Au aparut, cei cinci nesuferiti impreuna cu politistii au aparut pe usa , eu am rasuflat usurata cand i-am vazut incatusati , dar ei erau suparati si era furiosi ,i-au aruncat priviri urate lui Louis si mie la fel .
-Unde locuiesti?
-Oh nu de parte de aici , dar te pot conduce si pe tine pana acasa .
-Multumesc mult .
Apoi Louis m-a condus acasa unde mama mi-a sarit in brate si ochii ei sclipeau ca niste stele pe cer , nu va puteti imagina fericirea din sufletul meu cand mama m-a strans la pieptul ei .
-Ohh Doamne fetita mea .
-Mama te iubesc asa mult !
-Si eu draga mea , si eu ! Dar cine e prietenul tau ?
-oh Louis ea e mama , mama el e Louis cel care oarecum m-a rapit dar i-a fost ordonat sa ma rapeasca , dar tot el a fost cel care m-a salvat si m-a adus aici teafara si nevatamata .7
-Buna seara doamna chiar imi pare rau pentru Kate , dar daca nu faceam asta seful ma arunca pe strazi , dar oricum nu conteaza.
Stai putin ''pe strazi'' el mai inainte a zis ca sta putin mai indepartare de politie .. de ce ar minti ?Stai.. da asa e .. el e orfan si a mai zis si seful lui ca este orfan si nu are unde sa mearga dar acum el il voi intreba daca vrea sa stea la noi pana isi gaseste o casa .
-Louis, daca vrei poti sta la noi, mi-a luat-o mama inainte..
-Oh nu va deranjati ma duc la un prieten in apropiere .
-Nu e nici un deranj..
Atunci m-am dat seama ca nu vroia sa stea si i-am zis mamei :
-Lasa-l mama daca nu vrea nu poti obliga pe cineva ..
Kate totusi fiind destul de noua in oras, ea avea un prieten pe nume Matt, el era capitanull echipei de volley .
Louis P.O.V
Nu puteam ramane la ea acasa .. dar trebuie sa merg undeva sa pot sa nu mor de frig , dar unde?Apoi am vazut o bancnota de 50 $ pe jos , am luat-o si m-a dus la un motel unde era destul de ieftina.. 24 $ pe noapte asta insemna ca pot dormi 2 zile aici .
Am intrat in camera era totul fosrte frumos aranjat am intrat in dus , simteam picaturile de apa calda ce imi invadau corpul , ma simteam in al 9-lea cer era asa de bine , dupa atata aciune sa am si ceva caldura ..si relaxare.
Am iesit din dus , nu aveam haine asa ca mi le-am spalat pe clele care erau pe mine .. si m-am culcat intr-un prosop care era in inventarul camerei. Dimineata cand m-am trezit m-am reimbraca si am iesit pe usa din motel .. si m-am indreptat spre un fast-food sa imi iau ceva de mancare.Kate P.O.V
Dimineata asta era grozava , o trebuie sa ma duc la scoala sa il revad pe Matt sa ii simt din nou parfumul lui foarte frumos mirositor . Sa ii zimt din nou buzele moi peste buzele mele . Acum trebuie sa fac un dus. Am facut un dus rapid apoi m-am imbracat intr-o pereche de blugi roz , un tricou cu o bufnita pe el , o jacheta neagra si o pereche de '' Lee Cooper'' in picioare .
Am luat micul dejun si eram gata sa ma duc spre scoala, pe drum mi-am luat o cafea si cand am ajuns la scoala, toti au inceput sa imi ureze ''Bun venit!'' mi-am facut si niste prietene destul de populare iar ele chiar s-au comportat frumos cu mine , nu mi se par foarte bagacioase . Cand m-am dus la dulap cineva a aparut pe hol cu o fata de mana , parea fericit .Cine credeti ca era ?
-Matt?! Cum ai pututu ? am zis eu cu ochii amenintati de lacrimi .
-Kate, imi pare rau dar nu stiam daca te vei mai intoarce toti credeau ca ai murit..
-Dragut .. atunci , DA am si murit pentru tine !
Fetele erau in spatele meu Alison si Spencer .
-Haideti fetelor nu mai avem ce vedea aici .
Am intrat in baie si am inceput sa plang .
-Kate draga mea nu trebuie sa plangi pentru el nu are rost .. zise Spencer.
-Da.. nu trebuie , el e un nesimtit ..
-Aveti dreptate . Acum avem ultima ora asa-i?
-Da..
Apoi am intrat la ora ea a trecut destul de repede .. S-a sunat apoi fetele mi-au propus sa mergem sa bem un ceai sau o cafea .. Eu am fost de acord .Am iesit din scoala aveam o mica teama sa nu vina cineva sa imi puna din nou mana la gura mea..
Louis P.O.V
Eram in fata scolii il asteptam pe Chuck unul din prietenii mei , cand am zarit-o pe Kate care iesea din scoala .. era asa frumoasa ma asteptam sa vina sa ma salute dar, ea s-a uitat la mine si a trecut pe langa mine parca nici nu m-ar cunoaste, eu am zis un ''buna'' dar s-a facut ca nu aude ..Simteam cum ceva in mine se ofileste si se vestejeste ..Nu se poate simt ceva pentru ea .. dar ea nici nu ma ia in seama .
Kate P.O.V
L-am vazut pe Louis care , s-a uitat la mine si nici buna nu mi-a zis nici ''buna'' asta e , e alegerea lui , simteam cum inima mea bate mai tare si simteam oarecum o dezamagire atunci m-am dat seama ca am sentimente fata de el , cu toate ca acum 6 ore plangeam dupa Matt.. Doamne am sentimente pentru un baiat care se face ca nu ma cunoaste .. Ce poate fi mai groaznic de atat?