Pericol ! (Louis Tomlinson fan fic)

2K 40 21
                                    

-Kate! Trezireaa! striga mama ca o descreierata.

-Inca 5 minute te rog !

-Haide scumpo e prima ta zi la noua ta scoala nu vrei sa intarzii!

-Ok!

Am inceput sa fac un dus  m-am imbracat cu niste tenesi Lee Cooper cu pantaloni de culoare visinie si o  un tricoy pe care scria ''I hate bad boys''.

Mama  m-a lasat in fata scolii , eu am pupat-o pe obraz iar apoi am inceput sa merg spre intrarea elevilor . Era o scoala renovata total vopsita in visiniu si alb , era superb pe hol era un dezastru , cupluri  care se sarutau baieti tocilari batuti de baieti mai mari.. Dar dintr-o data s-a facut liniste toti s-au tras la o parte cand a aparut un grup de 5 baieti care erau imbracati total in negru, iar in mijloc cu un pas mai in fata decat ceilalti se afla un saten cu ochi albastri .. dar eu nu m-am tras ca ceilalti ci mergeam tot inainte iar trupa de indivizi s-au oprit in fata mea iar satenul mi-a zis :

-Lume noua prin scoala, care nu prea stie regulile..Atunci eu am zis:

-Cine esti tu , vreun clovn al scoli care face legea sau ce? :))

-Hopa are si tupeu..

-Asta nu e tupeu , asta e pur talent de a incalca ''regulile'' facute de clovni ca voi .

-Fetito ai grija ce faci.. si ce vorbesti nu vrei sa te pui cu noi ne mai vedem  :))! toti au ras de mine dupa ce  satenul mi-a aruncat cafea pe pantaloni.

Eram putin speriata dar nu ma speriu usor . Ziua a trecut plictisitor orele au trecut foarte greu.Dar a vennit si momentul in care am auzit clopotelul si am iesit din clasa .

Cand am iesit din scoala am simtit o mana la gura mea iar apoi.. NIMIC!

M-am trezit intr-o incapere goala dar intunecata dar era suficianta lumina sa vad ca nu era nimic absolut nimic , doar o usa la care am mers si am inceput sa strig :

-Ajutooor !

-S-a trezit papusa ! Si am vazut un saten dar acesta avea ochi verzi si parul era carliontat in fata mea .

-Lasa-ma in pace clovnule.

-Orice ti-as face tot clovn imi zici? Si mi-a dat o palma dureroasa peste fata care m-a facut sa imi intorc capul dar nu aveam de gand sa plang.

-Da, pentru ca cei ca tine nu sunt altceva decat niste clovni !

Iar atunci a zis:

- Cum vrei tu..

Si a inceput sa ma loveasca cu palma peste fata si m-a luat de cap si a inceput sa ma tarasca dupa el prin incaperea intunecata, dupa aceea am fost aruncata pe jos cu putere . Apoi a plecat .

Am inceput sa plang , in hohote ma gandeam la mama ma gandeam la ce o sa se intample? Atunci a intrat satenul cu ochi albastri si m-a vazut intr-un colt plangand si rostind ''Tata ajuta-ma''

Louis P.O.V

Era ghemuita intr-u colt si zicea sa o ajute tatal ei dar oare de ce zicea asta?

-Ooo deci te-a facut Harry sa plangi :)) !

-Lasa-ma in pace animalule , lasati-ma toti si tu si animalele celalalte!

-Acum nu mai suntem clovni?

Atunci si-a ridicat capul din genunchi si m-a privit cu ochii ei albastri si plini de lacrimi si a zis :

-Te rog lasa-ma sa plec, mama probabil e ingrijorata pentru mine si daca mor si eu nu o sa mai aiba pe nimeni. Te rog !

-Adica.. cum nu o sa mai aiba pe nimeni?

-Tatal meu a murit acum 15 ani , atunci eu aveam doar 3 ani.

Deci deasta zicea ea ''Tata ajuta-ma'' Atunci o lacrima mi-a curs si mie pe obraz si atunci am ridicat-o de jos si i-am zis :

-Nu pot sa iti dau drumul mie mi s-a ordonat sa te rapesc, faptul ca azi la scoala ne-am certat nu are nici o legatura cu rapirea asta.

-Dar azi e ziua mea !

-La multi ani ! Dar nu pot face nimic .

Dar dupa asta  am vazut-o ca isi inchide ochii si nu stiam ce se intampla.Apoi a cazut in bratele mele si arata ca si moarta .. M-am speriat si i-am chemat pe baieti care au dus-o la spital si au adus-o inpoi dormind.

-Baieti aduceti-i macar un pat sau ceva nu poate sta asa pe betonul asta rece ..

MAI TARZIU PUN NEXT PANA ATUNCI DATI COMMURI VOTURI SA VAD SI EU CA VA PLACE .. MAI ARE ROST SA SCRIU?

Pericol ! (Louis Tomlinson fan fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum