Nu mai suport!!!!!

413 27 18
                                    

Klare P.O.V

M-am trezit in incaperea care era goala .. Acum avea un pat in care ma aflam eu acoperita cu o patura destul de groasa. Atunci mi-am amintit ca defapt ca sunt rapita de 5 clovni care  spun ca le-a fost ordonat sa ma rapeasca. Dar gandurile mi-au fost spulberate de niste tipete:

-Sefu' sincer esti nebun, tatal ei a murit acum 15 ani ea nici nu stie multe despre tatal ei , las-o sa plece , oarecum ea nici nu are multe amintiri cu el deci nu are nici foarte multe legaturi , nu poti sa o faci pe ea sa plateasca pentru ce a facut tatal ei !

-Lasa sa sufere si fata lui cum a suferit baiatul meu cand , nesuferitul ala l-a impuscat !

-Dar deja l-ai omorat pe Jack, sunteti chit las-o sa plece .

-Ramane aici , ai inteles sau vrei sa te dau afara si sti ca daca eu te dau afara o sa fi un orfan muritor de foame , nu ai pe nimeni deci nu cred ca ai de ales.

-La naiba cu santajul tau de doi bani !

-Ma bucur ca m-am facut inteles!

Doamne ce a facut tatal meu , oare ce o sa imi faca mie criminalul asta care m-a lasat fara tata. Ce are in mintea aia a lui nebuna?Cum pot fi uni oameni asa rai nu se oate sa nu aiba putin suflet sau putina mila.

-Hai draguto ridica-te !striga o voce groasa .

Cand mi-am deschis ochi am vazut 6 clovni dar unul era mai batran ..

-Scumpete mica , vad ca esti putin palida ... Si-au facut de cap nebuneii astia?

O mica lacrima a aparut pe obrazul meu si am inceput  sa suspin

-Ce ti-am facut eu?

-Tu.. Nimic tatal tau multe ! Mi-a omorat unciul meu fiu!

-Si tu mi-ai omorat unicul me tata ! Nu ti se pare de ajuns asta ?Eu ce vina am ce ti-am facut , aveam doar 3 ani atunci , nici nu mi-l mai amintesc cum era .. in ziua de astazi nu stiu de ce a murit , imi e frica sa o intreb pe mama de asta deoarece tot timpul plange cand aude de el .De ce vrei sa ma omori?

El parea socat de ce am zis eu, iar eu am izbucnit intr-un plans complet..Apoi, un brunet cu ochi caprui a venit si mi-a dat o palma si mi-a spus pe un ton nervos :

-Nu mai plange , nu are rost sa plangi oricum soarta ta tot aia ramane !

-Las-o in pacee s-a gandit la tatal ei tu nu sti cum e sa nu ai parinti !a zis satenul cu ochi albastri.

-Te-ai inmuiat Louis.. Si asta nu e de bine, apoi l-a batut usor pe umar ..

Eu plangeam foarte tare nu stiam ce sa fac ma gandeam cum o sa fie cand o sa simt cum viata iese din mine.. oare cum o sa fie cand o sa pot vedea tot dar nimic sa nu ma vada .. Cum o sa fie cand o sa o vad pe mama mea care va ramane singura fara nimeni si nimic .Asa nu se poate intampla!

Toti din incapere erau afara dar satenul cu ochi albastri a ramas cu ochii atintiti spre podea .

-Te rog nu mai plange , fetele ca tine nu merita sa planga , o sa fac tot ce pot sa te ajut dar nu pot sa iti garantez !

-Iti multumesc, este adevarat ca tu esti orfan?

-Da.. tatal meu  a fost omorat de un psihopat ca asta , iar  tatal meu era cel mai bun prieten al lui dar nu era tatal meu natural  ,tatal meu natural a fugit inca dinainte sa ma nasc ,eu il uram pe tatal meu adoptiv .

-Si mama ta?

-Mama a fugit cand a murit tata.Nu mai stiu nimic de ea.

-Dar tatal meu, de ce i-a facut asta de ce i-a omoarat fiul sfului tau?

-Deoarece tatal tau  il urmarea pe tatal meu si pe el dar , pe tatal meu adoptiv l-a omorat iar sefului i-a omorat doar fiul deoarece el s-a ascuns . Iar apoi sefful meu l-a omorat pe tatal tau.

-Si totusi ce are cu mine?

-Nu stiu, trebuie sa plec , o sa creez suspiciuni daca mai stau..

Apoi a urmat o imbratisare amicala dupa care am adormit..

-

Pericol ! (Louis Tomlinson fan fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum