."Moje hlava!" řeknu, když se proberu a chytnu se za hlavu. Nejradši bych řekla, že už nikdy pít nebudu, ale všichni víme, že to není pravda. Něco se vedle mě pohne a já zakřičím. Hned se ale chytím znovu za hlavu, takhle blbě mi nebylo už hodně dlouho.
"Buď už zticha!" ozve se rozespale vedle mě a dostanu ránu polštářem. Kouknu se vedle sebe, to ne. Nadzvednu peřinu a zjistím, že jsem nahá. Zvednu i tu Harryho, však co? Neuvidím nic, co bych nikdy neviděla. I on je nahý a sakra.
"Harry?" zavolám na něj, ale on znovu usnul. "Harolde!" zvýším hlas natolik, aby mě slyšel, ale aby mě z toho zbytečně nebolela hlava. "Co je?" zeptá se hnusně a konečně se na mě podívá. "Co děláš v mé posteli?" zeptá se zmateně. "Podívej se pod peřinu." napovím mu a on tak udělá.
Vidím jak vytřeští oči, svoji polovinu peřiny dá dolů a podívá se pod tu mojí. Však v pohodě, Harry. Jen se kochej. "My jsme spolu spali?!" vypískne jako holka. Tomu se musím zasmát, Harry po mě ale hodí vražedný pohled a tak přestanu.
"Už to tak vypadá princezno." odpovím mu klidně, ale zevnitř jsem na sebe naštvaná, že jsem vůbec něco takového dovolila. A ještě si z toho nic nepamatuji! Taková škoda. "A navíc si nic nepamatuji, takže jsi byl asi hrozný." poškádlím ho.
Harry se na mě podívá s otevřenou pusou, nakonec se urazí a otočí hlavu ode mě. "Ale notak. Snad se nám princezna Harrietka neurazila." řeknu, natáhnu k němu ruku a štípnu ho do tváře. Bože, jak mě tohle provokování baví.
"Já nejsem žádná princezna! A už vůbec ne Harrietka! Nejsem žádná holka!" rozčiluje se Harry. "Harry, zlato. Z nás dvou, jsi rozhodně holka ty. Protože kdyby jsi nebyl holka, nikdy bych s tebou do postele nevlezla."vysvětlím mu a on přímo zčervená vzteky.
Pohled na něj je vážně zábavný, takže se neudržím a začnu se mu smát. "Notak, vždycky budeš moje princezna a já tvůj princ na přehlídkovém mole." Harrymu začnou cukat koutky, nakonec to nevydrží a začne se smát spolu se mnou.
"Kamarádi?" zeptám se ho s natáhnutou rukou směrem k němu. "Kamarádi."
Konec
Tohle měla být taková bezvýznamná oddechovka, ale i tak doufám, že se vám líbila. ;)
ČTEŠ
Princess Harry √
Fanfic"Ale notak. Snad se nám princezna Harrietka neurazila." řeknu, natáhnu k němu ruku a štípnu ho do tváře. "Já nejsem žádná princezna! A už vůbec ne Harrietka! Nejsem žádná holka!" rozčiluje se Harry. "Harry, zlato. Z nás dvo...