardı .ben çevreyi bakarken ileriden son süratle gelen motorbisikletler vardı .
saydığım kadarıyla dört taneydiler hepsi son model BMV'ydiler . iki siyah ve bir mavi bir kırmızı renkteydiler . bizim sitenin önünde bir dakika durdular hepsi de nedensizce öyle düşünüyorum ki yukarı baktılar bende direk perdeyi kapatıp perdenin kenarından korkuyla bakmaya başladım . üç motorbisiklet sahibi yukarıya bakmayı kesip başka bir yere bakmaya başladılar ama diğer siyahlı ise kafasını başka bir yere çevirmeksizin yukarıya bakıyordu bende korkuyla ona baktım sonra hızlıca perdeyi kapatıp kapıyı kilitledim hırsız olabilirlerdi .kendi kendime "delirme yağmur adamların altındaki motorbisikletleri görmedin mi " bir yanım bunu doğrulasada bir yanım bir şey var bu işte diyordu .offf bu annemler ne zaman gelecekti kendi kendime konuşurken motor sesleri sokakta yankıladı perdenin kenarından açıp baktığımda gittiklerini gördüm. derin bir oh çekip kendimi yatağa attım. bugün çok şey yaşamıştım ve yorgun da düşmüştüm . bugün yaşadıklarımı gözden geçirdiğim zaman aklım , bana az kalsın çarpacak motorbisiklete takıldı ve önemli olan aileme nasıl anlatacağımdı. bir saat kadar bunları düşünürken sıkıldığımı hissettim ve kitaplğımdan bir kitap alıp okumaya başladım. elimle biraz zor olsada.kitap okumayı çok seviyordum odamın yarısı kitap dolapları ile dolu ansiklopedi deneme makale ilk okul masallarım lise ve ilk okul ders kitaplarım ve daha fazlası.
2 saat kadar kitabı okudum bu kitabi iki kere okumuştum ve hiç okuyrak bıkmayacağım kitaplar arasında .ağzımın kuruluğu ile susadığımı anladım yatağımın yanındaki komidinin üstündeki içi su dolu şişeden 3 bardak su içtim .
çok susamıştım
suyun verdiği rahatlıkla üstümü değiştirip yatağa
rahatça uzandım ve o mayışmayla uyuya kaldımarkadaşlar biraz halsiz olduğum için fazla yazamadım
kitabım için vote ve yorum yapın öneri ve düşünce benim için çok önemli iyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak yollar
General FictionKokun ele verdi seni ... Hikayem yeni daha ilk yazmam umarım beğenirsiniz bye bye